Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Oppdretterlinker utenfor Norge Søn Jul 05 2009, 15:01 | |
| Vi prøver å sette opp de som er medlem av klubben, men vi husker jo ikke alle. Så om de det gjelder kan si fra til oss (hvis de da ønsker å stå på linkesiden) hvis de ser at de ikke står på linkesiden når siden er oppe, hadde det vært veldig fint Vi har måttet vente på noen juridiske aspekter før publisering, men nå er det endelig i orden Liiiiten detalj igjen og så er vi igang. | |
|
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Oppdretterlinker utenfor Norge Man Jul 06 2009, 10:39 | |
| Kom på en ting - før registrerte vi jo hundene våre med oppdretter og land og slikt - skal vi ha en sånn i det nye også? Eller blir dette du snakker om her i stedet for? | |
|
Linn Admin
| Tema: Re: Oppdretterlinker utenfor Norge Man Jul 06 2009, 10:56 | |
| - Gerd-Marit skrev:
- Kom på en ting - før registrerte vi jo hundene våre med oppdretter og land og slikt - skal vi ha en sånn i det nye også? Eller blir dette du snakker om her i stedet for?
Jeg er nok litt treg i dag, for nå skjønner jeg ikke helt hva du mener Oppdretterlinkene på klubbens hjemmeside jobber vi med om dagen,for å få alt klart. Tenkte du kanskje på den tråden vi hadde i gammelt forum, der vi la inn hundene våre og hvem vi hadde kjøpt fra? | |
|
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Oppdretterlinker utenfor Norge Man Jul 06 2009, 11:02 | |
| Ja - det var de jeg mente | |
|
Linn Admin
| Tema: Re: Oppdretterlinker utenfor Norge Ons Jul 08 2009, 15:41 | |
| Minner om at vi ikke har klart å huske alle utenlandske oppdrettere ut fra navn på listene, så bare send beskjed til meg eller Helle om å få linken inn på siden Er du medlem setter vi deg opp | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Oppdretterlinker utenfor Norge | |
| |
|