Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Nebben, Lillestrøm Lør Okt 23 2010, 12:06 | |
| Jeg skal kjøre gutta på kino i dag, og må pent vente på dem også... Noen som vil bli med å gå rundt Nebben sånn ca kl. 17???????Mulig søsteren min og Teq blir med også (hvis hun slår på mobilen sånn at jeg får tak i henne ) | |
|
Fanny
| Tema: Re: Nebben, Lillestrøm Lør Okt 23 2010, 14:56 | |
| Det blir kl 18!!!! Gutta sa feil tidspunkt til meg Bare å henge seg med hvis noen vil | |
|
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Nebben, Lillestrøm Lør Okt 23 2010, 18:50 | |
| Så dette først nå jeg..si fra neste gang du vil ha med noen å gå! Jeg bor "rett borti gata" liksom... | |
|
Fanny
| Tema: Re: Nebben, Lillestrøm Søn Okt 24 2010, 07:36 | |
| - tulalula skrev:
- Så dette først nå jeg..si fra neste gang du vil ha med noen å gå! Jeg bor "rett borti gata" liksom...
Skal si fra jeg Var kjempemoro å gå ved nebben i går Smulen fanga nok ei mus (de slipper heldigvis unna, men hjelpe og trøste så moro hun har det!) Har avtalt med min søster at vi skal gå tur i Lillestrømområdet annenhver uke, og i Eidsvoll annenhver, så jeg skal si fra når vi skal i Lillestrøm neste gang (for selv om vi avtaler, så er vi like sosete begge to, så det kan godt ta noen uker før neste tur ) | |
|
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Nebben, Lillestrøm Søn Okt 24 2010, 09:13 | |
| Ja du får si ifra.. Vi vil gjerne være med noen ganger hvis vi får det til. Jeg er jo endel opptatt. Men kan jo hende det klaffer noen ganger | |
|
Fanny
| Tema: Re: Nebben, Lillestrøm Søn Okt 24 2010, 09:17 | |
| - Cathrine&Jazzi skrev:
Ja du får si ifra.. Vi vil gjerne være med noen ganger hvis vi får det til. Jeg er jo endel opptatt. Men kan jo hende det klaffer noen ganger Skal si fra jeg Kan fortsette på denne tråden jeg Min søster har visst funnet et helt perfekt sted i følge henne selv der det hverken er folk eller fe... Så turene blir nok litt rundtomkring Og kjenner jeg henne rett, så blir det flest turer i Lillestrømområdet Ellers er det bare å si fra hvis dere har lyst på en grilltur i skogen i Eidsvoll (har funnet det ultimate stedet!) | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Nebben, Lillestrøm | |
| |
|