| Kan noen hjelpe meg med str? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Tonje
Antall Innlegg : 86 Join date : 28.10.2009 Bosted : Kr.sand
| Tema: Kan noen hjelpe meg med str? Fre Okt 30 2009, 23:33 | |
| Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang Sitter å ser på halsbånd på nettet, slik han kan ha når han har vokst ut av valpebåndet. men hva er ca str til en voksen dvergpinscher rundt halsen? Hvor mye i evt cm? Hva hvis det står xs s m l? -Ser også på dekken han kan ha når han blir voksen, hvilken str bruker deres søte små? (Det er han hann hvis det har noe å si) - Å hvilken str på dekken tror dere han vil han passe til vinteren når han er født i slutten av august i år? (Er så forferdelig kaldt her ute om vinteren) Off er så redd han skal fryse stakkar Hadde vært konge om jeg hadde funnet samme dekken til begge bikkjene. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Fre Okt 30 2009, 23:59 | |
| - Tonje skrev:
- Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang
Sitter å ser på halsbånd på nettet, slik han kan ha når han har vokst ut av valpebåndet. men hva er ca str til en voksen dvergpinscher rundt halsen? Hvor mye i evt cm? Hva hvis det står xs s m l?
-Ser også på dekken han kan ha når han blir voksen, hvilken str bruker deres søte små? (Det er han hann hvis det har noe å si) - Å hvilken str på dekken tror dere han vil han passe til vinteren når han er født i slutten av august i år? (Er så forferdelig kaldt her ute om vinteren) Off er så redd han skal fryse stakkar
Hadde vært konge om jeg hadde funnet samme dekken til begge bikkjene. Jeg bruker ikke dekken på mine i utgangspunktet. Men om det blåser surt og vått vinterstid, er det greit å ha for å unngå at dem blir våte når det er minusgrader. Hurta (er det slik det skrives, folkens?) er et populært merke. Uansett hva du kjøper til han denne vinteren vil det nok ikke passe neste vinter... Vivi er rå på halsbånd. Hun har sitt eget merke som hun lager. (Lex her i forumet) |
|
| |
Tonje
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 00:33 | |
| | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 00:54 | |
| | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 07:18 | |
| Jeg bruker størrelse 25cm på mine små hunder og størrelse 30cm på mine store hunder, dette er halvstrup halsbånd og superenkelt å tre over hue på pelsen når vi skal ut på tur. | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 11:56 | |
| Hurtta dekken og Vivi sine halsbånd er til å anbefale. Jeg har str 30 i Hurtta-dekken til begge mine gutter. Tipper Isaac også må ha 30. Vivi sine halsbånd er jo så greie, for de sys etter mål, åsså er de så fiiine og gode! Utstyr er gøy! Jeg er helt hekta! | |
|
| |
Tonje
| |
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 12:05 | |
| | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 17:19 | |
| [quote="Tonje"][quote="Norwinstars"][quote="Tonje"]Er så mye fint ute på nettet at jeg lider av en kjøpetrang Jeg bruker ikke dekken på mine i utgangspunktet. Men om det blåser surt og vått vinterstid, er det greit å ha for å unngå at dem blir våte når det er minusgrader. Hurta (er det slik det skrives, folkens?) er et populært merke. Uansett hva du kjøper til han denne vinteren vil det nok ikke passe neste vinter... Vivi er rå på halsbånd. Hun har sitt eget merke som hun lager. (Lex her i forumet) Det er nok mange her som har det som du - kjekt å få flere å shoppe til! Som de sier "må" man nok kjøpe nye neste år - hi-hi. Har et Teflon (T-coat) (= vanntett) dekken med fleece for som Cora aldri har brukt som jeg kjøpte da hun var liten valp. Deyt er svart og str. 25 cm. Tror det koster 179,- nytt i butikk - og det kan du få kjøpe billig nå for den første høsten/vinteren. Det er bare ett som går over rygg/nakke og hun trives mye bedre i vind/vått når hun har på det, men det er jo ikke det samme som et heldekken. Hvis du vil ha det kan du få det for 75 NOK - og hvis ikke hadde jeg tenkt å legge det ut under bytte/tilsalgs - så hvis noen andre? Nesten som dette - men ikke refleks. | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Kan noen hjelpe meg med str? Lør Okt 31 2009, 17:37 | |
| sånn et var det - bare helt svart :-) Ser at butikkene legger på en del, ja! | |
|
| |
Tonje
| |
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| |
| |
Tonje