Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.

Go down 
+15
OEH
Eva
IdaC
Line & Super
Linn
Fanny
Marte
tulalula
Katharina
Nina (Kennel Dijontoma)
Simira
Cesilie
Benedicte
Ane
ElinK
19 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Sep 25 2011, 09:41

Jeg og Kirow kommer biggrin
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Sep 25 2011, 09:50

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 297080_10150840246785137_822540136_20975309_448846889_n

Her kommer en liten veibeskrivelse for dere som kommer med bil. Plott inn General Rugesvei 100 på gps'en.
Det er adressen til Skullerud skole. Kjør inn til skolen, men forbi. Da kommer dere til en STOR parkeringsplass (se kart, følg rød strek)

Om dere sliter med å finne veien så ring meg på 46 78 72 39. Jeg har med meg mannen som er god på å forklare vei happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
OEH

OEH


Antall Innlegg : 155
Join date : 22.06.2009
Bosted : Tofte i Hurum

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Sep 25 2011, 16:53

Tusen takk for et kjempehyggelig treff i dag. happy6 biggrin
Har 3 stykker som så vidt kom seg over dørstokken før de segnet om. cool3
Til Toppen Go down
http://www.pinbas.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Sep 25 2011, 17:49

OEH skrev:
Tusen takk for et kjempehyggelig treff i dag. happy6 biggrin
Har 3 stykker som så vidt kom seg over dørstokken før de segnet om. cool3

Hehe, godt det ikke bare var min som var sliten. Det tar på å jakte på en greyhound happy6
Og for en god stemning det var i dag, merker at de har godt av å treffes på et annet sted enn Ekeberg.

Til alle dere som tok bilder, det finnes en egen bildetråd dere kan putte bildene i her;
https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/t3841-bilder-fra-pinschertreffbergtreff-oppdatert-med-bilder-fra-25-september#74357


Jeg sitter og sorterer mine bilder nå.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Okt 17 2011, 15:05

Minner om treff førstkommende søndag på Nebben i Lillestrøm happy6
Vet at mange skal på Leto, men håper at noen tar turen allikevel!
Jeg vet enda ikke om jeg får kommet, jeg sliter fortsatt med virus i luftveiene,
men jeg har bestilt strålende sol ihvertfall sunny
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Okt 17 2011, 15:11

Søren heller!!!! Er det noe på Leto i helga???
Trodde vi hadde sjekka det godt nok... men ikke happy4
Jeg tar turen hvertfall, så håper flere kommer (og at Elin blir frisk til da) happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Okt 17 2011, 15:19

Fanny skrev:
Søren heller!!!! Er det noe på Leto i helga???
Trodde vi hadde sjekka det godt nok... men ikke happy4
Jeg tar turen hvertfall, så håper flere kommer (og at Elin blir frisk til da) happy6

Ja, vi bommet visst på den datoen, men det er jo utstillinger nesten hver helg fremover. Er jo utstilling på Leto neste helg også.
Om vi skulle tatt hensyn til alle utstillinger, konkurranser og kurs hadde vi ikke fått arrangert mange treff iløpet av et år happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Okt 17 2011, 18:52

Skal se om vi ikke klarer å få sneket inn et treff på kalenderen denne dagen happy3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Okt 17 2011, 20:09

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 313373_10150888333800137_822540136_21308710_691402087_n
Kart til Nebben.

Om noen kan skrive en veibeskrivelse blir jeg veldig glad biggrin
(Jeg er ikke så godt kjent i Lillestrøm)
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyTir Okt 18 2011, 12:45

Prøvde veibeskrivelsen på gule sider jeg, men da hadde ikke engang jeg som bor oppi her funnet frem leer3

Fra Oslo: Følg skiltene mot Strømmen/Lillestrøm fra E6 og over på rv 159. Sving av mot Strømmen og følg denne veien rett frem mot Lillestrøm. Ta svakt til høyre i 3 rundkjøring, kjør over brua og svakt til venstre i neste rundkjøring, når du får Coop Obs på høyre side står det skiltet til "Nebbursvollen". Følg disse skiltene helt til bommen så er du fremme:-)

Nordfra: Sving av fra E6 mot Lillestrøm/Skjetten (Olavsgård). Ta til høyre i første rundkjøring, rett frem i neste og til høyre igjen i den tredje. Følg Fetveien forbi Kjeller flyplass til du kommer til lyskrysset, der tar du til høyre. Herfra er det skiltet til "Nebbursvollen" inn til høyre (Hurdalsgata eller Odalsgata). Følg skiltene til bommen og vips så er du der:-)

Håper det var noen som skjønte min litt "blonde" forklaring lalala2
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyLør Okt 22 2011, 12:24

Gleder meg veldig til treff i morgen excited
Håper det kommer mange, både store og små happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Okt 23 2011, 17:20

Takk for et trivelig treff, folkens happy5
Moro å gjørmebade sammen med dere happy4
Fikk tatt noen bilder, de fleste ble forferdelige what3 , men legger dem ut i løpet av kvelden likevel wink3
Kjempemoro at så mange kom happy5
For meg var det mange nye fjes (kan kanskje ha noe med at jeg er så treig med å dra noe sted???)
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Okt 23 2011, 18:22

Takk for hyggelig (og gjørmete) treff i dag folkens happy6

Kjempegøy å se Rocky, Tequila, Smulen, Odin, Hera, den mannsterke Pinbas-gjengen og den flotte gamle frøkna som jeg ikke husker navnet på og selvfølgelig menneskene dems da lalala2
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptySøn Nov 13 2011, 18:32

Husk treff på søndag folkens happy6

Vi går fra stallen ca kl. 14. De som vil kan komme rett til sletta ca kl. 15.
Husk gjerne reflekser/blinkere til hundene da det blir tidlig mørkt.

Vi gleder oss dog
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyOns Nov 16 2011, 14:57

Hei.

Det er usikkert om jeg kommer på søndag. Mamma har sovnet inn på Gran Canaria, og det er mye som må ordnet.
Familien begynner å komme østover til helgen og akkurat nå har jeg ikke så mye oversikt.

Det er også usikkert på om Fanny kommer.

Så til alle dere "veteraner", ta godt imot evt. nye hunder og eiere!

dog4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyTor Nov 17 2011, 17:57

Jeg skal prøve å få det til...
Ellers henger jeg meg på Elins oppfordring til "veteranene" happy3

(Tenker masse på deg, Elin trøst* )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyTor Nov 17 2011, 17:58

Fanny skrev:
Jeg skal prøve å få det til...
Ellers henger jeg meg på Elins oppfordring til "veteranene" happy3

(Tenker masse på deg, Elin trøst* )

Tusen takk. Jeg må i møte med begravelsesbyrået på søndag kl 13, så da rekker jeg dessverre ikke treffet denne gangen heller sad3

(Fanny - Tusen takk flowersforyou)
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyTor Nov 17 2011, 19:52

Vi får heller ikke kommet denne gangen, Nina og jeg drar jo til Litauen på søndag. Men det er jo flust av hyggelige folk, så jeg er sikker på at nykommere blir tatt godt i mot uansett Smile
Til Toppen Go down
Line & Super

Line & Super


Antall Innlegg : 118
Join date : 25.01.2011
Bosted : Skedsmo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyLør Nov 19 2011, 22:29

Vi får dessverre ikke kommet i morgen no0
Ble plutselig billøs i går gitt mad1
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Nov 21 2011, 06:50


Hei alle sammen!


Jeg vet ikke hvordan oppmøtet var på Ekeberg igår, men jeg hører at noen er skuffet over få dp'er på treff.
Hvorfor dette tallet har sunket så mye vet jeg dessverre ikke.

Pga. dødsfall i familien hadde jeg dessverre ikke mulighet til å komme selv. Som distriktskontakt er målet at jeg skal være på hvert eneste treff, men dessverre så har det ikke passet de to siste gangene. Vi har heller ikke bil, men det er ikke fordi jeg "ikke gidder" at jeg ikke kommer, og det håper jeg at dere vet.

Om noen ønsker å arrangere rene dp-treff må de gjerne gjøre det, men det blir da ikke i klubbens regi, siden vi da måtte hatt rene pinscher- og affentreff også, i tillegg til de "vanlige" treffene, og det har hverken jeg eller Fanny tid til.

Under "treff og treninger" her på forumet kan dere avtale turer og treff ulike steder, slik et par av oss med pinschere har gjort en stund allerede. Dette har ikke vært rene pinschertreff, men det er veldig sjelden at det dukker opp en dp på turene våre.

Vi kan dessverre ikke tvinge folk på treff, så her er det bare å kle på seg og komme seg på treff.
Jeg skal få skrevet et "ordensreglement" også, jeg har bare ikke anledning akkurat nå.


På treff har man ansvar for å passe på sin egen hund, og skulle hunden mot formodning gjøre noe mot en annen ta dere tid til å snakke med den andre hundes eier, og ikke dra fra treffet før dere vet hvordan det går med hunden. Om en hund blir angrepet kan det også være greit å prøve å få til en positiv avslutning før man drar slik at hunden ikke får helt skrekken. Det har såvidt jeg vet ikke skjedd noe alvorlig mellom noen av "våre" hunder på treff, men litt knuffing mellom hannene kan jo skje.
Husk at aggressive hunder ikke skal være med på treff, og nervøse/stressede hunder har det heller ikke godt på et sted med masse andre hunder.
Løpetisper er heller ikke tillatt.

Vi må også ta hensyn til de andre som benytter friområdene.

Tar man med hund på treff bør den være ferdig luftet. Vi har selv erfart at vi har en mye roligere hund når han har fått en skikkelig tur før vi reiser på treff. Jeg har forsøkt å få til tur før Ekebergtreffene, men oppmøtet har vært heller dårlig.

Det er helt greit å stå og prate med andre, dette skal være sosialt for både to- og firbeinte, men man skal passe på hunden sin.
Om hunden ikke har det bra/ikke er grei mot andre er et alternativ at den venter litt i bilen. Mange for et forhøyet stressnivå, spesielt de første gangene de er på treff.
Ta hensyn til hundens behov, dette skal være en positiv opplevelse for hunden.
Om to hunder ikke går sammen kan de f.eks være i bilen på tur slik at bare en er ute om gangen. Om man ikke har bil selv så skal vi nok ordne det.


Om jeg høres negativ ut er det ikke meningen, men jeg kan heller ikke gjøre noe med oppmøtet på treffene, ei heller noe med været.


Vi skal få satt opp datoer for treff våren 2012. Av erfaring er det liten vits å arrangere offisielle treff i desember-februar/mars pga. dårlig oppmøte, men følg med på forumet, vi avtaler nok noen spontane treff og turer allikevel.



Dette innlegget er mine egne meninger, jeg kan ikke svare for Fanny. Som om noen er uenige med meg så ta det med meg happy6


Elin

PS: Evt. skrivefeil må unnskyldes, jeg har sovet særdeles lite den siste uken.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Nov 21 2011, 15:38

Så bra at det ikke er tillatt med løpetisper på treffene deres happy6
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Nov 21 2011, 20:09

Kjempebra innlegg, Elin happy5
Er helt enig med deg happy6

Jeg kan godt gjøre et forsøk på å få til noen uoffisielle treff/turer i Akershus Nord i løpet av disse stille månedene.
Det vil bli det enkleste for meg (siden jeg bor en god time fra Oslo, og har en alminnelig hektisk familiehverdag).
Som Elin har skrevet så kommer vi til å finne steder og datoer etterhvert nå, for våren.
De av dere som gjerne vil finne på noe på denne siden av Oslo (uansett om det er dp, pinscher eller affen dere har) må gjerne sende en pm.

Fanny
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Nov 21 2011, 20:44

Synes godt innlegget til Elin kunne stått i en helt egen tråd, egentlig!
Synd å høre at det er så få på treff... da vi enda gikk på treff med Odin var det jo alltid masse hunder og minst dobbelt så mange dp som noe som helst annet. Men det går vel i bølger som alt annet.
Nå er jo datoene godt annonsert på forhånd, men kanskje det er enklere for folk å huske med en fast regel? Hver siste søndag i mnd eller noe sånt?
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyTir Nov 22 2011, 13:12

Simira skrev:
Synes godt innlegget til Elin kunne stått i en helt egen tråd, egentlig!
Synd å høre at det er så få på treff... da vi enda gikk på treff med Odin var det jo alltid masse hunder og minst dobbelt så mange dp som noe som helst annet. Men det går vel i bølger som alt annet.
Nå er jo datoene godt annonsert på forhånd, men kanskje det er enklere for folk å huske med en fast regel? Hver siste søndag i mnd eller noe sånt?

Faste datoer er vanskelig pga jobb, bryllup. dåp og slikt.
Jeg og Fanny brukte lang tid på å finne helger som vi mest sannsynlig kunne begge to, noe som ikke alltid er så lett flere måneder i forveien.
Jeg har dessverre ikke mulighet å fortelle f.eks Rihanna at hun ikke kan ha konsert en viss dato pga pinschertreff happy4

Så vi prøver å ta mange hensyn, også hensyn til utstillinger, noe som det jo er mange av lalala2
Vi har også hatt treff ulike steder, men om vi skulle tatt alle hensyn som alle ønsker hadde det faktisk vært helt umulig å arrangere treff.

Vær heller glad for at vi har treff i Oslo/Akershus, er flere steder det ikke blir arrangert treff i det hele tatt!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 EmptyMan Feb 06 2012, 13:16

Da er nye datoer klare (s.1) Jeg håper at vi har klart å ta hensyn til utstillinger osv.
Vi har valgt å gå bort fra Ekeberg da det er færre hunder på Skraperundtjern.


Håper vi sees på treff.

NB! Vi har hadde en episode med en hund med naglehalsbånd.
Heldigvis gikk det bra, det viste seg også at hundens eiere ikke visste om pinscherklubben så det var helt tilfeldig at de
brått befant seg midt inne i et pinschertreff.

Halsbånd/seler med skrape "pynteting" er ikke å anbefale da det fort kan skade en annen hund under lek.

Kle dere etter vær og vind, og husk vann til hundene når det begynner å bli varmere i været happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.   Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1. - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.
Til Toppen 
Side 3 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Treff i Akershus
» Treff-Turer i Akershus?
» Vil du bli distriktskontakt i Oslo/Akershus?
» NMHK avd.Oslo/Akershus 20/9
» Ny distriktskontakt for Oslo/Akershus er på plass!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: