Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 juleminner med hund

Go down 
3 posters
AvInnlegg
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

juleminner med hund Empty
PosteTema: juleminner med hund   juleminner med hund EmptyTor Nov 25 2010, 10:08

Syns vi måtte ha ett enme med juleminner om hund oxo...

Jeg kan begynne med mitt bidrag:

Det var da Litro var valp, vi hadde i tillegg Dina på drøye året og Shona som var noen år... Igjennom de første dagene før jul var juletreet kjempe interresant, kulene og girlanderne var best, Litro som da var nesten 4 mnd dro i dem, og slo med laben på kulene på treet. Dagene gikk, og første juledag kom, de 3 "trolla" var sammen og selvfølgelig ble det litt leking, løping og herjing inne på stua, Og det endte med 3 hunder som satt fast i juletreet og dro det rundt inne i stua dog dog dog

Litt av ett syn sier jeg bare, og jeg kunne jo ikke annet enn å le.... det var igjen 3 hele kuler på hele treet, og det endte med at vi måtta kaste det ut på selveste 1 juledag lalala2 lalala2 Heldigvis fikk vi kjøpt nytt tre i romjula og ny pynt happy6
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

juleminner med hund Empty
PosteTema: Re: juleminner med hund   juleminner med hund EmptyTor Nov 25 2010, 12:45

Scot var så oppspilt på julaften ifjor, så når vi kom til gavene hadde han sovnet for lengst. Han fikk et gigantisk bein som han bare snuste litt på før han sov videre. Gløttet innimellom med øynene for å sjekke om det fortsatt lå der.

juleminner med hund I33026622._szw440h440_.jpg

juleminner med hund I33026624._szw440h440_.jpg
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

juleminner med hund Empty
PosteTema: Re: juleminner med hund   juleminner med hund EmptyTor Nov 25 2010, 12:49

Vår gamle hund cavalieren Otto, hadde på natt til julaften funnet en pakke han syntes var interessant.. I den pakken lå det en stor plate melkesjokolade sammen med 200,-. Papiret lå strødd rundt i små biter, sjokoladen var borte, og 200-lappen lå urørt og pent ved siden av.. biggrin

(Han overlevde fint den sjokoladen, han hadde vel litt trening i småtyverier fra tidligere.. hehe)

Ellers har vi kompostgrinder rundt juletreet nå for tiden, for vi har tre hunder som alle er veldig glad i pakker og papir... i fjor hjalp Odin oss å pakke opp en pakke med sengetøy en liten stund før selveste julaften..

Godt å ha noen medhjelpere biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Sponsored content





juleminner med hund Empty
PosteTema: Re: juleminner med hund   juleminner med hund Empty

Til Toppen Go down
 
juleminner med hund
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hund reddet påkjørt hund!
» - Min Hund -
» - Min Hund -
» Hund nr.2?
» Hund på tog

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Jul-
Gå Til: