Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ferplast atlas car 80

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 EmptyFre Jul 09 2010, 19:02

Nå har jeg omtrent vært Rogaland rundt for å få tak i dette buret, uten hell. Jeg har fått meg ny bil happy5 men trenger et bur som passe til. Er det noen som vet hvor i en kan få tak i dette buret i stavanger-området, evnt butikker som selger det???
Til Toppen Go down
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Re: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 EmptyFre Jul 09 2010, 21:26

Christine skrev:
Nå har jeg omtrent vært Rogaland rundt for å få tak i dette buret, uten hell. Jeg har fått meg ny bil happy5 men trenger et bur som passe til. Er det noen som vet hvor i en kan få tak i dette buret i stavanger-området, evnt butikker som selger det???

Om du har en Tropehagen zoo eller en Tam zoo i nærheten skal de ha det happy6
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Re: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 EmptyFre Jul 09 2010, 22:08

Takk for tipset. Skal sjekke på tropehagen i morgen happy6 tam tror jeg ikke vi har...
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Re: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 EmptyLør Jul 10 2010, 06:26

Så at de hadde 100-versjonen på dyrebutikken på Kvadrat. Da jeg spurte etter den mindre sa de at de kunne bestille. Verdt å ringe ut å høre med de, kanskje? Vet at Monica kjøpte sitt på Bryne (?) Har du sjekket avisen/satt inn annonse for å se om det er noen brukte der ute?


Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Gjest
Gjest




Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Re: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 EmptyLør Jul 10 2010, 10:18

Forsøk på Tropehuset mellom Klepp og Bryne.

Hun som driver dette er den kjente Pekingneser-oppdretteren Brit Varhaug.

Kjøpte min Atlas-reisekasse på Felleskjøpet i Hillevåg.

Her har de alle størrelser.
Til Toppen Go down
Christine

Christine


Antall Innlegg : 344
Join date : 24.12.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Re: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 EmptySøn Jul 11 2010, 13:18

Takk for tipsene! Jeg fant det til slutt, på Lager Zoo i hafrsfjord. Liker den dyrebutikken, de har mye bra happy6 Før jeg dro dit hadde jeg vært på klepp, kvadrat, dyrebutikken med IKEA, stadionparken, kilden, straen og vågen i Sandnes happy4 Men jeg er nå bare glad for at jeg fant det til slutt!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Ferplast atlas car 80 Empty
PosteTema: Re: Ferplast atlas car 80   Ferplast atlas car 80 Empty

Til Toppen Go down
 
Ferplast atlas car 80
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Altlas ferplast car 80
» Atlas bur.. Str...
» Atlas car 80 bur til salgs
» Atlas Car 80 ønskes kjøpt!
» Atlas- eller gitterbur..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Utstyr-
Gå Til: