Nå er damen i hus og hun er en fin rolig frøken enn så lenge hehe. I morgen skal vi gå tur med alle sammen og det skal bli spennende. Hun er en utstillings schæfer ja, og jeg tror hun vil fungere godt sammen med min sønn da han er en rolig gutt. Hun er frisk og rask og klargjort til ferdselsprøve, hun er trent lydighet med og litt bite arbeid. Sønn min er vokst opp med hunder, men han har kun hatt en labrador hanne på for en gang, så jeg tror en rolig daff utstillingshund fungerer fint som en nybegynner hund til han.
Jeg selv drømmer om dobermann igjen, en staslig hanne med arbeidsmotor, sukk. Men jeg får nok vente med det til jeg får naturlig avgang her, blandt mine dverger. Pr i dag er jeg lei rådyrsikklende dp som ikke kan gå løs en meter før de har fått ferten av et spor. Så om noen klasker en pen, stor, sum penger på bordet her hjemme, så har jeg en latvisk frøken for salg hehe. Vi trapper ned på hundeholdet vårt og titter litt på andre raser. Men vi får se hva framtiden bringer, nå skal jeg trene litt sammen med sønn min og mine smådamer. Målet er å klare bronsemerket med jentene i år og få startet i klasse 1 i lydighet. Så tar vi ting som det kommer:)