Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Agility trening i Frognerparken!

Go down 
4 posters

Hvilken dag passer best for deg?
Mandag
Agility trening i Frognerparken!  Vote_lcap23%Agility trening i Frognerparken!  Vote_rcap
 23% [ 3 ]
Tirsdag
Agility trening i Frognerparken!  Vote_lcap8%Agility trening i Frognerparken!  Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Onsdag
Agility trening i Frognerparken!  Vote_lcap8%Agility trening i Frognerparken!  Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Torsdag
Agility trening i Frognerparken!  Vote_lcap0%Agility trening i Frognerparken!  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Fredag
 8% [ 1 ]
Lørdag
Agility trening i Frognerparken!  Vote_lcap23%Agility trening i Frognerparken!  Vote_rcap
 23% [ 3 ]
Søndag
Agility trening i Frognerparken!  Vote_lcap30%Agility trening i Frognerparken!  Vote_rcap
 30% [ 4 ]
Antall stemmer : 13

AvInnlegg
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

Agility trening i Frognerparken!  Empty
PosteTema: Agility trening i Frognerparken!    Agility trening i Frognerparken!  EmptySøn Mar 20 2011, 20:29

Ut i fra denne tråden: https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/t3860-agilitybanen-frognerparken
lager vi nå en avstemmining for å føle litt på interressen, så prøver vi å få til litt morro!

Her står det litt info om banen og vi oppfordrer alle som har tenkt til å bli med å støtte driften ved å følge infoen som står på siden: http://home.online.no/~hilbakk2/canisbanen.cfm

Så hvis de som vil delta krysser av i denne og skriver kort under "Jeg er med" så er det kjempe fint!

hvis noen ønsker å diskutere videre så er det fint å gjøre det i tråden med link øverst.. Smile

-Benedicte & Elin, distriktskontakter Oslo & Akershus!

Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Agility trening i Frognerparken!    Agility trening i Frognerparken!  EmptySøn Mar 20 2011, 22:01

Det avhenger helt av klokkeslettet for min del...har jeg ikke bil så kan jeg først fra kl 20 på hverdagene, har jeg bil innen det blir aktuelt med disse treningene så kan jeg fra kl 19 på hverdagene, men blir det tidligere enn det så kan jeg bare i helgene... lalala2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Agility trening i Frognerparken!    Agility trening i Frognerparken!  EmptyMan Mar 21 2011, 00:01

Mandager er vel den dagen jeg oftes har mulighet. Men kan også enkelte fredager, og innimellom har jeg også fri lørdag og søndag.
Tirsdag-torsdag jobber jeg som regel sent, kommer helt av på hvor mye jeg har å gjøre. Enkelte dager er jeg ferdig 14.30, andre ganger sitter jeg til 21...
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine

Antall Innlegg : 400

PosteTema: Re: Agility trening i Frognerparken!    Agility trening i Frognerparken!  EmptyMan Mar 21 2011, 08:05

Det varierer veldig for meg når det passer, men tror det er størst sjans i helgene wink3
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Agility trening i Frognerparken!    Agility trening i Frognerparken!  Empty

Til Toppen Go down

Agility trening i Frognerparken!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Agility trening med Bergen Agility Klubb
» Vi har begynt med agility trening
» Agilitybanen Frognerparken!
» Film av AG-trening..
» AG-trening på Holmlia