Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dagens undring...

Go down 
+9
Benedicte
Linn
AH
Marion G
Caroline
Fly
Marita
Marte
Bente
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 20:31

Caroline skrev:
Jeg skjønner heller ikke hvordan noen orker å ha slike intriger gående hele tiden.
Er det ikke det ene, så er det det andre...
Kanskje det er på tide å legge ned stridsøksene?

Ja enig, det er jaggu på tide happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 20:37

Fly skrev:
ElinK skrev:
Benedicte skrev:
Jeg skjønner ikke vitsen med å lage disse trådene hele tiden jeg da...
Er ganske mange av oss som "bare" er hundeeiere, og ikke tråler gjennom oppdretter-side etter oppdretterside..
Så jeg skjønner ikke helt hvorfor dere skal diskutere noe kanskje 5-10 stk vet om på ett forum hvor vi er 374 medlemmer?
Jeg tipper at hvertfall 300 av dem er ganske lei disse intrigene som hele tiden skal foregå... Snakk med HVERANDRE... please....

happy6

Kunne ikke vært mer enig!!!

Det er vel i grunnen det jeg prøver å si også, men på min rare måte bare:)

Ja enig,og måten vi fleste får vite om intrigene er på forum. Det er dumt å blande hele pinscher norge i intriger mellom 2 personer.Det finnes altid to sider av en sak
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Gjest
Gjest




Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 EmptyMan Mar 15 2010, 20:57

Denne tråden var ment til ALLE her inne, både oppdrettere og den vanlige hundeeier.
Det var ikke ment som drittslenging, men en liten tanke på hvordan ting foregår og hvordan ting kanskje burde foregå...

Det er mye snakk om hvordan miljøet burde være, men noe annet hvordan det faktisk er.
Det er heldigvis mange her i denne tråden, som sier de ikke snakker drit og ikke hører på sladder, så om dette nå stemmer, så håper jeg at miljøet vil bli bedre fremover!
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 EmptyTir Mar 16 2010, 18:01

ElinK skrev:
Benedicte skrev:
Jeg skjønner ikke vitsen med å lage disse trådene hele tiden jeg da...
Er ganske mange av oss som "bare" er hundeeiere, og ikke tråler gjennom oppdretter-side etter oppdretterside..
Så jeg skjønner ikke helt hvorfor dere skal diskutere noe kanskje 5-10 stk vet om på ett forum hvor vi er 374 medlemmer?
Jeg tipper at hvertfall 300 av dem er ganske lei disse intrigene som hele tiden skal foregå... Snakk med HVERANDRE... please....

happy6

Kunne ikke vært mer enig!!!


Veldig enig,og jeg er dritt lei av å logge inn å begynne å lese intr tema,som stadig ender i personlige intriger
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Gjest
Gjest




Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 EmptyMan Mar 22 2010, 09:11

Benytter anledningen til å si dette:

Jeg er på utstillinger fordi jeg synes det er vanvittig moro!
Vi er der for å treffe nye mennesker, gamle venner og andre hunder!!
Jeg har ingenting uoppgjort med noen og jeg vil ikke blande meg i hver minste lille konflikt!

Så jeg har til nå hatt det kjempekoselig, uavhengig av hvilken "gjeng" jeg har hengt med.

Mitt ønske er: LA DET FORTSETTE SÅNN!!! happy6
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 EmptyMan Mar 22 2010, 09:43

Lena skrev:
Denne tråden var ment til ALLE her inne, både oppdrettere og den vanlige hundeeier.
Det var ikke ment som drittslenging, men en liten tanke på hvordan ting foregår og hvordan ting kanskje burde foregå...

Det er mye snakk om hvordan miljøet burde være, men noe annet hvordan det faktisk er.
Det er heldigvis mange her i denne tråden, som sier de ikke snakker drit og ikke hører på sladder, så om dette nå stemmer, så håper jeg at miljøet vil bli bedre fremover!

Jeg oppdager vanligvis ikke disse intrigene før sånne tråder blir tatt opp her... Nå er ikke jeg på utstillinger, eller henger på andre pinscherfora. Men jeg treffer da pinscherfolk iblant (når jeg bor i Norge), og følger relativt aktivt med på forumet. Og med jevne mellomrom dukker slike tråder opp, og jeg og antageligvis de fleste andre saumfarer websider, blogger og andre webfora av ren nysgjerrighet, og noen vil helt sikkert stikke nesen inn og si sin mening om saken/situasjonen/konflikten den ene eller andre veien.
Det var faktisk en slik tråd som fikk meg til å innse at pinschermiljøet kanskje ikke er så idyllisk som jeg hadde inntrykk av i lang tid etter at jeg ble medlem i klubben. Men 95% av tiden og folkene er det.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Sponsored content





Dagens undring... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dagens undring...   Dagens undring... - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Dagens undring...
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Dagens...
» DAGENS GLADTRÅD
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: