Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Konserter er DIGG!

Go down 
+6
Tine
camillahoel
Fixa
Ole Bjørn
ElinK
Fanny
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyOns Okt 27 2010, 21:15

Jeg har vært på Spuntnik-konsert! Noen verre?
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyOns Okt 27 2010, 22:21

Arne skrev:
Jeg har vært på Spuntnik-konsert! Noen verre?

Ole Ivars Embarassed
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyTor Okt 28 2010, 07:06

Julie skrev:
Arne skrev:
Jeg har vært på Spuntnik-konsert! Noen verre?

Ole Ivars Embarassed

happy4

Spice Girls... blink00
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyTor Okt 28 2010, 07:41


Postgirobygget i Trondheim i 1997 utendørs i deilig sommervær - var heeeeelt magisk!! happy5 (jeg var 15 år - og husker det som det skulle vært i går!)

Lady Gaga i spektrum nå var helt konge! excited

Dum Dum Boys happy6

Lukestar under ByLarm i 2008 happy6

Ellers synes jeg DDE ga en super opplevelse, og når alle i publikum synger sangene og lager et kjempebra helhetsstemning da var det ganske artig.. happy6

*kremt - røper vel her at jeg er ganske glad i Norsk musikk biggrin * (selv om jeg er ganske så "altetende* når det kommer til musikk)
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyTor Okt 28 2010, 07:42

Eva skrev:
Julie skrev:
Arne skrev:
Jeg har vært på Spuntnik-konsert! Noen verre?

Ole Ivars Embarassed

happy4

Spice Girls... blink00

Det var jo sikkert super-in når du var der happy5
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest




Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyTor Okt 28 2010, 08:57

Og så har jeg vært på Bobbysocks og Tomboy! happy4



Så var jeg på a-ha på Hunting high and low-turneen. Det er det jo faktisk litt moro å ha vært på. Take on me sier jeg bare!
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyTor Okt 28 2010, 09:31

Eva skrev:
Julie skrev:
Arne skrev:
Jeg har vært på Spuntnik-konsert! Noen verre?

Ole Ivars Embarassed

happy4

Spice Girls... blink00


Som ansatt i Spektrum har jeg sett mye rart, men 2x Lady Gaga var ikke noe morsomt! Slitsom danskebåt-pop, og 2 kvelder med mye merkelige hendelser blant publikum. Nei, takke meg til Motörhead, Rush og Metallica. Litt røft publikum, men forvokste bikere er å foretrekke fremfor overstadig beruset hunnkjønn!
(ikke meningen å fornærme noen her inne, er glad for at folk har ulik musikksmak happy6)
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 EmptyTor Okt 28 2010, 11:33

ElinK skrev:
Eva skrev:
Julie skrev:
Arne skrev:
Jeg har vært på Spuntnik-konsert! Noen verre?

Ole Ivars Embarassed

happy4

Spice Girls... blink00


Som ansatt i Spektrum har jeg sett mye rart, men 2x Lady Gaga var ikke noe morsomt! Slitsom danskebåt-pop, og 2 kvelder med mye merkelige hendelser blant publikum. Nei, takke meg til Motörhead, Rush og Metallica. Litt røft publikum, men forvokste bikere er å foretrekke fremfor overstadig beruset hunnkjønn!
(ikke meningen å fornærme noen her inne, er glad for at folk har ulik musikksmak happy6)

Signerer den. Jeg har vært på mange metal-konserter og publikum er alltid snille som lam selv om de kanskje ser ut som om de kunne ha drept noen. Aldri noe trøbbel. Jeg tror kanskje de er mest interessert konserten, musikken og å ha det moro. Og på en eller annen måte så føler man seg som en av gjengen på sånne konserter.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Konserter er DIGG! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Konserter er DIGG!   Konserter er DIGG! - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Konserter er DIGG!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Natures Menu

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: