| Stakkars litj tuppa vår Hera | |
|
+21Kinkade chester Lene Nina (Kennel Dijontoma) Nero-Noir Bente Kaja Fixa Maiken camillahoel Vivian pusevoffen Caroline Camilla -Malin- helle Eva Bettan Linn Maria Hera 25 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
chester
Antall Innlegg : 190 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Fre Jul 17 2009, 21:54 | |
| Det der minner nesten om det Chester har.. Bortsett fra at han ikke har like mange, og hans er på ryggen og beina..
God bedring til Hera, Fixa, Jonas og Otto... | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Lør Jul 18 2009, 20:38 | |
| Hera er i dag feberfri, har fått formen til bake og nesten alle byllene er borte Ekle greier dette... Håper Fixa er på bedringens vei og det samme med Otto og Jonas! | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 10:23 | |
| Så bra det er bedring! Ekkelt med syke småtasser! | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 11:29 | |
| Huff så ekkelt, god bedring til alle småttiser som fikk det der | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 12:55 | |
| Huff.. Stakars Hera!! Det der så ikke godt ut! Godt hun er på bedringens vei!
God bedring til de andre ulykkesfuglene også!! | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 13:22 | |
| Huff... Det så ikke bra ut.. Stakkar liten! Lex har også utslett om dagen, han har på ryggen, litt spredd rundt forbi. Men det ser ikke ut til at hans klør, merkelig nok.. Jeg hadde håpet at det skulle bli borte av seg selv, men det ser dårlig ut.. Skal uansett ta rabiesvaksine neste uke, så om de har tid så fremskynder vi det til i morgen. God bedring til Hera! | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 20:48 | |
| - Lex skrev:
- Huff... Det så ikke bra ut.. Stakkar liten!
Lex har også utslett om dagen, han har på ryggen, litt spredd rundt forbi. Men det ser ikke ut til at hans klør, merkelig nok.. Jeg hadde håpet at det skulle bli borte av seg selv, men det ser dårlig ut.. Skal uansett ta rabiesvaksine neste uke, så om de har tid så fremskynder vi det til i morgen.
God bedring til Hera! Takk! Huffda! :( Jeg ville sjekket det ja, for det var ikke slik at det klødde til Hera heller shø, men hun slikket veldig på de plassene og det virket som det plaget henne litt. Tenker om det er på ryggen så kan det kanskje være vanskelig å komme til for hunden? Uansett så håper jeg det går over fort til gutten din da . God bedring til han også | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 20:56 | |
| Otto er blitt så godt som helt bra igjen nå av seg selv...har bare vasket et par ganger med Epi-Sooth for å lindre det litt, så da får vi håpe at Heta-mor og alle andre også blir bra snart! Jonas er også nesten helt bra, men det lukter fortsatt en smule tvilsomt, så om ikke lukten blir normal igjen snart får vi ta en tur til vetten igjen...satser på at det ordner seg helt med han snart også... | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 21:24 | |
| Jeg har ikke lest innleggene her, bare det sanam har skrevet. Jeg var hos Hege noen dager og om kvelden oppdaget vi sånne utslett på Opera. Opera var ikke helt i form, men vi vasket henne og etter et par dager så begynte de å tørke inn. Hvorfor hun har fått de vet vi ikke, men så lenge hun har blitt bedre så er det ingen grunn til panikk, he he Lykke til. |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Søn Jul 19 2009, 21:45 | |
| Ja det stemmer det Marion Hun er nesten helt bra, og jammen er det godt Usj, ikke noe gøy når det er noe med dyra våre God bedring |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 01:27 | |
| - Kinkade skrev:
- Hera er i dag feberfri, har fått formen til bake og nesten alle byllene er borte
Ekle greier dette...
Håper Fixa er på bedringens vei og det samme med Otto og Jonas! Fixa er på bedringens vei ja, det har blitt mindre om mindre for hver dag som har gått, og nå har hun bare noen få igjen, utenom en stor en, vet ikke om det er verk eller noe annet gugg, men den ligner på en kvise, skikkelig hvit gul aktig. Ser ikke ut som den vil "tørke" inn heller. Er det farlig og klemme på den? Tenker at om jeg får ut verket så tørker den kanskje fortere inn og blir borte :?: Resepten på en ti dagers antibiotika kur, har vi valgt å ikke bruke, da det ikke ble verre. Kan jeg bare kaste den? Eller bør jeg brenne/levere den noe sted?? Godt og høre at Hera begynner og bli bedre, har jo så dårlig samvittighet, siden det var hos oss hun fikk dette, men vet jo at det kunne skjedd hvor som helst, men likevell ikke noe gøy å tenke på. Mange kose nusser til hærlige hera fra oss alle! sammen! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 06:23 | |
| - Fixa skrev:
- Kinkade skrev:
- Hera er i dag feberfri, har fått formen til bake og nesten alle byllene er borte
Ekle greier dette...
Håper Fixa er på bedringens vei og det samme med Otto og Jonas! Fixa er på bedringens vei ja, det har blitt mindre om mindre for hver dag som har gått, og nå har hun bare noen få igjen, utenom en stor en, vet ikke om det er verk eller noe annet gugg, men den ligner på en kvise, skikkelig hvit gul aktig. Ser ikke ut som den vil "tørke" inn heller. Er det farlig og klemme på den? Tenker at om jeg får ut verket så tørker den kanskje fortere inn og blir borte :?:
Resepten på en ti dagers antibiotika kur, har vi valgt å ikke bruke, da det ikke ble verre. Kan jeg bare kaste den? Eller bør jeg brenne/levere den noe sted??
Godt og høre at Hera begynner og bli bedre, har jo så dårlig samvittighet, siden det var hos oss hun fikk dette, men vet jo at det kunne skjedd hvor som helst, men likevell ikke noe gøy å tenke på. Mange kose nusser til hærlige hera fra oss alle! sammen! Ja du kan tømme den byllen Vask godt etterpå, så blir det nok bra Men det høres ut som flere har fått dette myyyyye kraftigere enn Opera??? Hun var litt uggen en dag, og det var det... Masse god bedring |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 13:03 | |
| - Hege skrev:
- Fixa skrev:
- Kinkade skrev:
Ekle greier dette...
Håper Fixa er på bedringens vei og det samme med Otto og Jonas! Fixa er på bedringens vei ja, det har blitt mindre om mindre for hver dag som har gått, og nå har hun bare noen få igjen, utenom en stor en, vet ikke om det er verk eller noe annet gugg, men den ligner på en kvise, skikkelig hvit gul aktig. Ser ikke ut som den vil "tørke" inn heller. Er det farlig og klemme på den? Tenker at om jeg får ut verket så tørker den kanskje fortere inn og blir borte :?:
Resepten på en ti dagers antibiotika kur, har vi valgt å ikke bruke, da det ikke ble verre. Kan jeg bare kaste den? Eller bør jeg brenne/levere den noe sted??
Godt og høre at Hera begynner og bli bedre, har jo så dårlig samvittighet, siden det var hos oss hun fikk dette, men vet jo at det kunne skjedd hvor som helst, men likevell ikke noe gøy å tenke på. Mange kose nusser til hærlige hera fra oss alle! sammen! Ja du kan tømme den byllen Vask godt etterpå, så blir det nok bra Men det høres ut som flere har fått dette myyyyye kraftigere enn Opera??? Hun var litt uggen en dag, og det var det... Masse god bedring Jeg klemte di ikke ut på Opera til Hege men tok neglen og strøk over den så det sprakk. men husk å vaske hunden godt. |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 15:51 | |
| - Fixa skrev:
Godt og høre at Hera begynner og bli bedre, har jo så dårlig samvittighet, siden det var hos oss hun fikk dette, men vet jo at det kunne skjedd hvor som helst, men likevell ikke noe gøy å tenke på. Mange kose nusser til hærlige hera fra oss alle! sammen! Hera begynner å bli virkelig i godformen igjen hun. Det meste er inntørket og kommet skorpe på. Hele magen ser ut som ei diger sårskorpe, og det klør visst. Ligger og drar seg frem over teppene. Hehe... Og du skal IKKE ha dårlig samvittighet! Absolutt ikke, og tvert i mot! Vi er så glade for at Hera kunne være hos dere i mens vi var på ferie! Og ikke kunne hun kommet til noe bedre sted heller! Som du sier, så kunne dette hendt hvor som helst, og det er absolutt ikke noens feil! Hera er bare glad for den nye igloen hun var så heldig å få i forbindelse med vetrinærbesøket hun! Hun ligger der konstaaaant! Queen of her castle! Tror hun har savna den gamle igloen som vi kasta. Men sånn går det når man har sprutbæsja den full. Da blir den kasta! HOHO! | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 18:54 | |
| Så gost at det er bedre med både Hera og flere av de andre som har hatt trøbbel.. Lex er ikke bedre, men heller ikke værre, men nå har vi fått 6 dager med kortison, så får vi se om det hjelper. Krysser i alle fall fingre for det! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 21:25 | |
| - Lex skrev:
- Så gost at det er bedre med både Hera og flere av de andre som har hatt trøbbel..
Lex er ikke bedre, men heller ikke værre, men nå har vi fått 6 dager med kortison, så får vi se om det hjelper. Krysser i alle fall fingre for det! Huff da, vi få håpe han blir fort bra. God bedring. |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Man Jul 20 2009, 21:40 | |
| Oi! Fikk ikke med meg at Lex også har fått utslett....god bedring til Lex | |
|
| |
Lex
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera Tir Jul 21 2009, 06:24 | |
| Lex takker og bukker for omtanke og sympati. Det ser nesten ut som om kortison har hjulpet allerede etter ett døgn, klumpene er halvert, så om det fortsetter sånn er han i tipp topp stand til Mosseutstilingen til helgen! | |
|
| |
Hera
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Stakkars litj tuppa vår Hera | |
| |
|
| |
| Stakkars litj tuppa vår Hera | |