Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Frustrert.

Go down 
+7
Anne
Fly
Fixa
helle
-linda-
ElinK
chester
11 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Frustrert.   Frustrert. EmptyTir Okt 27 2009, 22:10

Var på tur med Chester idag og kom opp i en situasjon som virkelig gjorde meg frustrert og tenkt at siden det er mange tispe eiere her så har kanskje de opplevd dette før. Se for dere følgende situasjon:
Du går på tur med tispen din ett sted der du vet at alle går med hundene løse og det er mange hann hunder der. Tispen din har løpetid. Tispen din går løs. Du treffer på en eier med en hannhund som er på vei samme retning som deg. Hannhunden henger seg selvfølgelig på tispen din. Hva gjør du? Stopper du opp og forteller eieren at tispen din har løpe tid og lar eieren ta med seg hannhunden? eller fortsetter du å gå mens du tar tispen din i bånd å dytter vekk hannhunden med beina dine uten tanke på at eieren til hannhunden er laaaaaaangt bak deg og at du går ut i veien med din tispe i bånd og en hannhund uten bånd løpende rundt deg?

Hva ville dere gjort i en sånn situasjon???
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTir Okt 27 2009, 22:12

Hadde jeg hatt en tispe med løpetid hadde jeg aldri latt henne løpe løs der jeg vet det ferdes andre hunder som løper løse. er kanskje bare meg som er litt "nazi" der, men det blir født nok valpekull som ikke er planlagte som det er.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTir Okt 27 2009, 22:56

Noen eiere er bare dumme..

Når jeg bodde hjemme å gikk tur med Luna, så var det båndturer i nabolaget i 3-4 uker under løpetid.. Fikk aldri løpe løs da..
Sånn burde alle tispeeiere tenke synes jeg!


Men merker det mange idiotiske hannhundeiere også.. Som slipper løs sine hunder på områder som ikke er egnet for å ha løse hunder. Møtte noen i dag når jeg gikk med Blaze i bånd.. Hunden hans kom løpende rett bort mot Blaze, og jeg hadde ingen måte å avverge det på, så jeg roper "jeg håper virkelig hunden din er snill"! Noe den ikke var, da han gikk rett i angrep på Blaze.. Jaja, der gikk mange måneders trening rett i vasken gitt! Kommer aldri til å få en hund som tåler å se andre hunder uten å klikke i vinkel jeg.. rolleyes3
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTir Okt 27 2009, 23:45

Skjønner ikke de som tør å la løpetisper gå løse blink00


Hva sa de når du tok dem igjen da? Sa de at hun hadde løpetid?
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 00:58

nr1: jeg hadde aldri sluppet løs jentene om de har hatt løpetid, og jeg har ferdes på en plass der det er flere hunder. Noe som i grunn er ganske sjeldent her ute på landet :P

nr2. Hadde nå en av jentene vært løs og det hadde kommet en hannhund, hadde jeg A - løftet opp frøkena mi, og ventet til hannhund eier hadde kommet å koblet bikkja i bånd, eller B holdt fast hannhunden i halsbåndet til eier hadde kommet. Mest sannsynlig A om tispen min hadde vært løs wink3

Jeg hadde hvertfall ikke koblet bånd på tispen, ¨bare gått videre med denne hannhunden på slep, hvertfall ikke krysset/gått ut i en trafikkert vei, for det hadde jo blitt farlig for hannhunden!!

Mange uansvarlige idioter med hund der ute desverre Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 07:47

Jeg har ikke løpetisper løs uansett om vi kan møte andre hunder eller ikke. Særlig ikke etter at min gamle Fly stakk av tidlig i en løpeperiode og spiddet seg på en pinne. Det ble en dyr erfaring for meg og en vond erfaring for Fly.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 07:56

Når jeg har tisper i løp så tar jeg dem bare ikke med på tur der jeg vet det er mange hunder som ferdes,ei heller treff.Men om jeg var i den situasjonen som henne du traff på så hadde jeg stoppet,og sagt at ,min tispe har løpetid,løftet henne opp,og spurt om du kunne ta bort din hund happy6
Selv går jeg ofte med mine løpetisper løse,spesielt Ariel som jeg vet jeg har full kontroll på,men selvsagt bare der jeg har full oversikt på denne tiden,og ikke mange hunder happy6

Tror både hannhund eiere og tispe eiere må bli flinkere å tenke på andre med hund rundt seg.Og iallefall holde tispa si hjemme om man skal på store samlinger med hunder happy6
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Gjest
Gjest




Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 07:57

Jeg hadde aldri latt min løpetispe være løs på tur no0 I den situasjonen hadde jeg om hunden er av liten rase, løftet opp min tispe, og evt holdt hannen i halsbåndet til eieren kom happy3

Jeg hadde i allefall aldri gått ut i veien med en løs hanne på slep no0
Til Toppen Go down
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 10:30

Eierne til tispen gikk rett ut i veien og inn i sin bil med sine hunder før jeg fikk tatt de igjen. Og de hadde Chester med seg, han hadde gått sammen med de i 10-15 minutter. Jeg stod forann bilen deres når de skulle kjøre sånn at de måtte stoppe opp, jeg spurte eieren rett ut om hun er dum i hodet. Jeg mener virkelig det at hvis du har fått en fremmed hund med deg så fortsetter du ikke gå.. Og du går no vertfall ikke ut i bilveien. Chester er jo tross alt ikke sååå høy at det er kjempe lett å få øye på han liksom.. Håper virkelig ikke jeg treffer de der flere ganger....

Men takk for at det er så mange som er enige med meg.. Så vet jeg vertfall at det ikke er jeg som var idioten i denne sammenhengen.. hehehe
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 16:26

Gikk du etter dem i 15 min uten å si noe?? Jeg hadde nå bare ropt ut: Hallo, mulig å stoppe sånn at jeg får kobbel på hunden min??

Men er helt ening med at løpetispe eiere og hannhund eiere bør ha bedre komunikasjon. Sånn som for noen uker siden på AG-trening. Dennis gikk i bånd, vi gikk mot en annen fører og hund, og lot hundene hilse. Jeg så Dennis ble giret, så jeg sa til den andre eieren at det så ut som Dennis var veldig forelsket i dag. Og hun sa bare: Sikkert fordi hun har løpetid, hihi!! Jeg bare tenkre OMG, der var den treningen ødelagt, og det var den mad3

Så fra den dag av spør jeg altid om løpetid før jeg lar han hilse på trening så og si..

Det er jo lett og glemme seg for tispeeiere også, som ikke har hatt hannhund og ikke ser problemet.. Og selvfølgelig visa versa..

Så er jo det dette med at hannhunder skal lære å ikke bli ufokusert av løpetisper, men dette har ikkke vi klart enda wink3
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 17:14

Jeg og syntes det var litt merkelig at du gikk etter dem så lenge uten å ta dem igjen, rope etc. Om Lex hadde blitt borte forran meg, hadde jeg løpt for å finne ham.

Løpetisper på trening er jeg helt enig i. Det er lov å ta hensyn! I fjor fikk vi så godt som aldri trent AG, for hver gang var det løpetisper der. Og de breiet seg utover hele plassen, og holdt seg overhode ikke for seg selv.. sad3 Nå derimot går vi sammen med ei som har Heeler tispe, og hun er kjempeflink til å ta hensyn! happy5

Og siden det er laget en fustrasjons-tråd, så vil jeg ha ut mitt og..

Skulle lufte Lex nå for litt siden. oppe ved dammen "vår" så hørte jeg at det kom noen på andre siden. En damestemme som konstant gaula på bikkja si. Jeg ble stående for å se om det var de jeg trodde det var, og det var der selvfølgelig, men for sent å snu.. Bikkja er ikke god, men det er i alle fall ikke dens skyld. Blanding av rottweiler og schafer, stor som et fjell. Dama veier trolig mindre en bikka, hun klarer i alle fall ikke å holde den. På toppen av det er hun en av "de slitene". Tassen, som den så kledelig heter, fikk øye på oss i samme sekund som jeg ropte til damen at hun måtte få inn bikkja si.. Noe jeg visste var helt meningsløst. mad3 Han kom jo rett mot oss med ørene bakover og hodet ned. Lex begynte å bli hysterisk, men jeg beordret ham bak. Nyttesløst. Idiotbikkja gikk rett på Lex, og rundt meg. jeg mptte velge mellom å slippe Lex og holde hodet til Tassen, eller at Lex skulle angripe i redsel, og den antagleig hadde bitt ham i stykker. Heldigvis så kom det en dame med en kelpi blanding. Jeg slapp Lex, og han trakk seg tilbake og bort til den andre hunden mens jeg fikk tak i Tassens halsbånd. Han forsøkte å rykke seg løs, da det ikke gikk, så beit han meg i hanleddet. Fy så sint jeg var!!! Damen kom da luskende og jeg fortalte at bikkja hadde bitt meg, men det trodde hun ikke på, for jeg hadde jo ikke hull i jakka. what3

Møkkafolk!! Gjennom jakka, vanter, og fleece fikk jeg to små rift og blåmerke, og treningen med Lex er minst 10 skritt bakover igjen...

Det var min fustrasjon.. mad1
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
ingrid, beloved york




Antall Innlegg : 30
Join date : 16.06.2009
Bosted : Fenstad

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyOns Okt 28 2009, 17:27

Fixa skrev:
nr1: jeg hadde aldri sluppet løs jentene om de har hatt løpetid, og jeg har ferdes på en plass der det er flere hunder. Noe som i grunn er ganske sjeldent her ute på landet :P

nr2. Hadde nå en av jentene vært løs og det hadde kommet en hannhund, hadde jeg A - løftet opp frøkena mi, og ventet til hannhund eier hadde kommet å koblet bikkja i bånd, eller B holdt fast hannhunden i halsbåndet til eier hadde kommet. Mest sannsynlig A om tispen min hadde vært løs wink3

Jeg hadde hvertfall ikke koblet bånd på tispen, ¨bare gått videre med denne hannhunden på slep, hvertfall ikke krysset/gått ut i en trafikkert vei, for det hadde jo blitt farlig for hannhunden!!

Mange uansvarlige idioter med hund der ute desverre Evil or Very Mad

happy6
Til Toppen Go down
http://www.belovedyork.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 01:42

Etter å ha lest litt flere opplysninger så kan jeg si litt mere hva jeg hadde gjort. For når jeg er ute på tur med mine løpetisper i bånd og møter på løse hanner, så stopper jeg selvsagt hannen fra å plage jentene mine. Så tar jeg kontakt med eier får å få de til å koble sin hund. Om jeg ikke får kontakt med hannhund eier så blir jeg rett og slett forbannet, men så er jeg en dreven kjeppjager etter 30 år som hunde eier og klarer utmerket å holde kåte hanner på avstand om ikke eieren gidder å passe på pelsen sin. Om en kåting skal følge med meg og mine på hele turen så kommer jeg også til det pungtet at jeg til slutt bare går, og da håper jeg på at hannhund eier tar til fornuft eller har god kondis, hvis de skal følge med meg på turen. Å ta hennsyn til hverandre skal gå begge veier syntes jeg, så om du ser at hannen din er litt over normalt ivrig på ei løs tispe, så bør du bruke det du har fått utdelt til å komunisere med (stemmen og kroppen) til å få tak i kåtingen før det har gått 10 til 15 minutter.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 10:24

Fly skrev:
Etter å ha lest litt flere opplysninger så kan jeg si litt mere hva jeg hadde gjort. For når jeg er ute på tur med mine løpetisper i bånd og møter på løse hanner, så stopper jeg selvsagt hannen fra å plage jentene mine. Så tar jeg kontakt med eier får å få de til å koble sin hund. Om jeg ikke får kontakt med hannhund eier så blir jeg rett og slett forbannet, men så er jeg en dreven kjeppjager etter 30 år som hunde eier og klarer utmerket å holde kåte hanner på avstand om ikke eieren gidder å passe på pelsen sin. Om en kåting skal følge med meg og mine på hele turen så kommer jeg også til det pungtet at jeg til slutt bare går, og da håper jeg på at hannhund eier tar til fornuft eller har god kondis, hvis de skal følge med meg på turen. Å ta hennsyn til hverandre skal gå begge veier syntes jeg, så om du ser at hannen din er litt over normalt ivrig på ei løs tispe, så bør du bruke det du har fått utdelt til å komunisere med (stemmen og kroppen) til å få tak i kåtingen før det har gått 10 til 15 minutter.


Men du tar vel ikke med dine løpetisper til et område der det er vanlig å slippe hundene sine?? For det er rett og slett unødvendig og dårlig gjort for alle med hannhunder!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 11:21

Hvordan vet du at tispen hadde løpetid dersom du ikke snakket med eieren?? blink00
Til Toppen Go down
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 14:24

Jeg merket det på Chester at det var noe spesielt med tispene for han reagerte overhode ikke når jeg snakket til han.. Og eieren til tispene dyttet Chester vekk hele tiden. Fikk så vidt kontakt med eieren for å si at hvis de synes Chester er så plagsom så får de stoppe så jeg kan ta han då, de stoppet så vidt opp og fortsatte å gå lenge før jeg fikk kommet meg bort til de. Jeg har dessverre ikke helt helse til å alltid kunne løpe etter eiere som ikke stopper opp når Chester henger seg på de, derfor løp jeg ikke etter de. Og jeg hadde virkelig ikke trodd at de skulle gå ut i veien med han..
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 14:38

chester skrev:
Jeg merket det på Chester at det var noe spesielt med tispene for han reagerte overhode ikke når jeg snakket til han.. Og eieren til tispene dyttet Chester vekk hele tiden. Fikk så vidt kontakt med eieren for å si at hvis de synes Chester er så plagsom så får de stoppe så jeg kan ta han då, de stoppet så vidt opp og fortsatte å gå lenge før jeg fikk kommet meg bort til de. Jeg har dessverre ikke helt helse til å alltid kunne løpe etter eiere som ikke stopper opp når Chester henger seg på de, derfor løp jeg ikke etter de. Og jeg hadde virkelig ikke trodd at de skulle gå ut i veien med han..

Da burde du heller ikke ha han løs der du risikerer å havne i slike situasjoner før du har full kontroll på innkallingen happy6 I denne situasjonen da så forstår jeg tispeeier litt
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 14:44

[quote="-linda-"]
Fly skrev:

Men du tar vel ikke med dine løpetisper til et område der det er vanlig å slippe hundene sine?? For det er rett og slett unødvendig og dårlig gjort for alle med hannhunder!

Hannhunder og demmes eiere har ikke eneretten på å være ute i naturen, uansett vær og vind:) Tisper og tispe eiere har like fullt rett til å være ute å nyte naturen på sin daglige tur. Løpetid eller ei, ut må vi. Og igjennom 30 år som hunde eier så har jeg hatt begge kjønn, ser ikke noen grunn til at noen av kjønna har mere fortrinnsrett på å plage andre. Så om man har en liten kåt hanne, så får man passe godt på den, og har man løpetisper så får de gå i bånd.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 14:47

Ja, må si at situasjonen forandret seg litt nå syns jeg da... Du kan faktisk ikke vite om tispen hadde løpetid.. F.eks dennis elsker jo china på treningen, selv om ikke china har løpetid.. Ikke sant Camilla??


Vil anbefale deg å enten trene mye mer innkalling, eller ha på han langline. Spesielt om du ikke har helse til å løpe etter å finne han dersom han stikker. unsure3


Selv om ja, det er rart å bare gå videre når man har en hund på slep, jeg ville snudd meg å sett etter eieren. En eneste gang har jeg hatt med meg en fremmed hund på fjellet, men den hunden står i hagen 100% av tiden, og hver gang vi går forbi bjeffer og bjeffer den, så kom den seg plutselig løs, og da fikk den være med oss på tur. På vei ned igjen plasserte jeg den i hagen, og da gikk den å la seg..
Til Toppen Go down
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 14:59

Chester er faktisk flink på innkalling helle og han stikker ikke av med mindre han finner en løpetispe..........

siden så mange av de fra bergen som er på treffene er såå negativ ovenfor meg å chester sier jeg takk for meg og kos dere på treffene. jeg gidd ikke mer negativitet
Til Toppen Go down
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 15:33

chester skrev:
Chester er faktisk flink på innkalling helle og han stikker ikke av med mindre han finner en løpetispe..........

siden så mange av de fra bergen som er på treffene er såå negativ ovenfor meg å chester sier jeg takk for meg og kos dere på treffene. jeg gidd ikke mer negativitet

what3 Hva skjer? Håper det er mer som ligger under her, enn denne diskusjonen, for om man spør hva folk syntes i en situasjon, da må man også tåle å få svar..

Jeg er faktisk enig i at om man ikke har kontroll, eller ikke har mulighet til å innhente hunden om den ikke kommer, da må en ta hensyn til det, og heller ha den i line. Men selvfølgelig skal alle ta hensyn til hverandre. happy3
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 15:45

Stiller meg også litt undrende ovenfor dette utbruddet, og syns det er trist du oppfatter meg slik. Vil også si at jeg snakker for meg selv, ikke alle andre, så det jeg har skrevet i denne tråden er min egen mening. At mange er neagtive ovenfor deg på treffene har ikke jeg oppfattet eller lagt merke til.

Kan ikke se at jeg heller har behandlet deg noe anderledes på treffene enn slik jeg behandler andre. huh3




Og sånn for ordens skyld, en hund som er flink på innkalling kommer når eier roper, også når det er fristelser rundt den. Eneste hunden jeg har god innkalling på av mine, det er Milli. De andre har jeg dårlig innkalling på, selv om de som oftest kommer når jeg roper.

Og ja, jeg syns det er meget merkelig å legge ut ett innlegg der du skriver at tispen har løpetid, og det i ettertid viser seg at det bare er noe du tror, og ikke faktisk vet med sikkerhet. Da blir jo saken med en gang en annen.
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 16:09

helle skrev:
Ja, må si at situasjonen forandret seg litt nå syns jeg da... Du kan faktisk ikke vite om tispen hadde løpetid.. F.eks dennis elsker jo china på treningen, selv om ikke china har løpetid.. Ikke sant Camilla??


Vil anbefale deg å enten trene mye mer innkalling, eller ha på han langline. Spesielt om du ikke har helse til å løpe etter å finne han dersom han stikker. unsure3


Selv om ja, det er rart å bare gå videre når man har en hund på slep, jeg ville snudd meg å sett etter eieren. En eneste gang har jeg hatt med meg en fremmed hund på fjellet, men den hunden står i hagen 100% av tiden, og hver gang vi går forbi bjeffer og bjeffer den, så kom den seg plutselig løs, og da fikk den være med oss på tur. På vei ned igjen plasserte jeg den i hagen, og da gikk den å la seg..

Dennis loves China!! Løpetid eller ei wink3
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 16:10

helle skrev:
Stiller meg også litt undrende ovenfor dette utbruddet, og syns det er trist du oppfatter meg slik. Vil også si at jeg snakker for meg selv, ikke alle andre, så det jeg har skrevet i denne tråden er min egen mening. At mange er neagtive ovenfor deg på treffene har ikke jeg oppfattet eller lagt merke til.

Kan ikke se at jeg heller har behandlet deg noe anderledes på treffene enn slik jeg behandler andre. huh3

Signerer denne happy3
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. EmptyTor Okt 29 2009, 22:53

Send forresten PM dersom det er noe du syns er dumt og vil si, så kanskje vi kan få ordnet opp i det Smile Ikke bra når folk føler seg utenfor unsure3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Frustrert. Empty
PosteTema: Re: Frustrert.   Frustrert. Empty

Til Toppen Go down
 
Frustrert.
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Lettere irritert/frustrert/oppgitt....

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: