| Brukskurs i regi av NPK | |
|
+7Mowgli Kaja Gry Elena Fanny Nina (Kennel Dijontoma) Benedicte Ane 11 posters |
Av | Innlegg |
---|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Brukskurs i regi av NPK Søn Okt 17 2010, 20:00 | |
| Det har vært en herlig kurshelg i skogen med spor, rundering, lek, bålkos og mye hygge Chili, Jaimy, Kefren, Ridder, Stretto og Odin var hundene som skulle til pers denne helgen, og det var veldig morsomt å se hvordan de taklet de forskjellige oppgavene Og vi fikk et veldig hyggelig besøk på lørdagen, av to små skjønnaser som også ville være med på kurs Alvin og Kenya, to 12ukere på turKenya er på sporet alt Kefren, som viste seg å være den fødte sporhund på blodsporkurset, fortsatte i god stil denne helgen også En sokk som belønning er helt greit Fineste Kefren Jaimy på sporet, sjekk den fokusen, ikke rart han fant meg med en gang på runderingen, flinke gutten Ridder, chesapeake bay retriever, 5mnd gammel og bare den godgutten På sporet
Stretto var jo også med kurs( kanskje lagt ut nok sporbilder av han men dere slipper ikke unna denne gangen heller ) Odin (dober) var helt rå på rundering På vei ut til figuranten..
Tok med seg gjenstand fra figurant og tilbake til mor i fullt fres Chili syns også det var kjempegøy å finne folk i skogen, nå gjelder det bare å finne bringkobbel i xs Heltent før start..Chili i farta
Vi var alle enige om at dette hadde vært en kjempekoselig helg, for både oss og hundene. Håper det blir muligheter for oppfølgingskurs ( Beklager dårlig fokus på mange av bildene, er ikke så lett med hunder i farta)Stretto sier det samme som sist, blinkskudd og fullstendig referat kommer i PP..
| |
|
| |
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Søn Okt 17 2010, 20:10 | |
| åååh.. jeg er så misunnelig... Cocos hadde hatt godt av en spor-oppfrisning.. Bra at dere koste dere! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Søn Okt 17 2010, 20:11 | |
| Jippi, så flink du er Ane, satt og tenkte på om jeg skulle spørre etter bilder og referat i kurstråden, men vips så hadde du ordnet det, behøvde bare å tenke tanken, hihi! Fy søren så missunnelig jeg er på dere, skulle så inderlig øsnke vi fikk vært med, men man kan ikke rekke to kurs på én helg gitt... Så ut som en knalldag og dere var jo bare superheldige med været også da!!! Kjempefine bilder av flinke og fine hunder, og så må jeg bare si at jeg syns det er supert at klubben er igang med å arrangere ting som dette så fler får se hva hundene våre egentlig duger til, er jo sååå moro!!! Håper det blir fler kurs framover og at jeg kan neste gang...! | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Søn Okt 17 2010, 20:38 | |
| - Nina skrev:
- Jippi, så flink du er Ane, satt og tenkte på om jeg skulle spørre etter bilder og referat i kurstråden, men vips så hadde du ordnet det, behøvde bare å tenke tanken, hihi!
Fy søren så missunnelig jeg er på dere, skulle så inderlig øsnke vi fikk vært med, men man kan ikke rekke to kurs på én helg gitt... Så ut som en knalldag og dere var jo bare superheldige med været også da!!! Kjempefine bilder av flinke og fine hunder, og så må jeg bare si at jeg syns det er supert at klubben er igang med å arrangere ting som dette så fler får se hva hundene våre egentlig duger til, er jo sååå moro!!! Håper det blir fler kurs framover og at jeg kan neste gang...! Med god hjelp av Martin på bildefronten Helt enig med deg Nina, det er et kjempeflott tiltak av klubben Synd dere ikke fikk blitt med denne gangen, får håpe på flere kurs | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Søn Okt 17 2010, 20:38 | |
| Det der så jo bare utrolig moro ut Kjempefine bilder | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Søn Okt 17 2010, 21:00 | |
| Så fine bilder, kan tenke meg dere hadde det fint | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Man Okt 18 2010, 07:08 | |
| KURSET VAR KJEMPEBRA!!! Tusen takk til Vidar og til hele treningsgjengen for en utrolig trivelig helg, det ga så absolutt mersmak, og det var kjempeartig å se hvordan hundene løste sine oppgaver alle som en.. Og ikke minst kjempefine bilder!! Synes det er så artig når hundene mine får det til, stolt av CHili som runderte for aller første gang og som gjorde det kjempebra... og Odin som har gjort en held el rundering før, men med en lang pause, tok opp tråden og gira seg skikkelig opp, gjorde en strålende jobb og mor ble stooolt! Rundering er skikkelig moro! Og Jaimy og Chili gikk spor som bare det, de jobbet superbra og fant sporslutt etter glimrende jobbing.. Tusen takk Marianne for at du er så akltiv med Jaimy, det setter jeg virkelig stor pris på! Nå er det bare ut å trene mot neste kurs | |
|
| |
Mowgli
Antall Innlegg : 31 Join date : 19.09.2010 Age : 35 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Man Okt 18 2010, 08:18 | |
| Sååå fine bilder! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Man Okt 18 2010, 08:54 | |
| Bittelitt misunnelig nå... Ser ut som dere hadde en flott kurshelg. | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Tir Okt 19 2010, 20:48 | |
| Moro med bilder fra kurset Flinkinger | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Tir Okt 19 2010, 21:02 | |
| Flinke er dere, masse flotte bilder |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Tir Okt 19 2010, 21:04 | |
| Flotte bilder av de flinke deltakerne Neste gang har vi også lyst å være med, men tror jeg ikke tør å slippe dem løs på noe rundering altså, for da blir det vel det siste jeg ser til dem på en stund Kan'ke slippe løs de jaktbikkjene mine i skogen vettu Men hadde vært moro å se om jeg kunne få dem til å spore på noe annet enn elg og rådyr | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK Ons Okt 20 2010, 09:49 | |
| Er så misunnelig på dere! Håper på flere slike kurs Herlige bilder, ser ut som samtlige hunder storkoste seg! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Brukskurs i regi av NPK | |
| |
|
| |
| Brukskurs i regi av NPK | |
|