| Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) | |
|
+5Linn Maiken Caroline Nina (Kennel Dijontoma) Simira 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Fre Mai 28 2010, 21:32 | |
| Gubben kom nettopp hjem fra tur med Odin (siden jeg ligger hjemme med magevirus og synes skrekkelig synd på meg selv). Odin hadde fått øye på en annen hund, og satt avgårde fra parken og over en vei. Der hørte gubben en bråbrems og et smell, og Odin kom løpende tilbake med halen mellom bena. Han fant ingenting ved nøye undersøkelse, og gikk et stykke rolig med Odin i bånd. Etter det fikk han løpe litt løs igjen, og virket helt ok. Da han kom hjem slikket han litt på det ene benet, og han har et lite sår der, på størrelse med et myggstikk. Fartsgrensa ligger på 40, og trafikken der går heldigvis ikke veldig fort (dette er like før et kryss, så folk sakker gjerne ned også).
Jeg tror mannen min var den som fikk det verste sjokket, men hva bør vi følge med på ift. Odin? Han ble åpenbart litt skremt, men jeg tror ikke han har fått sjokk. Skal gå en kort liten tur før leggetid så han ikke stivner hvis han har slått seg. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| |
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Fre Mai 28 2010, 22:27 | |
| Så skummelt Håper alt står bra til | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Fre Mai 28 2010, 22:37 | |
| Uff, herregud jeg hadde virkelig besvimt om det var meg som stod der og Trayan stakk! Godt det gikk så bra! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Lør Mai 29 2010, 08:02 | |
| Dere burde få ham sjekket hos veterinæren uansett om han ser ok ut. Det kan være skjulte skader. Knøttet virket jo også ok etter fallet sitt, men der var det kraniebrudd likevel. Det kan også være nødvendig med behandling i forhold til at han nå er nødt til å være ganske forslått i muskler osv. Håper han kom fra det med skrekken | |
|
| |
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Lør Mai 29 2010, 08:16 | |
| Jeg ville også tatt en tur til vet. for å få sjekket han "innvendig". Han kan jo ha alt fra brudd til blødninger som ikke trenger å vises på utsiden. | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Lør Mai 29 2010, 08:34 | |
| Uff, så fælt! Håper alt går bra med ham nå. Det der må virkelig ha vært en skrekkopplevelse! | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Søn Mai 30 2010, 15:11 | |
| Odin virker fortsatt helt fin ihvertfall. Jeg tenkte også på at vi uansett burde dra til dyrlegen. Men sannsynligheten for at de ville klemt og plukket litt på ham, for så å sende oss hjem med "hold øye med ham et par dager" er nok ganske stor, med mindre vi insisterte på røntgen eller noe. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Søn Mai 30 2010, 16:36 | |
| Håper det fortsetter å gå bra med Odin. | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) Søn Mai 30 2010, 17:33 | |
| Uff, så skummelt Enig i at en sjekk er lurt uavhengig av hvordan han virker. Håper det er bra med han og at han kom fra det uten noen mén! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) | |
| |
|
| |
| Odin påkjørt (men det gikk bra - tror vi) | |
|