| Hundepensjonat i Oslo-området | |
|
+3Kaja jeanette Nina (Kennel Dijontoma) 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 13:48 | |
| Hadde en eldre dame innom butikken her, som lurte på om jeg kunne sjekke opp litt rundt hundepensjonater i Oslo-området for henne! Er det noen som har noen pensjonater å anbefale eller advare mot?! Hun hadde en utrolig nydelig amerikansk cocker som het Buddy, og blir nok veldig takknemmelig om jeg har noen gode forslag til henne neste gang hun kommer...han var 7 år og hadde aldri vært på pensjonat før, så det hadde jo vært hyggelig for både den gamle damen og hunden om de kunne være trygge på det pensjonatet hun setter ham på....! | |
|
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 14:48 | |
| | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 16:00 | |
| - jeanette skrev:
- da vil jeg anbefale Standal Nina der er de veldig flinke, samt at hunden får utmerket stell og pleie mens den er der
http://www.standal.no/default.aspx Vi har også brukt Standal til Odin, og er fornøyd Eneste er at jeg synes de er svindyre.. men for all del, betaler heller litt ekstra når jeg vet at hundene har det bra Odin bodde sammen med en Rottweiler tispe når han var der, hadde selskap både inne og ute.. Dog savnet han oss nok, for han (typisk dobbere.. ) var hes når vi hentet ham etter antakelig en hel del bjeff, vi hørte han sto ute når vi kom for å si det sånn hahaha... Vi kommer til å bruke Standal neste gang også. | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 16:13 | |
| Anbefaler også Standal. Har kutt hatt katten der før, men i september skal både Scot og Sara dit mens vi gifter oss, de får rett og slett ikke være med på festen Er ganske dyrt der, men det er helt klart verdt det!! Ellers vet jeg at mange har vært fornøyde med Pers og Pias katte- og hunde pensjonat i Hobøl. Sara har vært der flere ganger, og hun virkelig like fornøyd hver gang jeg har hentet henne. Per og Pia's hunde- og kattepensjonat | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 17:31 | |
| - ElinK skrev:
- Anbefaler også Standal. Har kutt hatt katten der før, men i september skal både Scot og Sara dit mens vi gifter oss, de får rett og slett ikke være med på festen
Er ganske dyrt der, men det er helt klart verdt det!!
Ellers vet jeg at mange har vært fornøyde med Pers og Pias katte- og hunde pensjonat i Hobøl. Sara har vært der flere ganger, og hun virkelig like fornøyd hver gang jeg har hentet henne.
Per og Pia's hunde- og kattepensjonat vi var der og tittet, valgte det bort av forskjellige årsaker.. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 18:56 | |
| Tusen takk for svar! Jeg nevnte Standal for henne og da sa hun at der var hun sikker på at han ville få det bra, for hun kjente de som drev det...men dette var en nokså voksen (les gammel) dame, og jeg fikk inntrykk av at hun syns det var litt ekkelt å kjøre såpass langt på egenhånd, og at det var derfor hun ønsket seg litt alternativer.... Kaja, hadde du giddet å sende meg en PM ang hvorfor dere valgte bort det andre pensjonatet...? | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 02 2010, 19:04 | |
| - Nina skrev:
- Tusen takk for svar! Jeg nevnte Standal for henne og da sa hun at der var hun sikker på at han ville få det bra, for hun kjente de som drev det...men dette var en nokså voksen (les gammel) dame, og jeg fikk inntrykk av at hun syns det var litt ekkelt å kjøre såpass langt på egenhånd, og at det var derfor hun ønsket seg litt alternativer....
Kaja, hadde du giddet å sende meg en PM ang hvorfor dere valgte bort det andre pensjonatet...? Du må gjerne sende meg en PM om det også, nå ble jeg nysgjerrig! | |
|
| |
Vinnie
Antall Innlegg : 128 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Tor Jul 08 2010, 16:19 | |
| | |
|
| |
Bygdetroll
Antall Innlegg : 14 Join date : 20.12.2009 Age : 69 Bosted : Hvittingfoss i Buskerud
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Søn Jul 11 2010, 19:45 | |
| Ligger riktignok en time utenfor Oslo, men vi anbefaler mer enn gjerne Re Dyrehotell. De har også hente- og leveringsservice som ikke koster all verden. www.dyrehotellet.noArnstein | |
|
| |
MiraHedda
Antall Innlegg : 232 Join date : 04.11.2009 Bosted : Son, Akershus
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området Fre Jul 16 2010, 11:16 | |
| - ElinK skrev:
- Anbefaler også Standal. Har kutt hatt katten der før, men i september skal både Scot og Sara dit mens vi gifter oss, de får rett og slett ikke være med på festen
Er ganske dyrt der, men det er helt klart verdt det!!
Ellers vet jeg at mange har vært fornøyde med Pers og Pias katte- og hunde pensjonat i Hobøl. Sara har vært der flere ganger, og hun virkelig like fornøyd hver gang jeg har hentet henne.
Per og Pia's hunde- og kattepensjonat Haha, om det er den jeg tror, er jeg veldig god venn med en av guttene dems. Han yngste... :P Han fortalte meg litt om hvordan det var der ... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hundepensjonat i Oslo-området | |
| |
|
| |
| Hundepensjonat i Oslo-området | |
|