Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 vil gjerne slippe missfortåelser...

Go down 
+33
~ Alphahunden ~
Marte
Bente
Monicad
chester
Marion G
CamillaB
Fly
Eva
Fixa
Gry Elena
Ann-Helen
Hera
Siri
Maria
Caroline
CAMALIS
pusevoffen
Magdalena
Camilla
gøril
Cesilie
TrineLise
Susanne
Nina (Kennel Dijontoma)
Camilla J
Anne
Kennel Mirenzo
*Cathrina*
Linn
Kinkade
Nero-Noir
jeanette
37 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 19:57

Føler veldig med dere, Jeanette. Det sies jo at en ulykke kommer sjelden alene. Men når dyra våres rammes, går vi i tusen knas. Krysser fortsatt fingrene for Gagga. Håper hun bedres raskt! sidehug


Sist endret av Norwinstars den Ons Jun 24 2009, 02:42, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 20:11

Fra moderator:

Disse ryktene er nok meget begrenset, så det er ikke nødvendig å lage noe stort oppstyr her inne wink3 Veldig greit å fortelle om hva som har skjedd, men oppgjør og slikt... Da er det bedre å rette opp i misforståelser og uenigheter utenfor forumet Smile Det kan jo faktisk hende at det ikke er så alvorlig som det virker som i kampens hete wink3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Gjest
Gjest




vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 20:19

Slettet.


Sist endret av Norwinstars den Ons Jun 24 2009, 02:44, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 21:11

Huff dere har jammen meg hatt en stri tørn i det siste Jeanette, ufattelig at man skal oppleve så mye trist på få uker therethere Nå håper jeg virkelig at Gaga blir helt frisk igjen og at ting snur seg nå og det med at folk prater, drit i det og hev deg over det rolleyes3 Jeg trodde virkelig ikke at det var så ille i vårt miljø jeg?? Er overrasket over hva du og Marian skriver?? Men jeg er vel kanskje litt for godtroende jeg unsure3 Er det ikke greit at folk for lov til å holde på med det de selv vil uten å få mange rare kommentarer, nei folkens slutt med drittprat og skravling og la oss heller være en glad og fornøyd gjeng sammen happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest




vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyTir Jun 23 2009, 22:02

Håper Gagga snart er frisk og rask igjen, og at det er slutt på ulykkesremsa deres nå...
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 02:16

Gry Elena skrev:
Huff dere har jammen meg hatt en stri tørn i det siste Jeanette, ufattelig at man skal oppleve så mye trist på få uker therethere Nå håper jeg virkelig at Gaga blir helt frisk igjen og at ting snur seg nå og det med at folk prater, drit i det og hev deg over det rolleyes3 Jeg trodde virkelig ikke at det var så ille i vårt miljø jeg?? Er overrasket over hva du og Marian skriver?? Men jeg er vel kanskje litt for godtroende jeg unsure3 Er det ikke greit at folk for lov til å holde på med det de selv vil uten å få mange rare kommentarer, nei folkens slutt med drittprat og skravling og la oss heller være en glad og fornøyd gjeng sammen happy6

Jeg er så enig Gry! Vi har ikke vært med i pinscher miljøet mer enn litt over et år, og i begynnelsen la vi ikke så mye merke til denne "praten" i krinker og kroker. Men det har virkelig bygget seg på både her og der synes jeg. Det skal ikke mye til før en eller annen tar til seg en litt skjev kommentar, eller at noen begynner og "hakke" på noen, for noe som har blitt sagt. Jeg mener at det er greit å ha egne meninger og stand pungt for forskjellige ting, men syns virkelig ikke det er greit å begynne å slenge dritt om andre! Det var en periode jeg ikke gadd å gå inn på forum pga at det var så mange diskusjoner og "krangling" om man skal kalle det for det, mellom oppdrettere eller mellom andre. Det blir så utrivelig syns jeg. Forum skal da være et koselig sted, der vi kan gratulere hverandre for seieren man får, eller for å se på fine bilder, finne informasjon, spørre om ting, annonsere kull, eller bare skravle!

Ser virkelig frustrasjonen din, jeanette! Etter alt det som har skjedd, først lille Miller og nå 11 døde valper, så skal du likevell få høre at det blir snakket dritt/negativt om deg, oppdrettet ditt eller hva det no er det blir snakket om! Det er mye å takkle på en gang! du er jo bare et menneske du også som alle oss andre! Kondolerer virkelig ang Miller, valpene og stakkars Gaga! Stemmer i med de andre at den vetten skulle virkelig fått seg en oppvekker! Krysser fingrene for at Gaga blir frisk igjen, og håper det går bra med dere sidehug
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 07:32

Tusen takk for all støtte.

Når det gjelder vetrinæren, så vil Agria ta seg av han. de sitter på jurister som kan ta han en skole, event kjøre sak mot han. dette er jo grov uforstand i tjenesten , så han får garantert en skikkelig smekk regner jeg med.

Gagga er litt opp og litt ned, neste uke begynner vi å svømme, det er nå gått 1,5 uke siden operasjon. på mandag gikk hun 5 skritt med god støtte. Og min bedre halvdel-thomas prøver nå å finne en slags sele, med god støtte så jeg får trent med henne alene, da er alt så mye enklere.... hun er mye ute på gresset og koser seg i sol , vi har jo 3 catq og de er en stor motivasjon for å få henne opp.... hun hater nemlig katter, og de sniker seg for langt inn på ho og utnytter situasjonen til de grader laught laught laught
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 07:42

Det var en lite hyggelig historie.. God bedring til Gaga i alle fall. Håper hun kommer seg fort på beina igjen happy6
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 07:53

God bedring til jenta de!

Håper den dyrlegen virkelig får en klekkelig straff!
Har en dyrlege her i området som har blitt fratatt retten til å holde på med store dyr. Han har feilbehandlet mange dyr.
Nå har han kun smådyr, skulle ikke hatt det en gang spør du meg... mad3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 09:02

Helt enig at den vetten bør få seg en skikkelig smekk, makan til uvettig forstand, kjenner jeg blir så irritert Evil or Very Mad

Du får ha kattene i nærheten av jenta di framover nå så skal du se hun kommer seg, jeg krysse alt jeg har for henne wink3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 18:40

Uff dette var trist lesning, utrolig mye lei på en gang. Jeg er glad jeg aldri har vært utsatt for en slik lat dyrlege, han må ha sovet i timen når det kom til fødsel. Håper det går greit med frøkna, krysser fingrene for henne.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 21:29

usj får håpe det ordner seg.. får håpe om det viser seg at veterinæren har handlet ukorrekt at det blir gjort noe med, en ting er om de står opptatt med ting og ikke kan hjelpe når de har andre akutte ting, men var det ting som kunne vente burde vedkommende ha hjulpet dere. og kan de ikke hjelpe bør de i det minste anbefale noen andre, komme med råd osv

håper tispa klarer seg, og at alt ordner seg til det beste
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 22:01

Huff,så mye på en gang sad3 .Håper tispa blir helt fin igjen.Og føler med dere i den tøffe tiden. therethere
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyOns Jun 24 2009, 22:27

Fikk helt sjokk når jeg leste dette. Utrolig trist Jeanette, føler virkelig med deg.. Vet ikke hva jeg hadde gjort om Chester hadde sluttet å gå p.g.a lite hjelp fra vetten.. Må være utrolig hardt.

Håper virkelig Gagga kommer seg fort.. Hadde vært kjekt om du holder oss her oppdatert. Man vil jo gjerne høre hvordan situasjonen endrer seg og at hun blir helt frisk igjen..

Stor sidehug fra meg og Chester..
Til Toppen Go down
Monicad




Antall Innlegg : 7
Join date : 23.06.2009

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptyFre Jun 26 2009, 15:55

Huff ja dette var leit å høre .... Håper veterineren får seg en smekk mad1

Håper det går bra fremover for dere therethere
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 13:52

Oppdatering hos oss:

Dette ser ikke ut til å ville stoppe... Gagga er ikke i veldig god form. Hun koder fortsatt over, hun ligger mye,og hunu har gitt opp-virker det for oss.men en ting huun ikke har er smerter... det har vi i allefall passet veldig veldig godt på. Hun spiser litt-men ikke så mye som vi ønsker, hun får i seg masse væske, men alikevel er gnisten i øynene hennes borte.
Så det eneste riktige vi kan gjøre for lille frøkna vår nå er å la henne slippe, og få løpe på de evige jaktmarker å jage kattene der.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
det er ikke riktig av oss å fortsette all den jobbingen heller, når vi ikke ser noe framgang.... jeg har insett at dette er noe hun aldri vil bli bra for- desverre.
Til Toppen Go down
chester




Antall Innlegg : 190
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 13:56

uff jeanette føler med deg... Det der er en kjempe hard avgjørelse.. Er det virkelig ingen håp?

Begynner å grine jeg no, alltid tungt å miste våre firbeinte venner..

Skulle ønske vi kunne finne en mirakelkur og gjort henne frisk..

sidehug fra meg og Chester
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 14:26

jeanette skrev:
Oppdatering hos oss:

Dette ser ikke ut til å ville stoppe... Gagga er ikke i veldig god form. Hun koder fortsatt over, hun ligger mye,og hunu har gitt opp-virker det for oss.men en ting huun ikke har er smerter... det har vi i allefall passet veldig veldig godt på. Hun spiser litt-men ikke så mye som vi ønsker, hun får i seg masse væske, men alikevel er gnisten i øynene hennes borte.
Så det eneste riktige vi kan gjøre for lille frøkna vår nå er å la henne slippe, og få løpe på de evige jaktmarker å jage kattene der.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
det er ikke riktig av oss å fortsette all den jobbingen heller, når vi ikke ser noe framgang.... jeg har insett at dette er noe hun aldri vil bli bra for- desverre.

Uff ......dette var trist lesing Jeanette,men jeg syns det er fornuftig av dere å la henne slippe om hun har det slik. sad3 Det er innmari vondt å ta den avgjørelsen,men som god hundeeier så er det riktig om dyrene ikke har det fullverdigelivet dem burde ha..

therethere Nå kan det bare gå fremover for dere snart
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 14:41

Nei og nei, så trist at det skulle ende slik!!! Crying or Very sad
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 14:54

Uff, så utrolig trist sad3 Føler veldig med dere therethere
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 15:42

Nei og nei dette er trist lesing Jeanette, hadde virkelig tro på at jenta deres skulle komme seg sad3 Føler med dere sad3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
gøril

gøril


Antall Innlegg : 30
Join date : 18.06.2009
Bosted : Lillehammer

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 16:15

Huff, så trist - føler virkelig med dere sad3
Til Toppen Go down
Bente

Bente


Antall Innlegg : 1067
Join date : 14.06.2009
Age : 48
Bosted : Hadeland

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 16:52

Uff så trist Jeanette 🇳🇴 Det er nok en riktig avgjørelse og ta når hun ikke blir bedre,men gud så vondt og trist sidehug Nå må dere vel snart ha fått kvota deres for en stund fremover vel sad3
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 17:49

Nei så leit Crying or Very sad
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 EmptySøn Jun 28 2009, 18:16

Dette var virkelig trist sad3
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Sponsored content





vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty
PosteTema: Re: vil gjerne slippe missfortåelser...   vil gjerne slippe missfortåelser... - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
vil gjerne slippe missfortåelser...
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Valp trenger litt sosialisering, noen som har lyst til å møte oss?
» Treff-Turer i Akershus?
» Hurtta Pro vinterdekken - SOLGT
» Skulle så gjerne vært der!!!
» Vil gjerne passe en dvergpinscher en helg!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: