| Melba har whippet på besøk | |
|
+9Cathrine&Jazzi Nina (Kennel Dijontoma) Lex Kinkade Monica P Hilde Sofie Linn Fanny Maria 13 posters |
Av | Innlegg |
---|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Melba har whippet på besøk Lør Jan 22 2011, 15:47 | |
| Vi passet ei herlig whippetfrøken i halvannen uke på nyåret og da ble det selvsagt knipset endel bilder av lillegullet Melba og superwhippeten Jenny. Melba: Kom igjen Jenny, lek litt med meg, da! Melba: Hallo!!! Jeg er her nede! Se hit da vel og ikke bare i det dumme kameraet!! Melba: Holder deg fast jeg, så kan du ikke overse meg! Jenny: Leke sa du? Klart jeg er med på det!Jenny: Dytter deg litt inni her, jeg! Gøy dette!Melba: Hjeeeelp, du kverker meg jo inni sofan jo!!Melba: Ta den du! Kan ikke bare komme å dytte meg sånn, vettu! Melba: *Blink* Bare tulla med henne, altså! Jenny: Sånn! Da var vi igang igjen! Legger meg ned, jeg, så blir du ikke kverka flere ganger!Jenny: Håper det er greit at jeg holder litt rundt deg. Er jo riktig så koselig dette!Melba: Leke litt til, eller?Jenny: Nei, nå tror jeg vi slapper av litt. Ble så trøtt...Melba: Slappe av skal bli. Litt trøtt jeg og, kjenner jeg.Melba og Jenny: Sukk, det var deilig med litt sofakos. Herlig hundeliv! Gullegode jentene! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| |
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Lør Jan 22 2011, 16:43 | |
| Herlige bilder og morsomme kommentarer Første gang jeg har sett en svart whippet!? Er det uvanlig? | |
|
| |
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Lør Jan 22 2011, 19:34 | |
| Herlige bilder Maria, av to flotte jenter | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 00:11 | |
| Takk for koselige tilbakemeldinger! - Linn skrev:
- Herlige bilder og morsomme kommentarer
Første gang jeg har sett en svart whippet!? Er det uvanlig? Det er nok noe uvanlig med svart whippet, ja. Særlig i Norge. Jenny er fra løpslinjer og etter å ha studert endel stamtavler fra løpslinjer, så har jeg merket meg at det stadig dukker opp svarte whippets der, så virker som det er mer utbredt med svarte whippets i løpslinjene enn utstillingslinjene. | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 01:08 | |
| Så herlige bilder De så ut til å kose seg sammen | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 08:08 | |
| HERLIG Jeg eeeelsker whippeter | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 09:13 | |
| Jeg har heller aldri sett noen sort Whippet, men den var nydelig. Ani også elsker whippeter, de er noe for seg selv. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 12:39 | |
| Kjempefine bilder, og vofsene er fortsatt like nydelige! Jeg hadde heller ikke sett svart whippet før du la ut bildene av denne på face, men vi treffer ofte en diiiger, kullsvart grayhound på tur her vi bor...den er fortsatt valp uten skikkelig kontroll på kroppen sin, men voksen i størrelsen, og sist vi traff den kom den så fort og bare føyk fram og tilbake på annenhver side av Jonas at den holdt på å skremme livet av han for han skjønte ikke en dritt av hva det var som føyk rundt han... | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 14:05 | |
| Så utrolig nydelig den whippeten var. Morsomt å se den i svart. Så ut som de hadde det gøy | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 14:27 | |
| Herlige bilder, med morsomme kommentarer Så utrolig kul whippeten var i svart!! | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 15:58 | |
| | |
|
| |
Maria
| Tema: Re: Melba har whippet på besøk Søn Jan 23 2011, 16:15 | |
| Jenny er faktisk en av de beste hundene jeg noen gang har møtt mentalt sett! (Hun er jo selvfølgelig übersøt og grasiøs og vakker også, men noen utstillingshund blir hun nok aldri ). Hun skulle egentlig bo hos meg og bli agilityhund, og er valgt ut pga mentaliteten til linjene bak henne. Få whippeter som mentaltestes, men når jeg fant disse linjene, som var testet i flere ledd, og sammenlignet deres MH med øvrige testede wippeter, så ble jeg bergtatt! Dog så ble ikke Jenny boende hos meg siden det var meningen hun skulle deleies med en oppdretter, og jeg fikk kalde føtter tre uker før hun skulle hentes. Innså at jeg ikke ville klart å levere henne fra meg i 9-10 uker mens hun hadde valper, selv om jeg kunne besøkt henne så mye jeg ville. Veldig synd egentlig, for hun er akkurat det vi trodde hun skulle være og faktisk mere til. Men er man bløthjertet når det kommer til bebisene sine, så må man bare ta følgene... En spesiell plass i hjertet mitt vil hun derimot alltid ha. Og det kommer nok en whippet alà Jenny i hus en eller annen gang i fremtiden likevel, tenker jeg! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| |
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| |
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA