| IQ test for hunden | |
|
+4Cathrine&Jazzi ElinK Linn Ane 8 posters |
Av | Innlegg |
---|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: IQ test for hunden Søn Nov 28 2010, 15:35 | |
| Drev og leste litt resultater fra usa om iq på hund, men fant ingen pinschere på listen. Men fant denne, en test som enkelt forklarer hvordan du kan sjekke iq på hunden din hjemme. Så det måtte prøves. Morsom tidtrøyte i disse snøværsdager, ihvertfall her i byen, og litt annerledes hjernetrim for hunden. Har ikke gjort 1,11 og 12 på Strettis enda, men han ligger bra an så langt Så legger ut her i tilfelle noen andre vil prøve også http://www.gubbengaard.dk/restricted_pages/intelligens.html | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: IQ test for hunden Søn Nov 28 2010, 15:50 | |
| Hihi, morsom artikkel Likte at testene under ikke har særlig med lydighet å gjøre, men går mer på instinkter. Har man ikke trent bort instinktene og har en hund som ikke tør å ta initiativ uten å bli ledet gjennom alt i skrekk for å gjøre noe feil, så ser jeg for meg at det er morsomt å gjøre testene Noe å ta seg til i jula, kanskje | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: IQ test for hunden Søn Nov 28 2010, 16:04 | |
| "HIQ under 18: Meget ringe intelligens. Det må være meget problematisk at leve med en sådan hund." Kan ikke være morsomt å få et slikt resultat | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: IQ test for hunden Søn Nov 28 2010, 22:50 | |
| Haha! Jeg kan jo bare glemme å gjøre punkt 1 da!! Nå som det har blitt så kaldt har nemlig Jazzi begynt å løpe å gjemme seg så fort jeg tar i jakke eller sko 5 points sier bare jeg | |
|
| |
HeidiM
Antall Innlegg : 89 Join date : 26.06.2009 Age : 52 Bosted : Hammerfest
| Tema: Re: IQ test for hunden Man Nov 29 2010, 17:20 | |
| Hahaha! genialt morsomt absolutt moro i kjedsommelige innetider | |
|
| |
Cuthalion
Antall Innlegg : 70 Join date : 03.06.2010 Bosted : Stockholm
| Tema: Re: IQ test for hunden Søn Des 05 2010, 11:51 | |
| Att få Totte att vilja ha godis på beställning fungerar sisådär men sett till tidigare erfarenheter ligger han väldigt högt enligt den skalan. Speciellt punkt 1 där det räcker med att jag sätter upp håret för att han ska ta det som en signal att det är dags för promenad Det bästa beviset på skillnaden mellan mina vovvar var när vi köpte en aktiveringsboll. Rebel var tokig i den och rusade runt hela lägenheten i jakt på godbitarna hon visste fanns där i. Totte lade sig ner på backen med bollen mellan framtassarna. Därefter vickade han den fram och tillbaka mellan tassarna medan han åt upp bitarna som nästan rann ut. | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: IQ test for hunden Søn Des 12 2010, 22:51 | |
| WHAT?? Basenji på andre plass over de dårligste De som er så slu å lure at vi menneskene sliter med å utsmarte dem! Nei dette skal prøves ut, så får vi se om Krona er dum eller ei | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: IQ test for hunden Man Des 13 2010, 04:27 | |
| Nr. 1 er hvertfall ikke noe problem Bare å ta på seg lue det (fungerer også å hente bilnøklene, da løper Smulen rett i buret ) Skal prøve noen av punktene gitt, for dette så litt moro ut | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: IQ test for hunden Tir Des 14 2010, 02:38 | |
| Tenkte jeg skulle filme hvert moment å legge ut, bare vet ikke om jeg orker, haha! Men den testen skal absolutt testes ut på alle 3 jentene her, blir jo nyskjerrig hva de kommer til å gjøre å ikke. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: IQ test for hunden | |
| |
|
| |
| IQ test for hunden | |
|