diablo
Antall Innlegg : 22 Join date : 24.09.2010 Age : 39 Bosted : Oslo
| Tema: Hundekurs erfaring med pinscher? Tor Okt 07 2010, 09:17 | |
| Vet dere om noen hundekurs som har en del erfaring med pinschere i nærheten av Oslo området?
| |
|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher? Tor Okt 07 2010, 09:44 | |
| Erfaring med pinscher og erfaring med pinscher, men her har de hvert fall erfaring med alle mine pinschere, en del dverger og enda noen pinschere, hehe...! Har vært på ganske mye forskjellige kurs med alt mulig av "flotte og vellykkede" hundefolk, men Bård er den desidert beste instruktøren jeg har hatt med sin rolige og behagelige væremåte overfor både hund og eier, og sin supre evne til å oppmuntre eier og bringe det beste ut av den som trener hunden...! Har selv gått hjelpeinstruktør for han også, så har fått litt ekstra innblikk i hva han står for som hundemann, og han er en av de jeg absolutt ikke har noen betenkeligheter med å anbefale ivdere...! (Han har tidligere jobbet for Norsk Hundeskole i lenger tid, men har skilt seg ut og startet opp selv...) | |
|
diablo
Antall Innlegg : 22 Join date : 24.09.2010 Age : 39 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher? Tor Okt 07 2010, 13:50 | |
| - Nina skrev:
- Erfaring med pinscher og erfaring med pinscher, men her har de hvert fall erfaring med alle mine pinschere, en del dverger og enda noen pinschere, hehe...! Har vært på ganske mye forskjellige kurs med alt mulig av "flotte og vellykkede" hundefolk, men Bård er den desidert beste instruktøren jeg har hatt med sin rolige og behagelige væremåte overfor både hund og eier, og sin supre evne til å oppmuntre eier og bringe det beste ut av den som trener hunden...! Har selv gått hjelpeinstruktør for han også, så har fått litt ekstra innblikk i hva han står for som hundemann, og han er en av de jeg absolutt ikke har noen betenkeligheter med å anbefale ivdere...!
(Han har tidligere jobbet for Norsk Hundeskole i lenger tid, men har skilt seg ut og startet opp selv...) Takk for tipset, har vært å undersøkt siden å ser at Bård har lang erfaring. Så vurderer nå å ta kurs der Det er jo en del kurs å velge mellom, så greit å spørre seg litt frem | |
|
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher? Tor Okt 07 2010, 13:55 | |
| Hundeakademiet har ihvertfall hatt noen innom. Vi møtte Leon fra Chi'Odin på innkallingskurs der, bl.a. | |
|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher? Man Okt 18 2010, 15:12 | |
| Tess Erngren som driver GoodDog i Oslo har dvergpinscher selv og har mye forskjellige kurs. Har ingen erfaring med det selv og kjenner ingen som har vært der. ( Forholdsvis nytt, tror det ble åpnet i 2007) | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher? | |
| |
|