| Stakkars lille Småtto... | |
|
+26Marte Susanne eva johnsen Gry Elena Hera Cesilie Lex Takk for meg Tine pusevoffen Maria chester Nero-Noir Kennel Mirenzo CamillaB Lene Monica Linn Marita Vinnie Kinkade Monica P Caroline Anne -linda- Nina (Kennel Dijontoma) 30 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 13:52 | |
| Otto har vært ganske slapp siden Stavangerhelgen, og jeg trodde først at han bare var utstlått etter en slitsom helg...hardt å være campingturist, hehe...men etter hvert begynte jeg jo å stusse over at man skulle bli sååå innmari sliten så mange dager da... Onsdag og torsdag hadde han ganske løs mage, så da begynte jeg å få mine misstanker siden det går så mye magegreier nå... Så da begynte jeg å faste ham torsdag kveld, for å prøve å bli kvitt alle ulumskhetene, men fredag formiddag bæsjet stakkarsen inne to ganger, spøy i sofan, og når vi var ute kom det bare små pytter med slim-skum-bæsj med blo i, stakkars liten... Han så skikkelig pjusk ut, så det var ikke no moro å dra på jobb da, men fikk hvert fall kjøpt ZooLac på vei til jobb... Da jeg kom hjem igjen var han ennå litt mer pjusk, og skiftet mellom å kjennes veldig varm og veldig kald, og skalv en del, og selv om han ble veldig glad da jeg kom hjem orkent han bare logre litt med lav hale som hang innimellom bena, og når vi var ute for å gå på do sto pelsen hans rett ut som på en liten våt spurv... Ga ham to runder med ZooLac i løpet av kvelden, og tenkte jeg skulle prøve å gi ham litt mer tid til å prøve å fikse opp i det selv, men da Bård sto opp litt før meg idag vekket han meg og sa Otto så fryktelig slapp ut, og det gjorde han... Han kjentes ennå varmere ut, men jeg klarer ikke finne termometeret, så fikk ikke målt tempen... :roll: Fulgte litt med på ham en liten stund, men så at han absolutt ikke var særlig høy i hatten, og siden jeg nesten ikke hadde klart å få i ham no vann de siste par dagene ble det litt for skummelt til at jeg turte å vente mer, så da dro vi til Veterinær høyskolen så vi var der kl 11... Vi kom fort inn, og de så også at Otto så fryktelig pjusk ut, med mynderygg og halenrett ned....og feberen ble målt til nesten 41 grader! Han ble satt på drypp, fikk antibiotika og tok en del blodprøver, før vi ble geleidet inn til et stort fint bur hvor jeg måtte la ham ligge igjen... Fikk litt hetta først idag, siden både Bård og jeg egentlig jobber idag, og jeg hadde VIRKELIG IKKE lyst til å reise fram Otto her hjemme når han var så slapp og varm, men fikk utrolig nok en til å ta vakten min, selv om det egentlig er nesten teknisk umulig på så kort varesel og med så få personer som kan ta akkurat min jobb...! Stakkars "bebisen" min, så så stakkarslig ut der han satt bak lås og slå med skjerm, veneflon i armen og deeee værste sorry-øynene... Er jo høyst sannsynlig ikke noe som er så farlig nå som han har fått væske og medisiner, men de lurte først også litt på om han kunne ha fått i seg no skummelt, så vi får se hva prøvene sier... Nå sitter jeg bare og venter på at de skal ringe da...om han kvikknet til etter noen timer på drypp kunne jeg få hente ham senere idag, men om han fortsatt var dårlig måtte han bli der ennå lenger... Satser jo på at han bare har en heftig mageinfeksjon da, men det er uansett aldri no moro å reise fra elsklingene sine hos doktorn... Jonas har også vært litt bekymret for "broren" sin de siste dagene...har ligget og passet på og slikket ham på hodet, og så veldig bekymret ut da jeg kom hjem uten Ottoen, så nå tenker jeg vi tar oss en sykkeltur bort til stranden i det fine været så vi slipper å sitte her og bekymre oss for lillegutten...
Sist endret av Nina den Lør Sep 19 2009, 16:49, endret 1 gang | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 14:16 | |
| Æsj, nå ringte de og sa at han skal bli der til imorgen, så skal de undersøke ham igjen imorgen på formiddagen og se ham an da... Syns ikke det er no moro at han må overnatte der helt alene men...stakkars gullklumpen min... | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 14:16 | |
| Huff.. Vet hvor fælt det er å reise ifra lillebebien sin hos vetrinæren ja! Håper det går bra med Otto, og at han blir frisk snart.. | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 15:15 | |
| Masse god bedring til Otto | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 17:23 | |
| God bedring | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 17:35 | |
| Stakkars Otto Så fælt å reise fra ham, håper han blir fort frisk igjen. God bedring | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 17:59 | |
| Uff da...stakkar lille Otto Ønsker god bedring til go'gutten | |
|
| |
Vinnie
Antall Innlegg : 128 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 18:42 | |
| Stakkars gutten, håper han blir fort frisk | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 18:46 | |
| God bedring til Otto! Nå er det vel nok uflaks med disse hundene dine, Nina? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 18:51 | |
| God bedring til gutten |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 18:54 | |
| - Marita skrev:
- God bedring til Otto!
Nå er det vel nok uflaks med disse hundene dine, Nina? Ja, syns egentlig det... Otto har jo, bank i bordet vært frisk som en fisk, utenom at han er blitt bitt av andre hunder og sånt, så jeg håper han fortsetter med det, og at dette bare er en kraftig utgave av den magedritten som det går så mye av for tiden... Burde jo egentlig være vant til å ha hund hos vetten jeg da, men kjenner jeg ikke er så glad for at han skal være der over natten allikevel...han er jo bebisen min...litt trist og tomt nå... Jonas virker innmari deppa og bekymret nå stakkars, han kommer nok til å bli veldig glad når han får lillebror tilbake, hehe... | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 18:54 | |
| Stakkars Otto Mange god bedrings ønsker fra meg og gutta | |
|
| |
Monica
Antall Innlegg : 146 Join date : 11.06.2009 Age : 38 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 19:34 | |
| Huff... Stakkar Otto Go bedring | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 21:18 | |
| Uff, stakkars Otto-gutten! Håper han blir fort frisk igjen! Masse god bedring klemmer fra oss! | |
|
| |
CamillaB
Antall Innlegg : 295 Join date : 11.06.2009 Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 21:30 | |
| som oftest har de det helt fint på klinikkene mat, doturer flere ganger om dagen, kos og klapp, så det går nok fint god bedring til gutten, håper han kommer seg fort | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 21:56 | |
| Uffamei, stakkar Ottopotto. Han blir nok snart frisk og rask igjen får vi håpe. Masse god bedring til gutten din! | |
|
| |
Nero-Noir
Antall Innlegg : 371 Join date : 11.06.2009 Bosted : Nesflaten
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Lør Sep 19 2009, 23:30 | |
| God bedring | |
|
| |
chester
Antall Innlegg : 190 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 05:13 | |
| God bedring til stakkers gutten din.. Aldri gøy å gå fra de hos doktorn uansett hvor mange ganger har vært der før..
Håper han blir fort frisk og at han holder seg frisk.. | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 08:54 | |
| Stakkars Otto, da!! God bedring!! | |
|
| |
pusevoffen
Antall Innlegg : 661 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 11:44 | |
| God bedring | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 11:51 | |
| Usj, håper Otto blir fort frisk igjen. God bedring! | |
|
| |
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 12:30 | |
| Stakkars liten. Krysser fingrene for at han skal bli helt frisk igjen . | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 13:23 | |
| Håper det er bedre med Otto i dag, og at du fåt ta ham med hjem igjen! Fortsatt god bedring.. | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 15:45 | |
| Håper der er bedre med minstegutten din i dag, Nina! Savnet dere på treffet Hvordan er det med han? | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... Søn Sep 20 2009, 15:58 | |
| Huffda :( Stakkars Otto! Håper han kommer seg fort. God bedring til Otto fra oss | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Stakkars lille Småtto... | |
| |
|
| |
| Stakkars lille Småtto... | |
|