Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Tinkie og Phoebe trenger pass

Go down 
2 posters
AvInnlegg
KristinC

KristinC

Antall Innlegg : 692

Tinkie og Phoebe trenger pass Empty
PosteTema: Tinkie og Phoebe trenger pass   Tinkie og Phoebe trenger pass EmptyTir Mai 18 2010, 10:17

Vi har kanskje behov for hundepass til Tinkie og Phoebe i ca 14 dager fra omtrent 20. juni.
Det er en liten mulighet for at det har ordnet seg, men jeg tar ingen sjanser så jeg sjekker her uansett..

Det beste hadde vært om de kan passes av noen som er hjemmeværende, for jeg vet at Tinkie kan stresse seg opp ganske så mye hvis hun blir "forlatt" av hundepasseren før hun selv føler seg skikkelig trygg der.
Hun er heller ikke trygg på alle barn, men ungjenter pleier hun å elske.

Phoebe er i grunn glad i alle mennesker og er veldig enkel og grei.

Begge hundene er veldig kosete og glade, og har man dem løse så kommer de begge på innkalling.

Tar også gjerne imot tips hvis noen vet om noen snille hundepassere rundt omkring. Bor i Horten, men kjører gjerne til Oslo eller Skien f.eks hvis det er noen der som kan passe dem. Østfold og nedover i Sverige er også aktuelt, for vi ferien starter den veien.
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

Tinkie og Phoebe trenger pass Empty
PosteTema: Re: Tinkie og Phoebe trenger pass   Tinkie og Phoebe trenger pass EmptyTor Mai 20 2010, 16:55

Jeg kan høre litt med de jeg bor med, er ikke umulig at jeg kan ha én av dem. Men jeg har jobb og sånn, så da er det nok kanskje enklest med Phoebe, selv om jeg gjerne ville hatt Tinkie også! Hun er jeg jo kjent med fra før.. Smile
Men hun må isåfall kunne være hjemme med Mia når jeg er på jobb og følge hverdagslivet vårt.

Send meg en pm hvis det er interessant da, Kristin! Smile
Så skal jeg høre med jentene her.
Til Toppen Go down

Tinkie og Phoebe trenger pass
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Scot trenger pass 16. - 18. juli!
» Mira trenger pass
» Hiro trenger pass 15/02 - 20/03
» Trenger pass til Krona!