| Tvunget fram våren! | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 08:45 | |
| Ettersom det tar litt tid for 120 cm snø å smelte, så har jeg brukt litt i overkant mye tid på å grave fram gress! Her er noen vårbilder fra oss [img] [/img] Johnny, Tequila & Smulen [img] [/img] Vurderte å sitte... (men kom ikke lengre ned enn dette...) [img] [/img] Leke???? [img] [/img] JEPP!!! [img] [/img] Herlig med litt [img] [/img] Deilig å ligge ved verandadøra, oppå buret, og slappe av litt [img] [/img] PÅSKESTEMNING!!!!!!!! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 08:55 | |
| Hahaha, det var jo litt av en påskekylling Fine vårbilder | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 09:31 | |
| Å, så fine vårbilder av de skjønne små Må si du har vært flink til å grave frem Vi har fortsatt litt over halvmeteren i hagen, men nå som det ble så kaldt igjen frøs alt til så gutta løper oppå. Skal si jeg er glad for alt som forsvant forrige uke, ellers hadde jeg ikke kunnet ha dem ute. Det var bare båndturer et par uker før her, så det er godt for dem å strekke på bena igjen Ser ut som Johnny trives godt på besøk hos dere | |
|
| |
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 09:32 | |
| Herlige bilder fikk skikkelig påskestemning! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 10:00 | |
| Påskekyllingen er Smulen sin Hun har allerede laga hull i den, og gjort sitt ytterste for å spise den opp Blir nok pent nødt til å grave videre, for etterhvert som det smelter blir det lettere å komme seg opp på snøen... Og Smulen har allerede testa ut konseptet "hoppe opp og løpe over gjerdet etter andre hunder" Har litt over en halv meter igjen nå, og håper på mere sol!!! Og når det kommer til Johnny... herligste hunden som finnes (etter Smulen såklart ). Innmari glad for at jeg får låne ham innimellom | |
|
| |
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 10:24 | |
| Herlige bilder, ble i godt humør av de, jeg Grave seg ned til gresset har jeg ikke tenkt på, faktisk, får vurdere det når jeg blir desperat nok Ser ut som hundene koser seg med gress under beina i hvert fall, nydelig skjønninger | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Søn Mar 27 2011, 10:37 | |
| Herlige bilder av fine vovser! (Og jeg vil også ha vår!! ) | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Tvunget fram våren! Man Mar 28 2011, 11:03 | |
| | |