Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?

Go down 
+6
Maria
Caroline
Kaja
NinaM
Marte
Lex
10 posters
AvInnlegg
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 13:28

Jeg lurer rett og slett på -Hva betyr hjemmesiden din for deg, og for dere som driver oppdrett, hva betyr den for dere?

Av og til så er det noen som skriver noe her inne, på facebook, en leser i en utstillingskatalog, på finn.no etc.. En blir litt nysjerrig og vil inn på en hjemmesiden for å lese mer.. MEN veldig ofte så er ikke hjemmesidene oppdatert.

Jeg er av den formening at om du ikke klarer å oppdatere hjemmesiden din mer enn en gang i året, og selv da ikke klarer å fjerne/legge til vesentlig informasjon, så er en hjemmeside lite matnyttig å ha.

Må bare presisere at jeg ikke tenker på noen spesielle her, og mener ikke at folk skal oppdatere dagbøker daglig. Jeg tenker mer på ting som kommende kull, avlsdata, konkurranser, helseresultater osv.

For meg så er en informativ hjemmeside gull verd! Jeg lette lenge etter en mulig kombinasjon å kjøpe valp fra før jeg endte opp med Ani, men måtte mer eller mindre gi opp hjemmesideletingen, og heller benytte meg av kontakter med følere ute i miljøet til enhver tid.

Dere som ikke oppdaterer hjemmesidene med kull og kombinasjoner, og helseresultater, selger dere valper kun via jungeltelegrafen, eller benytter dere salgsannonser?

Vet ikke om det passer seg, si ifra om jeg skal fjerne det, men jeg vil gjerne trekke frem en hjemmeside som er slik informativ som jeg savner hos mange andre, og det er Kaja sin!

Og tilslutt. Jeg er ikke veldig opptatt av design og layout. Selvfølgelig bør en hjemmeside være grei å manøvrere seg igjennom, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om det var en 123 side.. (ref. min egen)

Noen som har synspunkter å komme med?
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gjest
Gjest




Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 15:02

jeg oppdaterer hjemmesiden min omtrent hver uke med info om det er noe info.
Jeg legger ut info om kull jeg har hatt, nå har jeg bare ett kull da.
Syntes jeg har den infoen som trengs på min hjemmeside.
Jeg oppdaterer ofte med bilder slik at man kan se utviklingen på hundene biggrin

Hjemmesider for meg er veldig viktig.
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 15:28

Jeg er enig. Jeg er også ofte rundt på hjemmesider, og skulle gjerne sett mer til oppdateringer enkelte steder..

Også kunne jeg ønske alle utenlandske også hadde sider på engelsk Laughing

( skal derfor ta meg selv i nakken og lage en engelsk en på min egen.. lalala2 )

Og er selvfølgelig enig i at Kaja sin er fin, enkel og oppdateres ofte happy6 happy5 bravo3 Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 732855
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 15:45

Marte skrev:
Jeg er enig. Jeg er også ofte rundt på hjemmesider, og skulle gjerne sett mer til oppdateringer enkelte steder..

Også kunne jeg ønske alle utenlandske også hadde sider på engelsk Laughing

( skal derfor ta meg selv i nakken og lage en engelsk en på min egen.. lalala2 )

Og er selvfølgelig enig i at Kaja sin er fin, enkel og oppdateres ofte happy6 happy5 bravo3 Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 732855

Hvorfor ikke bare legge til en "knapp" med link til Google translate som oversetter siden din for de som måtte være interessert? Blir jo ikke 100% bra oversettelse, men da slipper du å skrive 2 versjoner wink3 Litt dårlig beskrevet, men denne siden har en sånn funksjon, syns den er veldig bra : http://hund.torvik.no/

Jeg er også MYE rundt på hjemmesider - mange som er veldig flinke til å oppdatere ( kan jo trekke fram Marte sin jeg da, hehe) men også mange som har "glemt bort" siden sin dessverre... Jeg er ikke spesielt flink til å oppdatere selv, men jeg prøver da å få inn resultater og litt diverse underveis happy3
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 16:11

NinaM skrev:
Marte skrev:
Jeg er enig. Jeg er også ofte rundt på hjemmesider, og skulle gjerne sett mer til oppdateringer enkelte steder..

Også kunne jeg ønske alle utenlandske også hadde sider på engelsk Laughing

( skal derfor ta meg selv i nakken og lage en engelsk en på min egen.. lalala2 )

Og er selvfølgelig enig i at Kaja sin er fin, enkel og oppdateres ofte happy6 happy5 bravo3 Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 732855

Hvorfor ikke bare legge til en "knapp" med link til Google translate som oversetter siden din for de som måtte være interessert? Blir jo ikke 100% bra oversettelse, men da slipper du å skrive 2 versjoner wink3 Litt dårlig beskrevet, men denne siden har en sånn funksjon, syns den er veldig bra : http://hund.torvik.no/

Jeg er også MYE rundt på hjemmesider - mange som er veldig flinke til å oppdatere ( kan jo trekke fram Marte sin jeg da, hehe) men også mange som har "glemt bort" siden sin dessverre... Jeg er ikke spesielt flink til å oppdatere selv, men jeg prøver da å få inn resultater og litt diverse underveis happy3

Jøss.. Aldri sett før.. Hvordan gjør man dette da??
( sorry om vi kupper tråden Embarassed )
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 18:01

Jeg ønsker at siden blir oppdatert ofte, spesielt når det skjer ting, som valpekull, paringer, flotte resultater og andre nyheter. Dette for å oppdatere våre valpekjøpere, potensielle valpekjøpere, oppdretterkollegaer o.a. Og ikke minst for å vise at vi er meget stolte av de resultatene våre hunder og valpekjøpere gir oss ved å farte land og strand rundt på utstillinger, kurser, bilder av våre stoltheter og andre ting. Vår hjemmeside er jo en stor del av vår markedsføring til omverdenen. Smile

Det finnes ikke noe mer kjedelig en hjemmesider som oppdateres vært jubelår.. fighting3

Og for min del er det en selvfølge å ha siden på norsk og engelsk. Min engelske side ser helt lik ut, eneste forskjellen er at det skrives litt mindre på nyhetssiden der enn på den norske.
Selv er jeg for lat til å google-oversette og synes det er langt mer spennende med sider som finnes på engelsk, spes. med tanke på internasjonalt samarbeide etc. wink3

Lex skrev:

Vet ikke om det passer seg, si ifra om jeg skal fjerne det, men jeg vil gjerne trekke frem en hjemmeside som er slik informativ som jeg savner hos mange andre, og det er Kaja sin!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 22 2010, 19:33

Jeg er en av dem som tråler hjemmesider når jeg skal slappe av happy4
Det er utrolig kjedelig med hjemmesider som aldri blir oppdatert!
Jeg skal ikke skryte på meg at jeg oppdaterer hjemmesiden min ofte, men jeg gjør det så fort det har skjedd noe.
Jeg er heller ikke oppdretter, så det er ikke så mye jeg kan oppdatere med. Hehe.

Det er utrolig stor forskjell på kvaliteten på hjemmesidene og da mener jeg ikke hvor avanserte og flashy de er.
- Noen hjemmesider er helt umulig å manøvrere seg på. Jeg finner rett og slett ikke frem på dem.
- Jeg synes det er et minstekrav som oppdretter at man skal kunne skrive rasenavnet riktig.
- Jeg blir irritert når en oppdretter ikke legger ut stamtavlene til hundene eller kommende valpekull på hjemmesiden.
- Jeg synes det er fint om det blir oppdatert med helseresultater, slik at man slipper å lete frem det.

Jeg vil tro at det er en fordel for oppdrettere å ha gode, ryddige hjemmesider, slik at valpekjøpere lett kan finne den informasjonen de trenger.
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyFre Apr 23 2010, 10:14

I forhold til oppdrettere så ser jeg helt klart at det har stor betydning at hjemmesidene holdes oppdatert og ikke minst er informativ for meg som potensiell valpekjøper.

Jeg verdsetter svært høyt at det står mer enn bare utstillingsresultater på hjemmesidene, og det er stor sannsynlighet for at nettopp dette avgjør hvor jeg kjøper valp fra i fremtiden (i alle fall dersom jeg skal bytte rase).

Siden mentalitet, gemytt og hundens egenskaper i forhold til trening veier tyngst hos meg, så vil jeg vite hvordan hundene er i hodet, og det er faktisk ikke så lett merker jeg... Beskrives hundene annet enn eksteriørmessig, er det gjerne med en kort setning som "Hunden er trivelig og glad...", og det sier meg absolutt ingenting, for det er en beskrivelse som passer omtrent alle hunder. Alle hunder er jo trivelig og glad i løpet av en dag...

Det er også ett pluss dersom oppdrettere informerer om hundesporter som valpekjøpere driver med og /eller konkurrerer i samt har listet opp eventuelle resultater der.

Jeg liker også at det er linket til valpekjøpere sine hjemmesider, slik at man kan følge valpene der.

Kort og godt så liker jeg hjemmesider som gir meg ett inntrykk av at dette er en oppdretter som baserer avlen sin på det som er inni hodet på hundene, ikke bare eksteriør. Selvfølgelig er det positivt med pene hunder også, men det er ikke det som er det viktigste.

Også liker jeg at det er mer enn oppstillingsbilder på hjemmesidene! Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 557338

Og har hundene gjennomført MH så forventer jeg at resultatet også legges ut.
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
siv

siv


Antall Innlegg : 35
Join date : 05.11.2009
Age : 60
Bosted : BODØ

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyLør Apr 24 2010, 12:34

Bruker å legge ut nytt når det er noe som har int for andre, men innrømmer at jeg kan være litt sløv..... lalala2
Til Toppen Go down
http://www.lockwerin.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyLør Apr 24 2010, 16:45

For meg er hjemmesiden veldig viktig happy3 Den er mitt ansikt utad og en måte å kommunisere på. Jeg liker å dille og oppdatere happy6

Jeg syns det er kjempegøy med private hjemmesider (veldig artig å se hva folk driver med, men også for å se diverse hunders avkom happy6 ) og oppdrettere syns jeg bør ha en god hjemmeside. Med det mener jeg at den bør si noe om hva slags tanker oppdretteren har om rasen og avlen sin, den bør oppdateres jevnlig, den bør inneholde noe om rasens generelle helse eller link til side som sier noe fornuftig om det, hundene bør være listet opp og helst med bilder og stamtavle (ihvertfall foreldredyrene), hundenes helseresultater bør stå der og noe ang premiering og evt andre aktiviteter. Jeg vil gjerne se litt ordentlige bilder og at de er klare. Jeg syns veldig mange av oppdretterne i klubben er kjempeflinke!! happy5 Begynn å surfe litt rundt, så ser man plutselig at oppdrettere ikke har hundene på hjemmesiden engang. Kanskje har de bilder, men de er uklare og det er kun hodebilder cool3 Et uklart hodebilde sier meg NADA om hvordan hunden er bygget hvis jeg er på jakt etter valp dry

Jeg liker også veldig godt at oppdrettere har litt oppdateringer med bilder fra valpekjøpere og hva hunder fra deres oppdrett gjør og oppnår happy6 Egentlig liker jeg vel alt som inneholder jevnlige oppdateringer og informasjon happy4
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptySøn Apr 25 2010, 18:01

Jeg er vel en av de som skjelden oppdaterer.
Grunnen er at jeg føler at siden ikke er så veldig bra besøkt, da fb har tatt over ganske mye.
De fleste får jo med seg oppdateringene der inne og det er veldig kjapt og lett og
legge ut info på fb. Da er det lett og ikke legge det ut på hjemmesiden, noe som i mitt tilfelle
tar mye mer tid, og tid har man jo aldri nok av....
Til Toppen Go down
Magdalena

Magdalena


Antall Innlegg : 332
Join date : 11.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptySøn Apr 25 2010, 19:44

Jag uppdaterar min sida ofta och jag har en engelsk version. Alla mina uppfödda valpar har en egen sida och det är för att jag själv tycker det är himla roligt att få följa alla mina valpar. Min hemsida betyder mycket för mig, framförallt alla bilder som mina valpköpare skickar in. wub4

Jag har ingen nyhetssida utan en blogg då jag tyckte det blev lite som kaka på kaka, dock är jag ingen ivrig bloggerska utan skriver enbart om det som rör hundar och inte mitt privata liv.

Jag gillar också när det är mer "vardagsbilder" än hundar som står fint... wink3 och det ena behöver ju inte utesluta det andra.

Hemsidor är kul! happy3
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 08:33

Anne-Mari skrev:
Jeg er vel en av de som skjelden oppdaterer.
Grunnen er at jeg føler at siden ikke er så veldig bra besøkt, da fb har tatt over ganske mye.
De fleste får jo med seg oppdateringene der inne og det er veldig kjapt og lett og
legge ut info på fb. Da er det lett og ikke legge det ut på hjemmesiden, noe som i mitt tilfelle
tar mye mer tid, og tid har man jo aldri nok av....

Men, da rekker du jo bare ut til de som er venner med deg på Facebook?

Hva med nye valpekjøpere etc?

one.com hjemmesidene er kjempe raske og enkle og oppdatere - et lite tips hvis siden din er tung og treig happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 10:32

Jeg håper virkelig ikke Facebook tar over for hjemmesidene. Der står det jo kun småtteri i forhold til hva en hjemmeside inneholder. Og som Marte sier så blir det jo kun for noen få at den informasjonen er tilgjengelig.

Jeg har også one.com. Enkelt og greit å oppdatere! happy3
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 15:39

Jeg syns hjemmesiden er MYE viktigere enn all verdens info på FB og det er veldig synd at en del oppdaterer veldig mye der og glemmer bort hjemmesidene. Det er de man tråler som potensiell valpekjøper og det er der man fordyper seg i hva den oppdretteren gjør og hva slags hunder som er i kennelen.

Få fart på hjemmesidene igjen happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 17:03

Synes egentlig det ganske trist og kjedelig med Facebook, for jeg hadde satt så mye større pris på flere gratulasjoner i gjesteboka vår på hjemmesiden, enn på facebook.. unsure3

Samtidig har jeg innimellom med vilje lagt ut nyheter og resultater på hjemmesiden først, før facebook, da jeg ønsker at hjemmesiden skal være min informasjonkanal ut mot verden og ikke facebooken som kun blir en superliten del av alt som vedrører oss og kun en liten brøkdel av hva som står på hjemmesiden. wink3
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 17:08

Kaja skrev:
Synes egentlig det ganske trist og kjedelig med Facebook, for jeg hadde satt så mye større pris på flere gratulasjoner i gjesteboka vår på hjemmesiden, enn på facebook.. Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 304524

Samtidig har jeg innimellom med vilje lagt ut nyheter og resultater på hjemmesiden først, før facebook, da jeg ønsker at hjemmesiden skal være min informasjonkanal ut mot verden og ikke facebooken som kun blir en superliten del av alt som vedrører oss og kun en liten brøkdel av hva som står på hjemmesiden. Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324

Er veldig enig i dette Kaja.
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 17:14

Marte skrev:
Anne-Mari skrev:
Jeg er vel en av de som skjelden oppdaterer.
Grunnen er at jeg føler at siden ikke er så veldig bra besøkt, da fb har tatt over ganske mye.
De fleste får jo med seg oppdateringene der inne og det er veldig kjapt og lett og
legge ut info på fb. Da er det lett og ikke legge det ut på hjemmesiden, noe som i mitt tilfelle
tar mye mer tid, og tid har man jo aldri nok av....

Men, da rekker du jo bare ut til de som er venner med deg på Facebook?

Hva med nye valpekjøpere etc?

one.com hjemmesidene er kjempe raske og enkle og oppdatere - et lite tips hvis siden din er tung og treig Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 332565
Jeg vet jo at man når ut til mange fler med hjemmesiden, men.. Jeg synes vel egentlig ikke siden min har hatt så mye besøk de siste to årene. Og da blir det lett og ikke oppdatere...
Og JA jeg vet at ikke besøkstellene stiger med at man ikke oppdaterer Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324 .

Kanskje jeg skal begynne å oppdatere mer nå fremover, når valpene til Cita kommer og
med nye bilder av Nitro.
Samt hvilke hunder jeg eier Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 332565 .
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyOns Apr 28 2010, 20:33

Anne-Mari skrev:
Marte skrev:
Anne-Mari skrev:
Jeg er vel en av de som skjelden oppdaterer.
Grunnen er at jeg føler at siden ikke er så veldig bra besøkt, da fb har tatt over ganske mye.
De fleste får jo med seg oppdateringene der inne og det er veldig kjapt og lett og
legge ut info på fb. Da er det lett og ikke legge det ut på hjemmesiden, noe som i mitt tilfelle
tar mye mer tid, og tid har man jo aldri nok av....

Men, da rekker du jo bare ut til de som er venner med deg på Facebook?

Hva med nye valpekjøpere etc?

one.com hjemmesidene er kjempe raske og enkle og oppdatere - et lite tips hvis siden din er tung og treig Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 332565
Jeg vet jo at man når ut til mange fler med hjemmesiden, men.. Jeg synes vel egentlig ikke siden min har hatt så mye besøk de siste to årene. Og da blir det lett og ikke oppdatere...
Og JA jeg vet at ikke besøkstellene stiger med at man ikke oppdaterer Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324 .

Kanskje jeg skal begynne å oppdatere mer nå fremover, når valpene til Cita kommer og
med nye bilder av Nitro.
Samt hvilke hunder jeg eier Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 332565 .

Det syntes jeg hørtes ut som en god plan happy6

Og det er som du sier.. Jeg titter stadig vekk innom hjemmesider, men kutter ut å gå på de som aldri oppdateres..
Så det blir en ond sirkel det der happy3 wink3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 29 2010, 07:39

Da er hjemmesiden oppdatert Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 738600
Ble et dårlig bilde av en trøtt Nitro, og ikke lett å ta bra bilder uten hjelp Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 83137 .
Men har iallefall oppdatert noe Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324 .
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 29 2010, 10:09

Anne-Mari skrev:
Da er hjemmesiden oppdatert Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 738600
Ble et dårlig bilde av en trøtt Nitro, og ikke lett å ta bra bilder uten hjelp Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 83137 .
Men har iallefall oppdatert noe Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324 .

Jeg trykker på nitro sin side, men den kommer ikke opp, det kommer error, file not found.
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 29 2010, 18:42

Marion skrev:
Anne-Mari skrev:
Da er hjemmesiden oppdatert Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 738600
Ble et dårlig bilde av en trøtt Nitro, og ikke lett å ta bra bilder uten hjelp Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 83137 .
Men har iallefall oppdatert noe Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324 .

Jeg trykker på nitro sin side, men den kommer ikke opp, det kommer error, file not found.
Kremt Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Icon_redface
Grunnen er at jeg ikke har klart å lage en side til han enda Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Icon_redface .
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? EmptyTor Apr 29 2010, 18:59

Anne-Mari skrev:
Marion skrev:
Anne-Mari skrev:
Da er hjemmesiden oppdatert Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 738600
Ble et dårlig bilde av en trøtt Nitro, og ikke lett å ta bra bilder uten hjelp Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 83137 .
Men har iallefall oppdatert noe Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? 723324 .

Jeg trykker på nitro sin side, men den kommer ikke opp, det kommer error, file not found.
Kremt Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Icon_redface
Grunnen er at jeg ikke har klart å lage en side til han enda Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Icon_redface .

Nå må du se å få laget den siden, he he he. biggrin biggrin
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty
PosteTema: Re: Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?   Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett? Empty

Til Toppen Go down
 
Hva betyr hjemmesiden din for deg og ditt oppdrett?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Gis bort: 1,5 årgang med Ditt Dyr
» Hjemmesiden min :)
» Den peneste hjemmesiden DU vet om..
» Golden Retriever oppdrett
» Underskriftskampanje mot oppdrett av forsøks hunder/katter

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Hjemmesider og linker-
Gå Til: