Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hjeeelp!!! Speilreflekskamera... Tor Jan 07 2010, 22:28 | |
| Gratulerer så mye! Håper du får mye glede av det. Satser på at vi får se en del bilder fremover nå da? :P | |
|
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Hjeeelp!!! Speilreflekskamera... Fre Jan 08 2010, 11:40 | |
| - Susanne skrev:
- Gratulerer så mye! Håper du får mye glede av det.
Satser på at vi får se en del bilder fremover nå da? :P Takk for det og tusen takk for alle de gode tipsene Hehehe... nå ja, har da ikke kommet helt i det hele, er jo sååå mye å sette seg inn i og jeg skjønner ikke noe stort for å si det sånn. Men kommer vell bilder når ting er på plass. Er jo midt i flytting også nå så ... :P | |
|
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Hjeeelp!!! Speilreflekskamera... Fre Jan 08 2010, 12:08 | |
| Bare hyggelig Ja, greit å vente til du kommer inn i det. Tok litt tid før jeg kom inn i funksjonene på mitt, mye å lære :study: | |
|
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Hjeeelp!!! Speilreflekskamera... Fre Jan 08 2010, 16:19 | |
| - Hera skrev:
- Susanne skrev:
- Gratulerer så mye! Håper du får mye glede av det.
Satser på at vi får se en del bilder fremover nå da? :P Takk for det og tusen takk for alle de gode tipsene Hehehe... nå ja, har da ikke kommet helt i det hele, er jo sååå mye å sette seg inn i og jeg skjønner ikke noe stort for å si det sånn. Men kommer vell bilder når ting er på plass. Er jo midt i flytting også nå så ... :P Jeg har hatt mitt kamera i to år, og jeg kan ikke halvparten enda jeg heller. Men det er bare å lese instruksjonsboka, plukke opp tips her og der (bl.a. her på forumet ) og ikke minst prøv dere frem. Gleder meg til å se resultatet. | |
|
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Hjeeelp!!! Speilreflekskamera... Fre Jan 08 2010, 16:55 | |
| Har idag tatt en del bilder som vi ble svært fornøyde med, men må gå gjennom dem imorgen, så regner jeg med de kommer ut her på forumet | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hjeeelp!!! Speilreflekskamera... | |
| |
|