Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dvergpinschergutt! - omplassert

Go down 
+7
ElinK
Nina (Kennel Dijontoma)
Ann-Helen
Anne
Antamina
Linn
Gry Elena
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Dvergpinschergutt! - omplassert - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschergutt! - omplassert   Dvergpinschergutt! - omplassert - Page 2 EmptyTor Jul 30 2009, 08:11

Gratulerer happy4 Ja det var kjempefint at det ordnet seg happy6 Jeg hadde en magefølelse på at han ble der han nå er happy5 Lett og forelske seg vet jeg happy4
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Dvergpinschergutt! - omplassert - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dvergpinschergutt! - omplassert   Dvergpinschergutt! - omplassert - Page 2 EmptyTor Jul 30 2009, 18:01

Gry Elena skrev:
Ja dette gikk fort, det er da bestemt at Ohna og Geir som eier Rambo fra mitt C-kull skal overta Constantine/Leo. Han har vært der siden søndag da de har vært så snille å passe ham for meg og da har de jo blitt helt freslte og forelsket i den vakre gutten happy6 D Så takk til Ohna og Geir som vil gi Constantine et fantastisk hjem og takk til Elin og Vegard for en hyggelig stund idag, koselig å bli kjent med dere happy3

Haha, hva var det jeg sa?! Visste at de ikke ville klare å gi ham fra seg! Laughing Gratulerer til go'gutten med nytt hjem, og de nye eierne med ny vofs! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
 
Dvergpinschergutt! - omplassert
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Pinscheren Ozzy søker nytt hjem - omplassert
» Falcon! - Omplassert
» Nikidion's Isop - omplassert
» Pinscher omplasseres! -Omplassert-
» Dvergpinscheren Syver - omplassert

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: