Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Lettere irritert/frustrert/oppgitt....

Go down 
2 posters
AvInnlegg
uisaksen




Antall Innlegg : 68
Join date : 22.11.2010
Age : 35
Bosted : Drammen

Lettere irritert/frustrert/oppgitt.... Empty
PosteTema: Lettere irritert/frustrert/oppgitt....   Lettere irritert/frustrert/oppgitt.... EmptyMan Des 06 2010, 21:41

Jeg leser på nett en god del, og kommer over ganske mye hunder i løpet av en dag....
Bare i dag har jeg kommet over dvergpinscher-valper ( uker og mnd) som skal selges pga allergi, og en pomeranien 5 mnd pga samlivsbrudd mellom 2 "unge voksene". Hva skjer med at folk ikke tenker nøyere over kjøp/salg/ anskaffelse av hunder og dyr???
Jeg har omplasseringshund selv, fordi jeg gjerne skulle ha reddet alle.
Mitt største ønske er å vinne i lotte og kjøpe stor eiendom og hus, å ta til meg så mange som mulig!
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Lettere irritert/frustrert/oppgitt.... Empty
PosteTema: Re: Lettere irritert/frustrert/oppgitt....   Lettere irritert/frustrert/oppgitt.... EmptyTir Des 07 2010, 08:38

Ja dek kan du jammen meg si, har lurt på det mange ganger ja. Skjønner ikke at folk kan ta så lett på det å ha en hund, mange triste skjebner der ute sad3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
 
Lettere irritert/frustrert/oppgitt....
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Frustrert.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: