| Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! | |
|
+34Ane Marianne Cathrine&Jazzi Simira mb Fanny Monica P BeeBronx Ann-Helen Fixa MiraHedda Bente L camillahoel Kinkade Camilla J Lene Lex Marte Linn *Cathrina* Hera Anne Tine Gerd-Marit ElinK Irene Caroline Eva Maria Gry Elena Karin Larsson Nina (Kennel Dijontoma) Julie Maiken 38 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Man Apr 04 2011, 21:36 | |
| Tusen takk! Ja, dette blir vireklig spennende!! Er sååå fornøyd med de to andre kullene, så har store håp og forventninger til disse to også! Skal spame dere med bilder etterhvert jeg - min spesialitet | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Apr 05 2011, 06:27 | |
| Lykke til med Tryan bebiser | |
|
| |
Maiken
| |
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Apr 05 2011, 09:40 | |
| Spennende. Krysser fingrene for massa flotte Trayan-barn. | |
|
| |
Maiken
| |
| |
Marianne
Antall Innlegg : 237 Join date : 24.09.2010 Age : 66 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Apr 06 2011, 18:08 | |
| Vi venter i spenning her også. Det er to flotte kombinasjoner på hver sin måte. Håper på mange jentebebiser. Tiden går bare så innmari seint. | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Apr 06 2011, 22:25 | |
| - Marianne skrev:
- Vi venter i spenning her også. Det er to flotte kombinasjoner på hver sin måte. Håper på mange jentebebiser. Tiden går bare så innmari seint.
Ja, kjenner nervene begynner å komme nå! Håper så inderlig det er noen der inne Og håper Trayan har slått på stortromma og sendt inn noen frøkner også, selv om det ikke er hans spesialitet Vi får bare krysse fingre, poter og tær allesammen Er ikke lenge igjen før vi vet om det er noen der ihvertfall, og bare det gjør det litt enklere å forholde seg til | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tor Apr 07 2011, 09:01 | |
| Ja nå er det ikke lenge til. Lurer på om Karin skal ta UL på dem? | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tor Apr 07 2011, 11:34 | |
| - Marianne skrev:
- Ja nå er det ikke lenge til. Lurer på om Karin skal ta UL på dem?
Karin pleier ikke ta UL, men tok det på Indy sist for vi var så usikkre på om det var noen der.. Så vi må nok smøre oss med tolmodighet tenker jeg! Er noen laaange, tunge uker før vi vet med sikkerhet om det er noen der. Har vært med på denne ventetiden en del ganger nå, men den blir ikke noe lettere Er så utrolig spent, og håper indelig det er ei flott litta frøken til dere der inne | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tor Apr 07 2011, 13:56 | |
| Ja det håper jeg også. Krysser alt vi har av fingrer og tær. Jeg har bestilt hytte på Hoksund Camping til pinscherspesialen i juni, og håper at vi samtidig kan besøke Karin og forhåpentligvis vår lille frøken | |
|
| |
Karin Larsson
Antall Innlegg : 174 Join date : 15.06.2009
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Apr 29 2011, 12:09 | |
| Ja det blir valpar från båda tikarna, magarna växer för varje dag som går. Det ska bli så spännande och se vad det blir om ca 14 dagar. Tyvärr har min dator kraschat och därför är jag dåligt ute på internet, men man kan maila mig på: Karin_privat@hotmail.com Mvh Karin www.noticeable.se | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Søn Mai 01 2011, 21:36 | |
| Ja nå nermer det seg fødsel Vi er begynt på nedtellingen nå. Det skal bli så spennende å se hva resultatene blir i de to kombinasjonene. | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Man Mai 02 2011, 06:40 | |
| Gratulerer så spennende men oh lord for en nydelig tispe, nå fikk jeg lyst på åinscher også | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Mai 03 2011, 10:27 | |
| Mye, mye eksamenslesning om dagen - og da er det godt å ha noe meget positivt å se fram imot Begge frøknene har nemlig tatt seg og det ser ut til at det blir mange bebiser på kennel Noticeable i sommer!! JIIIPPII!! Har jo vært veldig spent på Indy siden hun har gått tom to ganger tidligere, men nå stemte alt og det meste tyder på at det vil komme noen herlige bebiser iløpet av mai måned Er sååå spent!! Har stor tro på begge disse kombinasjonene, og kan nesten ikke vente på å se bebisene Gleder meg STORT!! Her er at par bilder av frøknene tatt for litt over en uke siden (er tre uker igjen til termin her)- kommer nok noen nye bilder om ikke lenge: Joy '' Indy Ellers har Xitamiz Wookie fra Trayans første kull vunnet sitt andre CERT nå i helgen!! Gutta fra dette kullet fyller to nå i sommer, og vi håper og tror at championatet er rett rundt hjørnet for denne kjekkasen Denne gutten ligger jo midt hjertet spesielt nært, og jeg er så stolt av han, og hva Bente får til med han! Herlige gutten Gratulerer så mye til Bente, Egil og oppdretter Leena. Pixel (Noticeable Human Nature) fra Trayans flotte andre kull klarte anleggsprøven i viltspor forrige uke!! HURRA!! Gleder meg til å se hva denne ekvipasjen får til videre Denne flotte gjengen skal på MH i Karlstad på lørdag, og jeg er veldig spent på resultatet!! Er alltid moro og spennende med MH Skulle selvfølgelig veldig gjerne vært der selv, men med seks eksamner å lese til strekker rett og slett ikke tiden til Men det er filmpåbud på alle hundene, så jeg har noe å glede meg til når eksamen er ferdig Wookie skal på KORNING i september og da er jeg selvfølgelig på plass Legger ved et bilde av flotte Pixel som fylte ett år 20.04 Trayan og lux nyter dagene i solen, og liker å ligge ved siden av meg og lappe av når jeg leser Er glad jeg har to så tolmodige hunder, og spesielt Lu som er så ung! Trayan har alltid vært spesiell slik - han kan ligge stille i fire uker om han bare får ut å tisse Han ligger stille som en mus ved siden av meg! Eksamenstiden hadde ikke vært det samme uten han Gangster gjengen Kuleste pinscher`n i byen Guttebassen har middagslur på sofaen: Peace out | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Mai 03 2011, 11:26 | |
| Spennende med begge valpekullene som ventes Flotte bilder Lykke til med eksamen, og alt det andre som skjer framover | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Mai 03 2011, 11:40 | |
| Å de er så fiiiine!!! Og Trayan er bare såå kul! Det kommer til å bli verdens flotteste valper. Gleder meg MASSE Maiken: Vet du hvilken dato dag 63 er på? | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Mai 03 2011, 15:14 | |
| Hehe, herlige bilder av kuleste Trayansen Og Lux såklart Gratulerer så mye til deg og Karin med valpiser på vei, så moro med så mye spennende fremover | |
|
| |
Karin Larsson
Antall Innlegg : 174 Join date : 15.06.2009
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Mai 10 2011, 11:13 | |
| | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tor Mai 12 2011, 10:43 | |
| Indy har født!! Og det ble hele 9 valper!!! YOOOHOOO Fem hanner og fire tisper - virkelig ikke dårlig fordeling til Trayan å være Hadde overhodet ikke trodd det skulle være så mange i den lille magen til Indy - hadde trodd maks, maks seks.. Så det var virkelig en positiv overaskelse!! Mor og bebiser har det bare bra, og de er så herlige allemann Bilder kommer selvfølgelig om ikke lenge Har ikke sett noen selv enda og gleder meg stort Nå venter vi på fødselen til Joy, den bør være rett rundt hjørnet! Veldig spennende!! Lurer på hvor mange det befinner seg i den magen Ellers har MJ-gjengen etter Trayan og Joy gjennomført en super MH! Alle var med bortsett fra frøkna Sacha som fikk løpetid oppi det hele, sånn er det bare noen ganger.. Men hun tar den igjen senere Er utrolig glad for at alle valpekjøperene tok seg tid til å stille på MH, jeg syntes det er et supert verktøy til å kunne luke ut og også finne de egenskapene man har lyst til å bevare i rasen vår Flere av valpekjøperene måtte reise langt, og jeg setter virkelig utrolig stor pris på at de gjorde det mulig for oss å gjennomføre dette Er jo veldig morsomt for meg å kunne nå begynne å se etter at flere av Trayan sine kull gjennomfører MH, hva som ser ut til å gå igjen av egenskaper etter han Ikke minst er det utrolig spennende!! MJ-kullet er definitivt et kull med sosiale egenskaper ut over det vanlige hos pinscheren!! Glad i folk hele gjengen og meget tilgjengelige Det er jo ganske morsomt ettersom Trayan er litt mer av den overlegne typen. Ellers var det gjevnt over mye lek - noe jeg setter ekstra stor pris på og syntes er litt ekstra stas!! Dette er noe jeg spesielt savner i rasen, og virkelig har lyst til å bidra med at skal bedre seg, og foreløpig ser det lovende ut!! De er en nyskjerring gjeng, som er intressert og gjerne vil finne ut av ting, noe jeg liker godt! Det er da enklere for de å sjekke ut hva de ble skremte av, og finner dermed selv ut at det ikke var så farlig allikvel God egenskap! Desverre var 3 av 5 skudd berørt, litt synd, men slik er det. Mor er også skuddberørt. Det finnes så og si ingen skarphet eller vakt, så der har de tatt mye etter sin mor vil jeg tro Syntes de gjorde en superb MH allemann, både eiere og hunder, og jeg er storfornøyd med resultatene Tusen takk til alle som var med på å gjøre dette mulig Lei meg får at jeg ikke fikk være der selv, men med hauger av eksamner å lese til ble det vanskelig.. Her Lezlo i lek på MH (hele MH ligger ute på youtube for de som skulle være intressert): https://www.youtube.com/watch?v=z1KOIF803HYEn veldig glad Pax hilser på testleder - kontakt: https://www.youtube.com/watch?v=2SrCm9iKWCY&feature=relatedRocky sjekker ut spøkelsene, som ikke var så skumle allikevel Pixel koser seg i solen
Sist endret av Maiken den Tor Mai 12 2011, 11:01, endret 1 gang | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tor Mai 12 2011, 10:58 | |
| Grattis igjen Maiken. Dette er stort. Vi gleder oss veldig | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tor Mai 12 2011, 17:12 | |
| Så gøy! Gratulerer med bestemortilværelsen nok en gang Og veldig fine bilder, likte spesielt det med Lux og Trayan i stolene, haha | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Mai 13 2011, 07:56 | |
| Her går det slag i slag! I natt fødte også Joy (Nevars Joyful), og det ble hele 10 stk!!! Trayan har tydelig nå kommet over det at hannhunder er best, og dette kullet er meget godt fordelt! 5+5! Nå er jeg lykkelig bestemor til hele 19 nye bebiser Moro!!! Gjett om jeg gleder meg til å besøke denne klyngen med valper!! Nå bør det virkelig være håp for å stille i litt avelgrupper fremover Mer info kommer!! | |
|
| |
Monica
Antall Innlegg : 146 Join date : 11.06.2009 Age : 38 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Mai 13 2011, 08:14 | |
| Gratulerer så masse Maiken | |
|
| |
Marianne
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Mai 13 2011, 08:18 | |
| Gratulerer så veldig mye Maiken :-) Det er jo supert. Jammen skal det bli travelt for Karin fremover. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Mai 13 2011, 08:18 | |
| Wiiihooo og grattis igjen, gleder meg skikkelig til å følge disse bebisene, spesielt til Indy-kullet, er jo så betatt av den jenta...! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! | |
| |
|
| |
| Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! | |
|