Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camilla og Odin

Go down 
+10
Fixa
Hera
Maiken
Lene
Gerd-Marit
Nina (Kennel Dijontoma)
pusevoffen
Simira
Siri
Camilla J
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 01:18

Nina skrev:
Gleder meg til å se nye bilder, han er jo bare heeeelt nydelig på profilbildet ditt, vokst en del ser det ut til!!! floating

Synes han har vokst mye siden jeg fikk han blink00 syns han kan vente litt til med å bli større :P hehe
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 01:26

Siri skrev:
Så bra, høres ut som dere koser dere!! Very Happy Han er helt nydelig på profilbildet ditt forresten, gleder meg til å se mer bilder!! wink3 (barre å spørre igjen hvis du ikke får til å laste opp bilder! happy3)

Satser på at min ikke er morgenfugl heller, for det er ihvertfall ikke jeg! Laughing

Gøy med valpekus da, hvor skal du gå hen? Jeg har lyst å ta Canis sitt i Oslo, men det starter dagen etter at jeg får knøttet hjem, vil helst rekke å bli litt kjent med ham først, så må nok vente til neste kurs... rolleyes3

Min søtnos er 5 uker på torsdag, skal besøke neste onsdag, så får jeg ham hjem 16 august! happy6 Føles liiiitt som en evighet, samtidig som det også går fort! Laughing

Ja vi gjør det happy3 Får håpe at ikke din heller er morgenfugl Very Happy hehe.Jeg har valgt et som hører til her oppe i trøndelag. Virka veldig ok kurs med samme innholdet som Canis sitt så håper på det da Very Happy starter 18 august så :P hehe.Blir kanskje litt vel tidlig å starte med kurs dagen etterpå ja,lønner seg å bli litt kjent først å få litt kontakt med hverandre Smile Oi tiden går fort laughs fordi om det ikke føles som det happy3 Blir spennende når du får hilse på da..får ta bilder da happy6
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 08:24

Så nydelig gutt plain3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 09:03

Ååå, så nydelig! wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 10:43

Herre min sååå herlig han er! floating Jonas hilser også sin fetter og Otto sin nevø, og sier at de syns han ser knakanes kjekk ut! happy6
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 12:00

Definitivt kidnappingsopbjekt!
Det er mye med i vurderingen som hund nummer to til neste år, men det blir stadig vanskeligere å velge bort en liten pinscherklump...
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyTir Jul 21 2009, 12:36

Åhh, så nyyydelig han er da!! wub4

Virkelig en liten kjekkas!! wink3 Blir aldri for mye bilder av noe så søtt, så det skal du ikke være redd for!! biggrin

Trodde ikke jeg kunne bli mer valpesyk, men der tok jeg jammen feil! hehe.. Lykke til på kurs da, blir sikkert kjempegøy!! happy6
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyOns Jul 22 2009, 00:33

Simira skrev:
Definitivt kidnappingsopbjekt!
Det er mye med i vurderingen som hund nummer to til neste år, men det blir stadig vanskeligere å velge bort en liten pinscherklump...

Syns ikke du skal kidnappe han da laughs Ja har sett du vurdere å få en pinscher happy6 hehehe.. Tror ikke du bli å angre på det nei hvis du får deg en Pinscher happy3
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyOns Jul 22 2009, 00:36

Takk for fine ord om Godgutten min happy6 plain3 Nina:Odin hilser tilbake til guttene dine og sier at det å være så knakanes kjekk må ligge i slekta happy6 happy4
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyOns Jul 22 2009, 09:09

Åå så nydelig han er wub4
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 EmptyOns Jul 22 2009, 09:17

Så herlig!!! plain3
Til Toppen Go down
Sponsored content





Camilla og Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Camilla og Odin   Camilla og Odin - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Camilla og Odin
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Camilla 25 år!
» Camilla,Tina&Edith
» Camilla - My Alter Ego (english version as well)
» Camilla og Dennis
» Camilla, Kiwi og Nyx

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Presentasjoner-
Gå Til: