| Blodsporskurs i regi av NPK | |
|
+3Monica P Nina (Kennel Dijontoma) Ane 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Blodsporskurs i regi av NPK Man Okt 04 2010, 21:43 | |
| Her kommer noen bilder fra kurset i helgen Gikk jo ut en ekvipasje av gangen, så er nok mest bilder av Strettisen som vi har fått tatt. (Men mulig Gry Elena har noen flere?) Samlingsplass rundt bålet, ved flotte veslesjøen friluftsområde. Alle på tur i skogen søndagen for å se hvordan en sporprøve til ettersøk blir lagt Og da var Flemmings også med på tur Er ikke enkelt å ta bilde av den jenta der, så når det ble ett som ikke var blury måtte det bli med her Det skal tidlig læres Kovu 4mnd Kefren, den fødte sporhund Stretto på sporet Er vel ingen hemmelighet at dette er noe Strettisen synes er kjempemoro, og vi også. Så nå er det bare å finne frem ketchupflasken ( Fellesbilde og fullstendig referat kommer i PP (sier strettisen)) | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Man Okt 04 2010, 21:52 | |
| Såååå fiiine bilder, er så utrolig missunnelig på dere, så ut som dere hadde der superkoselig på en knallplass! Flinke hunder og eiere det, og Strettisen er jo bare sååå søøøø!!! Men hva, sto ikke Emma i ro lenge nok til å få klare bilder sa du?! Sjokk, haha! Æsj, savner bare bebisen min ennå mer når jeg sitter her og får bilder servert hele tiden...tidligere fikk jeg bilde fra Benedicte der hun og Emmis-flemmis kooste i sofan, jeg vil også...! | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Man Okt 04 2010, 22:04 | |
| | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Man Okt 04 2010, 22:52 | |
| Dette så gøy ut Og Stretto er jo bare sååå søt | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Tir Okt 05 2010, 08:41 | |
| Spor er jo kjempegøy! Morsomt med bilder av flinke vofsene. Og jeg gleder med til innlegg i PP. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Tir Okt 05 2010, 13:46 | |
| - Stretto skrev:
- Nina skrev:
- Såååå fiiine bilder, er så utrolig missunnelig på dere, så ut som dere hadde der superkoselig på en knallplass! Flinke hunder og eiere det, og Strettisen er jo bare sååå søøøø!!!
Men hva, sto ikke Emma i ro lenge nok til å få klare bilder sa du?! Sjokk, haha! Æsj, savner bare bebisen min ennå mer når jeg sitter her og får bilder servert hele tiden...tidligere fikk jeg bilde fra Benedicte der hun og Emmis-flemmis kooste i sofan, jeg vil også...! Er ikke du på ferie?
Nei, det lille kosemonsteret ditt var vist ikke spesielt enkelt å få i fokus. Søt er hun da, det skal sies Hahaha, jo, er liksom det da, men savner bebisene mine og alle valpene til Småtto sånn at jeg må henge litt på nett...Bård var dum nok til å ta med seg PCn for å jobbe, så da så jeg mitt snitt... Her er været dårlig, så basenget duger bare til å se på fra terrassen, så jeg bruker tiden på å ikke gjøre en dritt, høre på musikk, lese bok, henge på nett og spise godteri, haha...når ikke vi er ute på oppdagelsesferd eller spiser oss mette for en slikk og ingenting på restaurant da... | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Tir Okt 05 2010, 21:05 | |
| Håper du får litt sol i ferien også da Nina, det fortjener du Monica: Tusen takk Lene: Ja, spor er moro | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Tir Okt 05 2010, 21:30 | |
| Fine bilder av gjengen Kefren er veldig lik broren sin ser jeg nydelig gutt | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Ons Okt 06 2010, 08:02 | |
| Å så fine bilder dere tok, det av Stretto var jo bare helt nydelig, han er en vakker gutt Også lille Emma da, loppa som svirra rundt men gud så nydelig hun er Var virkelig morro å være med på dette her og ikke minst sosialt | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK Fre Okt 08 2010, 11:31 | |
| Fine bilder | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Blodsporskurs i regi av NPK | |
| |
|