Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Utslett Tir Jan 19 2010, 10:00 | |
| India har fått et utslett på innsiden av lårene, og lurer på om det er noen som har noen formening om hva det kan være, eventuelt hva jeg skal gjøre med det. Mulig kuldeutslett, eller at det kommer av veisaltet kanskje? Det virker ikke som om det plager henne noe spesielt, klør seg litt av og til bare.. ________________ Christine&India | |
|
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Utslett Tir Jan 19 2010, 10:16 | |
| Jeg synes det kan virke som det er pga veisaltet, ettersom du sier det er mye saltet vei der dere oppholder dere, pluss at det virker sånn på bilde. Anbefaler deg å skylle poter, føttene, lår og mage når du kommer inn etter å ha vært ute og gått tur. Hvis saltet blir liggende på huden vil det irritere. Men ettersom jeg aldri har vært plaget med dette noe særlig så aner jeg ikke hva som kan hjelpe å smøre på . Håper noen andre her kan gi deg svar på dette . Om du ikke orker vente så kan du alltids ta en telefon til veterinæren og høre om de har forslag til krem du kan bruke på slikt | |
|
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| Tema: Re: Utslett Tir Jan 19 2010, 11:56 | |
| det ser ut som at det kan være saltet og at det har vært fuktig der... skyll hunden din godt etter hver tur, og klapp tørr, deretter kan du forsøke og pudre litt, talkum får du kjøpt på apoteket(uten parfyme). Lykke til | |
|
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Utslett Tir Jan 19 2010, 13:41 | |
| | |
|