Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen gitarister her inne?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen gitarister her inne? Empty
PosteTema: Noen gitarister her inne?   Noen gitarister her inne? EmptyTir Okt 26 2010, 17:18

Skal selge min akustiske Dean Exotica RSE Supreme og min semi-akustiske Ibanez AS73B BKF da huset plutselig var fullt av gitarer og sparer til en litt dyr en. Noen her inne som spiller gitar og er interessert, eller kjenner noen som ser etter ny gitar?

Dean gitaren er ca 6 mnd gammel, helt strøken - som ny.
Ibanez'en er helt ny, men pga en usynlig kosmetisk feil (som jeg ikke har klart å finne enda) selges den billigere enn ny-pris.

Dean
Noen gitarister her inne? Erses

Ibanez
Noen gitarister her inne? AS73BBKF
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Noen gitarister her inne? Empty
PosteTema: Re: Noen gitarister her inne?   Noen gitarister her inne? EmptyOns Okt 27 2010, 00:26

Den kosmetiske feilen, det er ikke at den skal være lik på begge sider da, der det er messing farget? Den blanke greia? Det er jo noe motiv på den ene, og ingenting på den andre. Er ikke det som vil si å være usunlig feil da? Nå har jeg faktisk gitar selv, hjemme hos pappa, så jeg er ikke interresert men :P Fine var de hvertfall happy3

Hva ligger noe sånt på i pris?
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Noen gitarister her inne? Empty
PosteTema: Re: Noen gitarister her inne?   Noen gitarister her inne? EmptyOns Okt 27 2010, 07:27

Fixa skrev:
Den kosmetiske feilen, det er ikke at den skal være lik på begge sider da, der det er messing farget? Den blanke greia? Det er jo noe motiv på den ene, og ingenting på den andre. Er ikke det som vil si å være usunlig feil da?

Det er vel hullet i gitaren du ser tenker jeg, i det ene hullet kan du se stempelet som er trykket på innsiden av gitaren. Så messingfargen er vel gitarens trefarge, siden gitaren ikke er lakkert i farge på innsiden. happy3
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen gitarister her inne? Empty
PosteTema: Re: Noen gitarister her inne?   Noen gitarister her inne? EmptyOns Okt 27 2010, 10:14

Fly skrev:
Fixa skrev:
Den kosmetiske feilen, det er ikke at den skal være lik på begge sider da, der det er messing farget? Den blanke greia? Det er jo noe motiv på den ene, og ingenting på den andre. Er ikke det som vil si å være usunlig feil da?

Det er vel hullet i gitaren du ser tenker jeg, i det ene hullet kan du se stempelet som er trykket på innsiden av gitaren. Så messingfargen er vel gitarens trefarge, siden gitaren ikke er lakkert i farge på innsiden. happy3

Korrekt. Det er en halvakustisk gitar så den er hul, men mye tynnere enn en vanlig akustisk gitar happy3
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Noen gitarister her inne? Empty
PosteTema: Re: Noen gitarister her inne?   Noen gitarister her inne? EmptyOns Okt 27 2010, 10:17

Prisen for Dean gitaren er ca 6500,- (det finnes ikke mange av denne i Norge heller) mens den andre ligger på rundt 4000,- ny men jeg selger den for 3000,-.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen gitarister her inne? Empty
PosteTema: Re: Noen gitarister her inne?   Noen gitarister her inne? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen gitarister her inne?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Er den noen her inne???????
» Noen andre her inne som har valp på ca 6 mnd nå i november?
» Har noen prøvd noen av disse?
» Tissing inne
» Hvordan få ro inne??

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Bytte/ til salgs-
Gå Til: