| Instruktør til agilitykurs | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Instruktør til agilitykurs Lør Feb 12 2011, 21:37 | |
| Noen som har tips til flinke instruktører som holder helgekurs i agility på oppdrag?
Og gjerne benytter seg av handlingsystement til Greg Derrett... | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Lør Feb 12 2011, 22:01 | |
| Petter Nordlien Super motivator. Det er mange forskjellige klubber som leier han inn, og det er ikke uten grunn. Kjenner ikke til GD handlingen så det kan jeg ikke si noe om. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 07:30 | |
| Petter er kjempeflink! Har vært på kurs med han flere ganger, og drar gjerne på "Petter-kurs" igjen Men han benytter seg ikke av noe "system" og det er egentlig like greit synes jeg. Jeg er mer fan av å plukke litt fra forskjellige enn å låse seg fast i ett system. Men skal du ha en instruktør som bruker GD-systemet, så kan du jo gå for Fanny Gott | |
|
| |
Vinnie
Antall Innlegg : 128 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 08:13 | |
| | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 09:50 | |
| Fanny Gott blir nok i dyreste laget å hente opp pga lang reise. Har vært på kurs med Eva og Emelie ett par ganger og de er virkelig flinke, men blir det samme med dem... Kurset er tenkt til pinschergjengen her oppe, og det er vel bare jeg og en til som har trent agility tiligere, så må jo bli ett nybegynnerkurs for at flere skal kunne bli med. Også tenker jeg at prisen må holdes mest mulig nede for at man skal få folk til å melde seg på. Og jo flere flybytter, jo dyrere blir det jo. Har vurdert å spørre ett par av de som trener/konkurrer i agility her om de kan holde kurs. Da slipper man jo å betale reise og opphold, men greit å sjekke eksterne instruktører også. Ikke ett must at de bruker GD-systemet (det viktigste er å få gjengen med på kurs ), men jeg syns jo systemet er genialt med sine få og enkle prinsipper, så de må gjerne bruke det, liksom! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 09:57 | |
| Bra initiativ Lykke til med planlegging og gjennomføring | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 10:01 | |
| | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 10:13 | |
| Om det er et nybegynner/hinderinnlæringskurs tror jeg det kan være like så greit å bruke noen "lokale". Jeg for min del var mye mer fornøyd med nybegynnerkurset som Follo brukshundklubb arrangerte enn "Agilityfoundation"-kurset jeg var på med klickerklok. Ikke fordi AG-foundationkurset var dårlig, snarere tvert imot, men når man forventer og ønsker et kurs der man skal lære de ulike hinderne, så ble det litt feil for meg. Men er veldig glad for at jeg har gått det kurset allikevel Grunntreningsprinsippene er veldig vikig i AG også, men det kan nok av noen (inkl meg selv ) oppfattes som litt kjedelig... | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 10:38 | |
| Ja, har tenkt på det, så derfor jeg skal sjekke med noen lokale også. Men vi har ikke så mange å ta av her, så må sjekke med eksterne instruktører også. Ett rent foundationkurs er ikke aktuelt, for da vil jeg nok være alene om å delta! | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 10:54 | |
| Skriv en mail til trondheim hundeskole da? Eller sportshunder? | |
|
| |
IdaCharlotte
Antall Innlegg : 228 Join date : 23.06.2009 Age : 29 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 11:16 | |
| Åhh, Nice håper det blir så hiver jeg og lotta oss med Men blir det sånn kurs at man kan trene på klubben eettter på da? sia dem forlange at det skal ett kurs pr ekvipasje? | |
|
| |
Maria
| |
| |
Maria
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 12:26 | |
| - Garp skrev:
- Skriv en mail til trondheim hundeskole da? Eller sportshunder?
Takk for tips! Skal sjekkes ut! | |
|
| |
Annja
Antall Innlegg : 149 Join date : 13.08.2009 Bosted : Mo i Rana
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Søn Feb 13 2011, 19:20 | |
| Maria: koffer hold du ikke nybegynner kurset selv? :-D Eg veit du har meir enn nok kompetanse te å gjer det og i tråd med greg derret:-D | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs Man Feb 14 2011, 19:19 | |
| - Annja skrev:
- Maria: koffer hold du ikke nybegynner kurset selv? :-D
Eg veit du har meir enn nok kompetanse te å gjer det og i tråd med greg derret:-D Takk, men næh, vil jo være med på kurs/trene selv også!! Alltid moro med nye impulser fra andre, gir motivasjon det. Også tenkte jeg å leie Tromsø hundeklubb sitt hindermateriell (hvis vi får, selvsagt), og siden man aldri får ha det hindermateriellet "for seg selv" ellers, så er ett slikt kurs ideelt til å få trent på annet enn de simple hinderne og tunellene jeg selv har. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Instruktør til agilitykurs | |
| |
|
| |
| Instruktør til agilitykurs | |
|