Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø

Go down 
4 posters
AvInnlegg
linn.j

linn.j


Antall Innlegg : 4
Join date : 26.06.2009
Age : 49
Bosted : svolvær

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 07:58

vi skal kjøre nordover til tromsø i helgen og håper så inderlig at der er noen som kunne latt oss få hilse på DP, her bor ingen i nærheten som har rasen.

vi ønsker bare å få hilse og se rasen live, kan ikke kjøpe hund bare etter å sett dem på net og lest om dem, vil hilse og se selv om rasen fortsatt er av interesse for oss, det er det samme om du ikke driver oppdrett, vi vil bare se ikke kjøpe.....

håper der er noen som vil hjelpe oss da det er vanskelig å finne folk med rasen her vi bor....

om det ikke er noen som har DP i området rundt tromsø så blir jeg veldig glad om noen her skal på utstilling på leknes i lofoten i august og kansje kan sende meg en melding om det er ok å komme dit å få hilse på hunderasen:)

vi kjører fra tromsø på søndag og nedover til lofoten......

blir umåtelig glad for svar Smile
Til Toppen Go down
linn.j

linn.j


Antall Innlegg : 4
Join date : 26.06.2009
Age : 49
Bosted : svolvær

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: dette hvet jeg ble kort varsel   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 10:02

dette hvet jeg ble kort varsel men turen til tromsø kom litt plums på, vi skal oppover for å se på en campingvogn:) noen som kan fortelle meg litt om både gode og dårlige sider ved deres dp....

er så vannskelig å danne seg et bilde ut i fra rase beskrivelsen.....

jeg har hatt 3 hunder og har vert fabelaktig uheldig med dem alle.

min første var en bl.rase hun var full av kreft og døde ung fikk henne som omplasseringshund og vet. fant aldrig noe feil med henne men hun var såpass plaget og utagerte såpass mye at jeg som ung førstegangs eier valgte å sende henne vidre til en dame med bedre erfaring enn meg og mulighet til å la henne leve mer fritt.....der døde hunn av kreft kort tid etter:(

hund nr 2 annskaffet jeg 11 år seinere tok lang tid før jeg turte å prøve på nytt.... han var også en bl.rase han var stor og flott, men ville ikke roe seg og bet enormt mye, han logret og bet sammtidig og var overstresset, han hadde kraftig hjertefeil og en mulig hjerneskade som følger av surstoffmangel, vi hjalp han med medisiner så lenge dyrelegen lot oss, men til sist fikk beskjed om at hunden burde avlives for medisinering ikke hadde hjulpet og hans lidelser var for store:( han døde som 1 åring:(

hund nr 3 fikk vi ganske fort etter neros død, vet annbefalte oss å finne en ny for sorgen var stor.....
ble da en cavalier, for vi var veldig oppsatt på å skulle ha en rolig hund etter allt dette styret med hund og stress:( vi fikk vår nydelige cavaliertispe som etter 1 års tid begynte å vise tydelige tegn til allergi, hun får hjelp for allergien sin, håper hver dag på at allergien hennes ikke skal ble verre....men hun er en rolig og hærlig hund, litt for rolig;P

hun er nå 4 år og jeg vil gjerne ha en hund til, elsker hunder over allt på jord, da andre jentunger passet barn, passet jeg hunder;P

å komme i kontakt med folk med rasen er liksom første steg mot å en dag bli en dp eier Smile

tenkete bare jeg skulle utdype meg litt mer

ville det være dumt av meg å ringe oppdrettere av rasen for å spørre om å få hilse på?

håper virkelig på noen svar:)
Til Toppen Go down
Nero-Noir

Nero-Noir


Antall Innlegg : 371
Join date : 11.06.2009
Bosted : Nesflaten

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: Re: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 10:08

Maria her på forumet holder til i Tromsø, hun er også distriktskontakt, er sikker på at om du sender henne en PM, så hjelper hun deg happy6
Til Toppen Go down
http://www.nero-noir.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: Re: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 10:09

Du kan helt sikkert ringe oppdrettere av rasen og spør om å få hilse på Smile . Tror nok de fleste vil ta godt imot deg. Lykke til med jakten på ny hund og campingvogn flower
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
linn.j

linn.j


Antall Innlegg : 4
Join date : 26.06.2009
Age : 49
Bosted : svolvær

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: Re: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 10:43

takk, PM er sent:)

håper vi får oss vogn og at vi får møte noen dp`er Smile
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: Re: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 12:02

Hei Linn.

Har svart deg på PM, så da snakkes vi og møtes i løpet av helga! happy6
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
linn.j

linn.j


Antall Innlegg : 4
Join date : 26.06.2009
Age : 49
Bosted : svolvær

noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: Re: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø EmptyFre Jun 26 2009, 12:43

Maria skrev:
Hei Linn.

Har svart deg på PM, så da snakkes vi og møtes i løpet av helga! happy6

jepp er skikkelig glad nåSmile ringer deg og avtaler tid og sted tusen takk:)
Til Toppen Go down
Sponsored content





noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty
PosteTema: Re: noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø   noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø Empty

Til Toppen Go down
 
noen som kan hjelpe meg vil hilse på dvergpinscher i nerheten av tromsø
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kan noen hjelpe meg med str?
» Noen som kan hjelpe?
» noen som kan hjelpe?
» Kan noen hjelpe?
» Noen som kan hjelpe til med hundepass én dag?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: