Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Atlas bur.. Str...

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 12:25

Noen som vet hvor de har Atlas Car Mini her i området? Oslo/Akershus...
Eventuelt om noen i nærheten har det, eller atlas 80 jeg kan få prøve i min (Bittelille) bil..
I stedet for å bestille inn først... Smile
Vil helst ha 80, men er redd det ikke er plass...
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 13:34

Atlas 80 til en dp??? oi.
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 13:39

Kaja skrev:
Atlas 80 til en dp??? oi.

Hehe er ikke samme mål på Atlas Car Kaja happy3

Jeg har Atlas Car 80 og de har det på Buster Zoo på Haugenstua eller også kanskje TAM Alna, sjekk prisen først, tror det er billigst på Buster Zoo happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest




Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 14:40

Kaja skrev:
Atlas 80 til en dp??? oi.

Hihi, er som Gry sier ikke samme mål på "car" varianten som på "boxene!" happy6
Og så skal jeg ikke bare ha en, men to hunder inni der etterhvet!! happy4

Takk for svar! Smile
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 14:49

mini er veldig mye mindre enn 80 da.. Ville gått for mini om du bare har en DP. 80 blir stort for kun en dp, syns jeg da.. Jeg har 80 til mine, og har ofte 2 stk i hver lomme..
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 16:05

Har en DP etterhvert en Pratzsky Krysarik, Tsjekkisk Rottehund.. Den er på str. med en chihuahua.. Er det da plass til både Dior og den nye i et mini bur?
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... EmptyTor Jan 21 2010, 16:38

Det er garantert plass uten skillevegg i alle fall.. men om du skal ha to, så ville jeg kanskje gått for atlas car 80, og kjøpt skillevegg til. :scratch:

Det er plass til to dp-er av liten stl i hvert 80 bur, men når jeg har Milli i en lomme, så blir det trangt med en til der.. Alle 4 har ok plass i car 80 dersom skilleveggen er vekke.



Milli er 5 kg, og litt under 30 høy.. Mine andre dverger veier rundt 3,5 kg, og de har fint plass til to i hver lomme.


Mini er ganske mye mindre enn 80 da.. Men syns i alle fall at Mini passer til en DP av stor stl.. F.eks en stor dp hann..



Du må nesten se selv da, jeg har ikke mini, har bare sett på det i butikken. Jeg har car 80 og car 100.. 100 bruker jeg som innebur. Tror jeg vil anbefale deg car 80 med skillevegg, dersom du skal ha to.. Da kan du ha masse tepper oppi til dem, og de får kost seg med ok plass begge to..
Til Toppen Go down
Sponsored content





Atlas bur.. Str... Empty
PosteTema: Re: Atlas bur.. Str...   Atlas bur.. Str... Empty

Til Toppen Go down
 
Atlas bur.. Str...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Atlas car 80 bur til salgs
» Ferplast atlas car 80
» Atlas Car 80 ønskes kjøpt!
» Atlas- eller gitterbur..
» Vogn, bærebag og atlas bur

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: