Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundekurs erfaring med pinscher?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
diablo

diablo


Antall Innlegg : 22
Join date : 24.09.2010
Age : 38
Bosted : Oslo

Hundekurs erfaring med pinscher? Empty
PosteTema: Hundekurs erfaring med pinscher?   Hundekurs erfaring med pinscher? EmptyTor Okt 07 2010, 09:17

Vet dere om noen hundekurs som har en del erfaring med pinschere i nærheten av Oslo området?
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hundekurs erfaring med pinscher? Empty
PosteTema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher?   Hundekurs erfaring med pinscher? EmptyTor Okt 07 2010, 09:44

Erfaring med pinscher og erfaring med pinscher, men her har de hvert fall erfaring med alle mine pinschere, en del dverger og enda noen pinschere, hehe...! biggrin Har vært på ganske mye forskjellige kurs med alt mulig av "flotte og vellykkede" hundefolk, men Bård er den desidert beste instruktøren jeg har hatt med sin rolige og behagelige væremåte overfor både hund og eier, og sin supre evne til å oppmuntre eier og bringe det beste ut av den som trener hunden...! happy6 Har selv gått hjelpeinstruktør for han også, så har fått litt ekstra innblikk i hva han står for som hundemann, og han er en av de jeg absolutt ikke har noen betenkeligheter med å anbefale ivdere...! happy3

(Han har tidligere jobbet for Norsk Hundeskole i lenger tid, men har skilt seg ut og startet opp selv...)
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
diablo

diablo


Antall Innlegg : 22
Join date : 24.09.2010
Age : 38
Bosted : Oslo

Hundekurs erfaring med pinscher? Empty
PosteTema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher?   Hundekurs erfaring med pinscher? EmptyTor Okt 07 2010, 13:50

Nina skrev:
Erfaring med pinscher og erfaring med pinscher, men her har de hvert fall erfaring med alle mine pinschere, en del dverger og enda noen pinschere, hehe...! biggrin Har vært på ganske mye forskjellige kurs med alt mulig av "flotte og vellykkede" hundefolk, men Bård er den desidert beste instruktøren jeg har hatt med sin rolige og behagelige væremåte overfor både hund og eier, og sin supre evne til å oppmuntre eier og bringe det beste ut av den som trener hunden...! happy6 Har selv gått hjelpeinstruktør for han også, så har fått litt ekstra innblikk i hva han står for som hundemann, og han er en av de jeg absolutt ikke har noen betenkeligheter med å anbefale ivdere...! happy3

(Han har tidligere jobbet for Norsk Hundeskole i lenger tid, men har skilt seg ut og startet opp selv...)

Takk for tipset, har vært å undersøkt siden å ser at Bård har lang erfaring. Så vurderer nå å ta kurs der happy3 Det er jo en del kurs å velge mellom, så greit å spørre seg litt frem happy3
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Hundekurs erfaring med pinscher? Empty
PosteTema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher?   Hundekurs erfaring med pinscher? EmptyTor Okt 07 2010, 13:55

Hundeakademiet har ihvertfall hatt noen innom. Vi møtte Leon fra Chi'Odin på innkallingskurs der, bl.a.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hundekurs erfaring med pinscher? Empty
PosteTema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher?   Hundekurs erfaring med pinscher? EmptyMan Okt 18 2010, 15:12

Tess Erngren som driver GoodDog i Oslo har dvergpinscher selv og har mye forskjellige kurs.
Har ingen erfaring med det selv og kjenner ingen som har vært der. ( Forholdsvis nytt, tror det ble åpnet i 2007)
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Sponsored content





Hundekurs erfaring med pinscher? Empty
PosteTema: Re: Hundekurs erfaring med pinscher?   Hundekurs erfaring med pinscher? Empty

Til Toppen Go down
 
Hundekurs erfaring med pinscher?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Litt forvirrende info om rasen, håper på oppklaring
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?
» Lurer på om noen har kjennskap/erfaring med dette hundeutstyret?
» Fly med pinscher.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: