Vil ikke legge dette under resultater, for resultatet er ikke så mye å skryte av..
Men i går ble det avholdt klubbstattuetten i AG Hopp i Sandefjord hundeklubb. Siden det er høstferie, og ikke vanlig trening denne uka så fant jeg ut at vi like godt kunne "hoppe" i det!
Lex har aldri gått baner med mer enn 8-10 hindere på rad, og her var det 19, inklusive pølse, 2x tunnell, 12 pinner slalom, hjul og langthopp. Jeg var kjempenærvøs og tullet en del med føring fra pølse til neste hinder, så der fikk vi en vegring, og så ble han så ivrig at han hoppet samme hinder feil vei..
Så da var jo løpet kjørt. Men alle fikk fullføre allikevel, og i tillegg fikk vi to litt vel ivrige starter på slalomen, men kom igjennom så set suste etter.
Alt i alt er jeg superførnøyd med ham! Han søker fremover og har full fokus og kontakt så godt som hele tiden!!
Vi fikk også masse skryt fra tilskuere (andre i klubben), treneren og dommern! :cheers: Fra å være en stressklump i sommerferien uten fokus i det heletatt, til å bli en full fokus hund som går hel bane uten godis/bånd, uten noe som helst tull, er det himmelvid forskjell!!