Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camilla - My Alter Ego (english version as well)

Go down 
4 posters
AvInnlegg
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyTor Jun 11 2009, 20:56

Hei, Camilla her flower3
Har kennelen My Alter Ego sammen med Lena Berg-Jensen, og har "Chihuahuaavdelingen" der :P
Har for tiden 2 hunder hjemme, Gimli og Ifa, men håper på å fornøye flokken om ikke alt for lenge Smile
Har lenge hatt sansen for dp, hatt tidligere, og ser ikke bort ifra at det kommer en ny til oss i framtiden, har funnet noen linjer jeg har forelsket meg i, så får vi se med tid og stunder om ikke det kommer en dpjente til oss plain3

Fyller 26 i år, jobber og studerer yrket dyrepleier, noe jeg stortrives med, og er for tiden bosatt i hovedstaden samt at jeg er 2 x i året i Danmark og studerer.
Utenom det går stort sett all tiden min til min forloved og hunder. Bruker mye tid på forum, har gjort det i en del år nå... og er vel snart medlem av flere forum enn jeg kan telle laught

Utenom dette bruker jeg nå tiden min på data, webdesign,design, databaser o.l techi og for tiden drifter jeg to sider, Lena og min sin hjemmeside
http://kennelmae.com samt en database for Chihuahua idea9. Forøvrig et prosjekt jeg er veldig fornøyd med, og som lanseres om litt. Håper å lansere for andre raser etterhvert Smile

Et par bilder av skjønnhetene til slutt
Ifa (Amazing Tails Dizzeling Diamond) fyller 1 år Shocked 2 juli
Camilla - My Alter Ego (english version as well) CIMG0481

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Ifa-beauty

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Ifa11mnd3

Gimli (Import fra Ungarn, Bonaparte Kornél) fyller 4 år Shocked 29 juni
Camilla - My Alter Ego (english version as well) CIMG0447

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Gimli


Sist endret av CamillaB den Lør Jun 13 2009, 17:36, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Timea

Timea


Antall Innlegg : 79
Join date : 12.06.2009
Age : 43

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 13 2009, 06:41

Hello Lena! Since I had once a chihuahua for some months, I like them too! There are some really good looking! My chi was teached by my dogs to be a miniature pinscher (we are sure, that she is still thinking, that she is a minpin happy4 ), how is it with yours?
Til Toppen Go down
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 13 2009, 10:57

Timea skrev:
Hello Lena! Since I had once a chihuahua for some months, I like them too! There are some really good looking! My chi was teached by my dogs to be a miniature pinscher (we are sure, that she is still thinking, that she is a minpin happy4 ), how is it with yours?

I translated it into English:)

CamillaB skrev:

Hi, I'm Camilla flower3
I have the kennelen My Alter Ego together with Lena Berg-Jensen, and I have the "Chihuahuapart" of the kennel :P
At the moment I have 2 dogs at home, Gimli and Ifa, but hopefully I'll expand our pack soon Smile
I've had my mind set on Miniature Pinscher for a while, I've had one before, and it's not unlikely that a minpin will enter our home in the near future. I've found lines/dogs that I've fallen in love with, so in time there might be a minpin (girl) in our home again plain3

I'm 26 years old this year, working and studying as veterinary nurse, and I live in the Capital of Norway, and 2 times a year I'm in Denmark studying. Most of my time goes to my fiancèe and dogs. I spend a lot of my time at forums, soon a member of more forums then I can count laught


I enjoy computers, webdesign, design, databases and more, and for the time beeing I run to homepages, our kennel homepage and a Chihuahua database. A project I'm very pleased with, launcing these days, and hopefully more databases for other breeds will be a project for the future.Smile

A couple of photos of my beauties
Ifa (Amazing Tails Dizzeling Diamond) 1 year Shocked July 2nd
Camilla - My Alter Ego (english version as well) CIMG0481

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Ifa-beauty

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Ifa11mnd3

Gimli (Import from Hungary, Bonaparte Kornél) 4 years Shocked June 29th
Camilla - My Alter Ego (english version as well) CIMG0447

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Gimli


Lena has the minpin part of the kennel, breeding minpins and I have the Chihuahuas cheerleader


Sist endret av CamillaB den Lør Jun 13 2009, 17:37, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Timea

Timea


Antall Innlegg : 79
Join date : 12.06.2009
Age : 43

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 13 2009, 13:28

OOh, Thank you Camilla for translating! I did not understood very well the situation, but now all is clear with Lena and you! happy4 I was thinking she has 2 kennel names for the 2 breed. Then I will put on her other link too at my site (this link is already there). happy3
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 13 2009, 15:43

Hei Camilla, så fine bilder av de vakre vovvene dine happy4
Å så kan jeg skrive under på at du er en suuuuper webdesigner happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 13 2009, 17:39

Timea skrev:
OOh, Thank you Camilla for translating! I did not understood very well the situation, but now all is clear with Lena and you! happy4 I was thinking she has 2 kennel names for the 2 breed. Then I will put on her other link too at my site (this link is already there). happy3

beeing good friends, we share the kennelname My Alter Ego and the homepage http://kennelmae.com , and Lena has all the minpins, and breed minpins, and I have all the Chihuahuas, and breed Chihuahuas Smile it's not easy when it's all in norwegian wink3
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 13 2009, 17:40

Estrellapinsch skrev:
Hei Camilla, så fine bilder av de vakre vovvene dine happy4
Å så kan jeg skrive under på at du er en suuuuper webdesigner happy6

tusen takk Gry sidehug
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
pusevoffen

pusevoffen


Antall Innlegg : 661
Join date : 12.06.2009

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 20 2009, 16:15

Fine bilder av flotte hunder
Til Toppen Go down
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) EmptyLør Jun 20 2009, 19:39

pusevoffen skrev:
Fine bilder av flotte hunder

tusen takk happy6
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Sponsored content





Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty
PosteTema: Re: Camilla - My Alter Ego (english version as well)   Camilla - My Alter Ego (english version as well) Empty

Til Toppen Go down
 
Camilla - My Alter Ego (english version as well)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» My Alter Ego
» Camilla 25 år!
» My Alter Ego - Dvergpinscher
» Camilla og Dennis
» My Alter Ego's Come As You Are (Charlie)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Presentasjoner-
Gå Til: