| Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! | |
|
+34Ane Marianne Cathrine&Jazzi Simira mb Fanny Monica P BeeBronx Ann-Helen Fixa MiraHedda Bente L camillahoel Kinkade Camilla J Lene Lex Marte Linn *Cathrina* Hera Anne Tine Gerd-Marit ElinK Irene Caroline Eva Maria Gry Elena Karin Larsson Nina (Kennel Dijontoma) Julie Maiken 38 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Sep 28 2010, 23:51 | |
| Søøøøøte vofsene! Måtte le da de kræsjet i ræva på hverandre på mønet, haha! Dere er heldige som har så fin treningsplass tilgjengelig, dit vil vi gjerne invitere oss med til våren! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| |
| |
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Sep 29 2010, 06:48 | |
| Herlig filmsnutt Så utrolig flink du og Trayan er (har sett på klippene dine mange ganger før, jeg) | |
|
| |
Bente L
Antall Innlegg : 278 Join date : 15.06.2009 Age : 63 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Sep 29 2010, 09:05 | |
| Så koselig film, du er jo så flink og det hadde ikke vært meg imot å bo litt nærmere der alt skjer Kanskje det blir en tur sørover i løpet av høsten | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Sep 29 2010, 09:10 | |
| | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Sep 29 2010, 09:11 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Okt 19 2010, 13:15 | |
| Skulle vel oppdatert her for lenge siden, men har gått litt i glemmeboken og blitt litt fortrengt. Som mange vet gikk Indy desverre tom, så det blir ingen pinscher- bebis på oss til jul Nå har jeg og mamms ventet i godt over ett år! Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves forhåpentligvis! Karin på kennel Noticeable har nye planer, så det er veldig spennende!! De blir nok lagt ut iløpet av uken på www.noticeable.se Og skal da legge de ut her! Så lenge gleder jeg meg MYE over de vakre bebisene Trayan allerde har fått - det er så moro å følge disse!! Trayans MJ-kull på kennel Noticeable ser veldig, veldig bra ut!! Er så spennende å følge de!! Flere har nå vært innom valperingen med meget gode resultater - blant annet har to valper blitt plassert BIG 4! Vakre Pixel (noticeable human nature) har iløpet av tre utstillinger kapret tre BIR og en BIG 4! Pax (noticeable man in the mirror) ble plassert BIG 4 på sin aller første utstilling og foreløpig eneste utstilling! Lezlo (noticeable remember the time) er godt i gang med både lydighetstrening, agility og triks! De er såå flinke!! Her er Lezlo som tar slalomen bare 15,5 uker gammel!! https://www.youtube.com/watch?v=nv4Ag98eofI&feature=player_embeddedhttps://www.youtube.com/watch?v=ZlsshsYF9Gk&feature=player_embeddedW-kullet på kennel Xitamiz er nydelig som alltid!! Begynner jo å bli voksene gutter de nå Der er det tre hunder, og to av de har jeg mye kontakt med De er noen energibunter og absolutt lærevillige og arbeidsglade hunder Chico (Xitamiz Wall-E) syntes jeg bare er heeelt utrolig vakker - han har det aller meste av hva jeg ser etter i en pinscher!! Alldeles nydelig - også syntes jeg han ligner på pappsen sin Inger (eier) har vært på kurs med lillegutt og rapporterer at det går veldig bra. Chico er nemlig en ektrem energibunt, men det ser ut som om han roer seg litt etter litt med alderen Jeg gleder meg sånn til denne gutten inntrer utstillingsringen!! Wookie er jo verdens skjønneste personlighet - møtte han igjen nå på søndag og han er virkelig spesiell Han er en skikkelig gladgutt og bare helt utrolig nydelig Bente går på kurs med Wookisen nå, og det går visst veldig bra Spørs om det ikke blir litt agility på gutten etterhvert også, og der vet jeg at han kan bli god! Noticeable MJ- kull skal på MH 24 april - og gjett om jeg gleder meg, blir sååå morsomt!! | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Okt 19 2010, 13:34 | |
| Det har blitt noen vakringer etter gutten din nå ja! Spennende med nye planer! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Tir Okt 19 2010, 13:47 | |
| Hurra for alle flotte Trayan-barna! Og ekstra grattis til nydlingen Pax med flott debut på valpeshow! | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Okt 20 2010, 07:47 | |
| Takker | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Okt 20 2010, 07:53 | |
| Nyyyydelige barn | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Okt 20 2010, 13:44 | |
| Fine voffisene! Men - skal du ha både malle og pinschervalp på en gang? Du er sånn overmenneske du! | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Okt 20 2010, 20:05 | |
| - Simira skrev:
- Fine voffisene!
Men - skal du ha både malle og pinschervalp på en gang? Du er sånn overmenneske du! Hehe, ja blir begge deler etterhvert - men nå blir det jo ikke noe pinscher før til våren igjen Pinscheren er til mamma, men jeg skal hjelpe til med å trene den | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Ons Okt 20 2010, 21:01 | |
| For en gjeng med kjekkinger, skjønner godt at du er stolt, kjenner følelsen! Pixel er virkelig en flott gutt, skal bli så spennede å følge han! Og Pax og Lezlo er jo bare helt nydelige de også, se på de ansiktene da...! Videoen av Lezlo er jo bare helt rå, skjønner ikke åssn det er mulig jeg asså, har sett den gang på gang igjen etter at jeg så den første gang, og blir like begeistret hver gang...! Gratulerer sååå mye til Pax og Pixel med superduper-resultater i ringen, kjempemoro, Otto er kjempestolt over nevøene sine og syns de er noen skikkelige kjekkinger! Og W-guttene er jo bare vakre som alltid, gleder meg til å følge Wookie på veien mot AG-ringen, håper dere kommer dere ut på konkurranser dere også Bente! Og jeg er enig med deg i at Chico er superfin Maiken, han har virkelig masse gode kvaliteter! | |
|
| |
Karin Larsson
Antall Innlegg : 174 Join date : 15.06.2009
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Des 03 2010, 09:03 | |
| Jag vet att det är lite tid kvar, men jag längtar efter när Trayan ska komma hit på besök igen. Och så hoppas vi på många vackra valpar med de tilltänkta under sommaren 2011. Karin Larsson www.noticeable.se | |
|
| |
Cathrine&Jazzi
Antall Innlegg : 457 Join date : 11.12.2009 Age : 38 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Des 03 2010, 12:41 | |
| Så flotte barn!! Må være gøy å følge utviklingen dems ja | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Des 03 2010, 14:09 | |
| Endelig litt oppdatering! Kjekke sønnene! | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Des 03 2010, 14:24 | |
| Kjempepene alle sammen, skjønner godt at du er stolt | |
|
| |
Maiken
| |
| |
Bente L
Antall Innlegg : 278 Join date : 15.06.2009 Age : 63 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Des 03 2010, 23:51 | |
| - Nina skrev:
- For en gjeng med kjekkinger, skjønner godt at du er stolt, kjenner følelsen! Pixel er virkelig en flott gutt, skal bli så spennede å følge han! Og Pax og Lezlo er jo bare helt nydelige de også, se på de ansiktene da...! Videoen av Lezlo er jo bare helt rå, skjønner ikke åssn det er mulig jeg asså, har sett den gang på gang igjen etter at jeg så den første gang, og blir like begeistret hver gang...!
Gratulerer sååå mye til Pax og Pixel med superduper-resultater i ringen, kjempemoro, Otto er kjempestolt over nevøene sine og syns de er noen skikkelige kjekkinger!
Og W-guttene er jo bare vakre som alltid, gleder meg til å følge Wookie på veien mot AG-ringen, håper dere kommer dere ut på konkurranser dere også Bente! Og jeg er enig med deg i at Chico er superfin Maiken, han har virkelig masse gode kvaliteter! Nina jeg tror du må vente en stund før du får se oss i konkurranser i AG-ringen. Wookie er kjempeflink, men jeg må nok trene på å holde følge med han i den farten han har Men vi har det veldig artig når vi trener da | |
|
| |
Karin Larsson
Antall Innlegg : 174 Join date : 15.06.2009
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Fre Mar 18 2011, 12:32 | |
| Idag kommer Trayan hem igen, efter att han har förlustat sig i Sverige och hos mina tjejer. Han har varit lika positiv som alla andra gånger han har hälsat på hos oss, nu hoppas vi på att den goa killen ska bli pappa igen Mvh Karin www.noticeable.se | |
|
| |
Maiken
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Man Apr 04 2011, 11:22 | |
| Valper etter to spennende kombinasjoner ventes i mai! Jeg er så utrolig spent!! Trayan er jo min lille øyensten, og heeeeelt objektivt sett verdens beste pinschergutt Jeg er så glad for at han har mulighet til å gi genene sine videre å lage så mange vakre barn Jeg følger alle Trayans tidligere valper tett, og syntes det er så moro å se at de utvikler seg så fint allesammen, og er noen herlige hunder på alle måter. Jeg har virkelig stor tro på begge disse kullene, og jeg håper og tror på valper som er ekstriørt gode, og som også (om man vil) kan bukes aktivt innenfor andre grener enn utstilling Dvs jeg tror på valper med lek, kamp og evnen til å konsentrere seg. Utrolig spennende er det ihvertfall! Indy har gått tom to ganger tidligere, så vi håper at alle gode ting er 3! KULL 1 KORAD NO UCH SE UCH DK UCH NORD UCH INT UCH DK V-10 Xitamiz TrayanX SE VCH Dark Angels Indira Magical Emotion (Indy) Xitamiz Trayan Født: 26.11.2007 HD: B Øyne: UA 2010 Diliute: DD - fri vWd: fri øyde: 50cm MT/Mentaltest: KORAD Film av trening: https://www.youtube.com/watch?v=NcMuejjXLYY&feature=relmfuwww.trayan.noIndyFødt: 19.02.2008 HD: B Øyne: UA 2010 Dilute: Dd (bærer) vWd: fri Høyde: 48cm KULL 2 KORAD NO UCH SE UCH DK UCH NORD UCH INT UCH DK V-10 Xitamiz TrayanX SE UCH Nevars JoyfulNevars JoyFødt: 12.09.2007 HD: A Øyne: UA 2010 Dilute: DD (fri) vWd: fri gjennom foreldre Høyde: 49cm For mer info om jentene eller de kommende kullene: www.noticeable.seJeg har også begynt å blogge igjen, og akter å holde bloggen i gang framover! Er så mye spennende som skjer, ikke minst med valper, men også med trening av Lux og Trayan | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| |
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Trayan sin dagbok! - Nytt neders s.11! Man Apr 04 2011, 17:44 | |
| Moro med flere valper etter flotte Trayan. | |
|
| |