| Hellerudsletta 5. og 6. februar | |
|
+24Pipps wiggo Maiken Lex Gry Elena Julie Nina (Kennel Dijontoma) Fanny Kaja Marte Bente Fixa Iren Ann-Helen -linda- Caroline Hjerpviken Eva Marita Ingrid Wesenberg FigoPutte tulalula ElinK Ane 28 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Hellerudsletta 5. og 6. februar Ons Des 29 2010, 15:43 | |
| Er det noen som vet hvem som er dommere på disse to utstillingene? Vært inne og tittet på begge klubbene som skal holde, men kan ikke finne ut noe Godt mulig jeg leter på feil sted. Er jo ikke såå lenge til fristen går ut.. | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Ons Des 29 2010, 15:56 | |
| Hellandussen, står jo i Hundesport som kom før jul.. Skylder på influensaen som har herja med kroppen i to uker nå | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Ons Des 29 2010, 20:30 | |
| Jeg har lyst til å melde på Scotter'n, men da er det messe i Spektrum Utrolig at alt skal kræsje!!!!!! | |
|
| |
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Ons Des 29 2010, 21:21 | |
| Jeg tenker også å melde på hellerud, syns det er spennende dommere...
Om jeg ikke har noe trav da..det må jeg se nærmere på. | |
|
| |
FigoPutte
Antall Innlegg : 15 Join date : 30.07.2010
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tor Des 30 2010, 16:05 | |
| Vad är de för Pinscher domare??? | |
|
| |
Ingrid Wesenberg
Antall Innlegg : 313 Join date : 20.07.2009 Age : 41 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Lør Jan 01 2011, 13:09 | |
| Hvem dømmer DP disse dagene? Finner ikke hundesport. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Lør Jan 01 2011, 13:28 | |
| Dommer affen, pinscher og DP lørdag: Jochen Eberhardt, Tyskland Dommer affen, pinscher og DP søndag: Kornelia Butrimova, Litauen Selv reiser vi heller på agilitystevne på Moelv | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Lør Jan 01 2011, 13:52 | |
| Kanskje jeg melder på Ny en dag, Draka skal stille begge dager. | |
|
| |
Ingrid Wesenberg
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Lør Jan 01 2011, 15:12 | |
| - Marita skrev:
- Dommer affen, pinscher og DP lørdag: Jochen Eberhardt, Tyskland
Dommer affen, pinscher og DP søndag: Kornelia Butrimova, Litauen
Selv reiser vi heller på agilitystevne på Moelv Tusen takk! Noen som vet hva disse liker/ikke liker? Er det noen som kan være en engel og finne ut hvem som dømmer dobermann disse dagene? | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Lør Jan 01 2011, 15:14 | |
| Dobermann blir dømt av samme dommere som pinscherne, men motsatte dager | |
|
| |
Ingrid Wesenberg
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Lør Jan 01 2011, 15:47 | |
| [quote="Ingrid Wesenberg"] - Marita skrev:
Noen som vet hva disse liker/ikke liker? Er det noen som kan være en engel og finne ut hvem som dømmer dobermann disse dagene? Eberhardt er rasedommer som kan sine ting. I tillegg er han opptatt av bevegelser og krever Ordnung muß sein når det gjelder tenner. Men en trivelig kar som også kan se igjen fingrene med en handler som roter fælt i ringen. Kan fort bli to og tre runder ekstra............... |
|
| |
Hjerpviken
Antall Innlegg : 35 Join date : 05.11.2009 Bosted : Karlstad
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 13:46 | |
| Jag kommer nog till den här utställningen med Messi Har inte riktigt bestämt än om jag tar med mig nån hane eller någon valp | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 14:13 | |
| - Ingrid Wesenberg skrev:
- Marita skrev:
Selv reiser vi heller på agilitystevne på Moelv Tusen takk! Noen som vet hva disse liker/ikke liker? Er det noen som kan være en engel og finne ut hvem som dømmer dobermann disse dagene? Kornelia Butrimova er svært opptatt av tenner. Jochen Eberhardt kjenner jeg ikke til. Jeg har meldt på Missy (Tangetoppen's Fire Walk With Me) | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 15:00 | |
| Kornelija Butrimova dømte under Schnauzer-Pinscher Show 2008 - og jeg husker hun var veldig hardhendt under tannsjekken.
Blaze fikk 1jk og denne kritikken:
“Good size. Strong but still elegant head, nice neck. A bit long body. Deep and broad chest. A bit archie in loin. Good temperament. Correct colour” | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 19:11 | |
| - -linda- skrev:
- Kornelija Butrimova dømte under Schnauzer-Pinscher Show 2008 - og jeg husker hun var veldig hardhendt under tannsjekken. Blaze fikk 1jk og denne kritikken:
“Good size. Strong but still elegant head, nice neck. A bit long body. Deep and broad chest. A bit archie in loin. Good temperament. Correct colour” Husker de laaange neglene i munnen på hundene.. Chicco fikk Excellent og ble plassert som 4 med denne kritikken : "Good bone. Correct head eyes and ears. Good neck. Good topline. Enough angulation and quarters. Good temperament. Good colour." | |
|
| |
Hjerpviken
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 19:26 | |
| Det stämmer att hon var väldigt burdus och hårdhänt med hundarna och var väldigt noga och räknade tänderna på hundarna genom att dra sin långa nagel i munnen på dom! Hon accepterade inte att hundarna ryggade om jag inte minns helt fel..
| |
|
| |
Iren
Antall Innlegg : 28 Join date : 09.11.2010 Age : 64 Bosted : Berger
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 21:35 | |
| Når går fristen ut for den utstillingen? Hvor lenge stiller man som valp? Er det valpeshow på utstillingen på Hellerudslette også? Hadde jo vært gøy å stille Balder sammen med flere Finner ikke ut hvor jeg finner påmelding og opplysninger om den utstillingen. Hilsen fra Iren og Balder | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Man Jan 03 2011, 21:50 | |
| - Iren skrev:
- Når går fristen ut for den utstillingen?
Hvor lenge stiller man som valp? Er det valpeshow på utstillingen på Hellerudslette også? Hadde jo vært gøy å stille Balder sammen med flere Finner ikke ut hvor jeg finner påmelding og opplysninger om den utstillingen.
Hilsen fra Iren og Balder Ordinær frist går ut i dag, ( utvidet elektronisk frist 16, da koster valp 200,-) så er valpeshow på denne Påmelding via NKK sine sider. Kan stille som valp frem til 9mnd, etter det er det juniorklasse. ( Står i nyeste utgaven av hundesport, men det er jo ikke sikkert du har fått den hvis du nylig er meldt inn i NKK. Man får den da automatisk etterhvert. ) | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tir Jan 04 2011, 02:52 | |
| Regner med dere savner meg allerede etter romjuls utstillingen, så vi kommer sørover igjen, sånn bare for deres skyld Thema, Ace og Krona stiller begge dager, drar også med meg forvertene mine, så dette blir gøy, gleder meg allerede Hørte noen rykter om at Karma også kommer til denne utstillingen, da bare lørdag, og med eier i enden av snøret, hun trengte bare et lite spark bak *kremt* | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tir Jan 04 2011, 06:40 | |
| Anthon,Cayla og Frida kommer på Lørdagen | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tir Jan 04 2011, 06:57 | |
| - Fixa skrev:
- Regner med dere savner meg allerede etter romjuls utstillingen, så vi kommer sørover igjen, sånn bare for deres skyld
Thema, Ace og Krona stiller begge dager, drar også med meg forvertene mine, så dette blir gøy, gleder meg allerede
Hørte noen rykter om at Karma også kommer til denne utstillingen, da bare lørdag, og med eier i enden av snøret, hun trengte bare et lite spark bak *kremt* Vi kommer med Jack, og tror det ble begge dager | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tir Jan 04 2011, 10:43 | |
| - Marte skrev:
- Fixa skrev:
- Regner med dere savner meg allerede etter romjuls utstillingen, så vi kommer sørover igjen, sånn bare for deres skyld
Thema, Ace og Krona stiller begge dager, drar også med meg forvertene mine, så dette blir gøy, gleder meg allerede
Hørte noen rykter om at Karma også kommer til denne utstillingen, da bare lørdag, og med eier i enden av snøret, hun trengte bare et lite spark bak *kremt*
Vi kommer med Jack, og tror det ble begge dager og Kenya stiller 6-9 mnd lørdag | |
|
| |
Hjerpviken
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tir Jan 04 2011, 12:51 | |
| | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar Tir Jan 04 2011, 13:33 | |
| - Hjerpviken skrev:
- De vore jätte kul Iren om du också ställde på den här utställningen
här är länken så söker du bara på utställninga och sen Pinscher http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=304
Är det någon som vet något bra boende i närheten??
Olavsgaard Hotell ligger like ved. Vet ikke om det finnes gangvei bort til sletta, for hvis det gjør det så er det gangavstand... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hellerudsletta 5. og 6. februar | |
| |
|
| |
| Hellerudsletta 5. og 6. februar | |
|