Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trenger pass til Krona!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Trenger pass til Krona! Empty
PosteTema: Trenger pass til Krona!   Trenger pass til Krona! EmptyLør Jun 12 2010, 14:04

Er VELDIG irritert på meg selv nå!! I god tro har jeg ventet på PM til oppdal der Krona skulle stilles mens vi var i sverige, viser seg nå at jeg ikke har skrevet riktig konto nr, å de fikk heller ikke til å ta presse henne inn :( Vi hadde alt på plass, og nå er det omtrent kaos!!

Trenger nå noen som kan passe lille basselusk fra 17-28.juni. Spiller ingen rolle om du bor i trøndelag eller sørafor, vi kan komme å levere henne, så ROP UT!!!!! Vi kjører til drammen torsdag 17.juni, og over til sverige på fredag. Drar videre til danmark etter den helgen, og er tilbake i Norge igjen på kvelden søndag 27.juni, drar hjem til trondheim 28!

Litt om Krona: Hun er utrolig rolig inne, det er sjeldent tull på henne. Hun biter ikke på ulovlige ting, dog det kan hende hun finner ut at sokkene dine er smakfulle om hun plutselig finner en :P Hun trenger ikke store aktiviteten på en dag, før hun er tilfredstilt. Hun kommer på innkalling OM hun VET du har noe godt, om ikke kan du bare glemme å slippe henne, for da lir du gående å leke sisten med henne, og det er uber kult syns hun! Hun er et matvrak så spiser maten sin fortere enn hun får svelget unna. Hun er husren, bilkjøring uten et kny. Hun elsker katter, vil helst smake litt på pelsen, men om du sier ifra så slutter hun. Hun sover i senga om natten, men kan fint ligge i bur også, men da klager hun sine sukk en liten stund får hun legger seg til ro. Hun er utrolig kosete, vil aller helst ligge tett inntil eller oppi fanget i stua. Rett og slett en bedagelig valp å ha med å gjøre. Har også fått gode tilbakemeldinger der hun har vært tidligere happy3

Har du mulighet, eller lurer på noe, så er det bare å ta kontakt wink3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Trenger pass til Krona! Empty
PosteTema: Re: Trenger pass til Krona!   Trenger pass til Krona! EmptyLør Jun 12 2010, 16:48

Hmmmm Krona skulle jo ha vært her men det passer dårlig da jeg reiser til Danmark, håper noen snille melder seg til å passe verdens beste Krona wub4
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim

Trenger pass til Krona! Empty
PosteTema: Re: Trenger pass til Krona!   Trenger pass til Krona! EmptyMan Jun 14 2010, 01:32

Funnet passer til Krona? Smile
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Trenger pass til Krona! Empty
PosteTema: Re: Trenger pass til Krona!   Trenger pass til Krona! EmptyMan Jun 14 2010, 15:08

JA biggrin

Det hele ordnet seg, etter jeg la ut på fb. Vi tar henne med til tripelen i sverige, så tar oppdretter henne når vi drar til danmark og stiller henne på den svenske basenji spesialen! Hadde deg i tankene etter sist søndags tur skjønner du :P
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim

Trenger pass til Krona! Empty
PosteTema: Re: Trenger pass til Krona!   Trenger pass til Krona! EmptyMan Jun 14 2010, 21:49

Ja tenkte selv på det at jeg kunne passe henne Smile Hærlige lille Krona wub4 Var bortreis i helga så ikke at du trengte pass før i går kveld så.. Men er bare å spørre meg en annen gang Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Trenger pass til Krona! Empty
PosteTema: Re: Trenger pass til Krona!   Trenger pass til Krona! Empty

Til Toppen Go down
 
Trenger pass til Krona!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Mira trenger pass
» Hiro trenger pass 15/02 - 20/03
» Trenger pass til Kiwi og Nyx
» Scot trenger pass 16. - 18. juli!
» Tinkie og Phoebe trenger pass

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: