| Agilitybanen Frognerparken! | |
|
+8Katharina tulalula Cathrine&Jazzi Ane Simira Caroline ElinK Benedicte 12 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Agilitybanen Frognerparken! Tor Mar 17 2011, 22:27 | |
| Heisann!
Noen som vet om banen er åpen? Er den åpen for alle? Hvis ikke hvilken "klubb" tilhører den?
| |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Tor Mar 17 2011, 22:29 | |
| | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Tor Mar 17 2011, 22:33 | |
| | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 07:26 | |
| Jeg går ofte forbi der og det er sjeldent den er i bruk. Det er til og med lys der om kvelden | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 09:04 | |
| - Benedicte skrev:
- den er gammel dessverre.. men jeg fant plutselig denne! http://home.online.no/~hilbakk2/canisbanen.cfm prøver å ringe dem i morgen!
Infoen der stemmer. Det er forsåvidt fritt fram å bruke banen hvis man vil, men veldig bra om man støtter de som prøver å drive den! Det koster, spesielt når folk er så kjipe at de stjeler dyrt utstyr derfra... | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 09:06 | |
| - Simira skrev:
- Benedicte skrev:
- den er gammel dessverre.. men jeg fant plutselig denne! http://home.online.no/~hilbakk2/canisbanen.cfm prøver å ringe dem i morgen!
Infoen der stemmer. Det er forsåvidt fritt fram å bruke banen hvis man vil, men veldig bra om man støtter de som prøver å drive den! Det koster, spesielt når folk er så kjipe at de stjeler dyrt utstyr derfra... Kanskje vi kan få til noen faste treninger der? Det hadde vært skikkelig morsomt!! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 09:51 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 09:59 | |
| | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 13:52 | |
| - Simira skrev:
- Benedicte skrev:
Infoen der stemmer. Det er forsåvidt fritt fram å bruke banen hvis man vil, men veldig bra om man støtter de som prøver å drive den! Det koster, spesielt når folk er så kjipe at de stjeler dyrt utstyr derfra... Koster å koster... Hvis ikke de har oppdatert den siden i høst så er den utrolig nedslitt og gammel. Burde vært gjort noe med for lenge siden. | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 15:31 | |
| - Cathrine&Jazzi skrev:
- Simira skrev:
- Benedicte skrev:
Infoen der stemmer. Det er forsåvidt fritt fram å bruke banen hvis man vil, men veldig bra om man støtter de som prøver å drive den! Det koster, spesielt når folk er så kjipe at de stjeler dyrt utstyr derfra... Koster å koster... Hvis ikke de har oppdatert den siden i høst så er den utrolig nedslitt og gammel. Burde vært gjort noe med for lenge siden. De gjør faktisk det de kan, med de midlene de har. Ja, banen er nedslitt og gammel, og det er på tross av hvor mye brukt den er, og på tross av folk som herper. Det sier litt om hvor innstilt folk er på å betale for å bruke den, og hjelpe til å vedlikeholde den... | |
|
| |
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Fre Mar 18 2011, 19:48 | |
| Åååå!! Dette vil vi være med på!! Hadde vært fint med søndag ettermiddag eller noe.... | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Lør Mar 19 2011, 10:45 | |
| nå er det vel ingen her som har sagt at vi ikke vil betale, men det er vel greit å vite at infoen man leser er ett osv.. Jeg har goså kjeeeeempe lyst!! Dersom vi skal få til noe ukentlig treninger eller så så er det vel greit å prøve å få det til når det ikke er så mange der? | |
|
| |
Simira
| |
| |
Katharina
Antall Innlegg : 199 Join date : 30.04.2010 Bosted : Asker
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Lør Mar 19 2011, 13:59 | |
| Vi vil gjerne være med!!! Sier ikke nei takk til ekstra trening... | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Lør Mar 19 2011, 16:25 | |
| Da har jeg pratet med damen som stod oppført på nettsiden. Det var bare og følge infoen som står på nettsiden og melde seg inn, man fikk da en nøkkel til boksen (med pinner til slalomhinder osv) i posten! Banen var åpen døgnet rundt og i funksjon, men hun sa at det var mye snø der nå.. Så da er det bare å melde seg inn, så får man prøve å stikke innom i ny og ne og se om banen er klar for bruk! Vi gleder oss max! | |
|
| |
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Søn Mar 20 2011, 21:08 | |
| Høres kjempebra ut!!
Kan man kjøre bilen helt bortil? Da jeg har to hunder og må bytte på...
Jeg har ingen aning om hvor det er, men det finner jeg ut av på et vis.. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Søn Mar 20 2011, 21:55 | |
| Man kan ikke kjøre bilen heeelt borttil Evy, men ganske så nært, tar bare ett minutt eller to å gå opp til parkeringen fra banen...ellers så kan man jo sette hundene i tøybur rundt banen også da så er det bare å bytte hund på den måten...når det ikke er hundre minusgrader vel å merke, haha! | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Søn Mar 20 2011, 23:05 | |
| Ved hundre minusgrader (og et godt stykke før det) er banen gjerne ubrukelig uansett. Er det noen som skal/vil dit i morgen? | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Søn Mar 20 2011, 23:50 | |
| - tulalula skrev:
- Høres kjempebra ut!!
Kan man kjøre bilen helt bortil? Da jeg har to hunder og må bytte på...
Jeg har ingen aning om hvor det er, men det finner jeg ut av på et vis.. Vi får jo bare hjelpe hverandre også, dette skal vi få til | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Man Mar 21 2011, 08:12 | |
| Jeg har ikke peiling på hvordan man lærer inn det her, håper noen kan ta på seg "instruktørhatten" litt og hjelpe oss i gang... Ser for meg at den første utfordringen blir å få Lukern til å ville gjøre noe annet enn å leke med resten av gjengen | |
|
| |
Simira
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Man Mar 21 2011, 10:10 | |
| - Tine skrev:
- Jeg har ikke peiling på hvordan man lærer inn det her, håper noen kan ta på seg "instruktørhatten" litt og hjelpe oss i gang... Ser for meg at den første utfordringen blir å få Lukern til å ville gjøre noe annet enn å leke med resten av gjengen
Det anbefales generelt sett å ta et kurs først, slik at man ikke ødelegger hunden eller videre trening på å "leke" rundt på banen. Men de fleste holder nok på litt rundt der uansett, og så lenge man er forsiktig og tenker seg litt om, så går det stort sett fint. | |
|
| |
Benedicte
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Man Mar 21 2011, 16:29 | |
| - Simira skrev:
- Ved hundre minusgrader (og et godt stykke før det) er banen gjerne ubrukelig uansett.
Er det noen som skal/vil dit i morgen? Er den brukbar nå? | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Tir Mar 22 2011, 20:16 | |
| - Simira skrev:
- Tine skrev:
- Jeg har ikke peiling på hvordan man lærer inn det her, håper noen kan ta på seg "instruktørhatten" litt og hjelpe oss i gang... Ser for meg at den første utfordringen blir å få Lukern til å ville gjøre noe annet enn å leke med resten av gjengen
Det anbefales generelt sett å ta et kurs først, slik at man ikke ødelegger hunden eller videre trening på å "leke" rundt på banen. Men de fleste holder nok på litt rundt der uansett, og så lenge man er forsiktig og tenker seg litt om, så går det stort sett fint. Hmmm ja, blir nok ikke noe agilitykurs på oss med det første så da kan vi kanskje heller la vær. | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Tir Mar 22 2011, 20:27 | |
| - Tine skrev:
- Simira skrev:
- Tine skrev:
Det anbefales generelt sett å ta et kurs først, slik at man ikke ødelegger hunden eller videre trening på å "leke" rundt på banen. Men de fleste holder nok på litt rundt der uansett, og så lenge man er forsiktig og tenker seg litt om, så går det stort sett fint. Hmmm ja, blir nok ikke noe agilitykurs på oss med det første så da kan vi kanskje heller la vær. Hvis det er noen som skal være med som har gått kurs så er det ikke noe problem. Det er det helt sikkert. Bare å prøve | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! Tor Mar 24 2011, 06:24 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Agilitybanen Frognerparken! | |
| |
|