| div utstyr til valp | |
|
+3MiraHedda Monica P Christine 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: div utstyr til valp Tor Des 24 2009, 12:37 | |
| Hei! Jeg kan jo starte med en liten presentasjon: Jeg er en jente på 25 som skal få en liten pinscherjente 03. januar. Jeg skal hente henne i Stockholm, og gleder meg enormt! Jeg og min samboer bor i Stavanger, og dette er vår første hund sammen. Det er jo en kald årstid og jeg er redd for at den lille skal fryse, men er usikker på hvilken størrelse i dekken jeg skal kjøpe. De små vokser jo fort, så jeg vil jo ha noe som hun kanskje kan vokse bittelitt i, men samtidig ikke er for stort. Er det noen som har tips??? Og så var det seler da..hvilken størrelse og hvilken merke bør en gå for? Vanskelig det her... Er det forresten aandre pinschere i stavangerområdet? Hadde vært kjekt med lekekamerater Christine | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: div utstyr til valp Tor Des 24 2009, 13:07 | |
| - Christine skrev:
- Hei!
Jeg kan jo starte med en liten presentasjon:
Jeg er en jente på 25 som skal få en liten pinscherjente 03. januar. Jeg skal hente henne i Stockholm, og gleder meg enormt!
Jeg og min samboer bor i Stavanger, og dette er vår første hund sammen.
Det er jo en kald årstid og jeg er redd for at den lille skal fryse, men er usikker på hvilken størrelse i dekken jeg skal kjøpe. De små vokser jo fort, så jeg vil jo ha noe som hun kanskje kan vokse bittelitt i, men samtidig ikke er for stort. Er det noen som har tips???
Og så var det seler da..hvilken størrelse og hvilken merke bør en gå for? Vanskelig det her...
Er det forresten aandre pinschere i stavangerområdet? Hadde vært kjekt med lekekamerater
Christine Hei og velkommen til forumet Gratulerer med pinschervalp. Vi bor også i Stavanger og har en pinschergutt på 20 mnd og han har alltid lyst på nye lekekamerater og turvenner Hvor i Stavanger bor dere? Vi bor på tjensvoll. Vi går ofte tur i "hundeskogen" en skog på bråstein perfekt sted for å lufte hundene. Der går vi ofte tur med to andre pinschertisper. Av og til er det flere som hiver seg med Innimellom har vi også pinschertreff, selv om det har blitt lite av det i høst. Men vi satser å få til et i starten på nyåret Hvilken oppdretter skal dere ha fra? Du må legge ut et bilde av henne så vi får se Ang dekken så ville jeg kjøpt et billigt nå i starten, hun vokser jo fort ut av det. Vi kjøpte vårt på dyrebutikken på ikea for en billig penge. Det er bare til å ta henne med inn og prøve. Sele brukte vi i starten merket trixie, som er en ganske billig og grei sele som vi forsåvidt var veldig fornøyde med. Men har nå kjøpt en huken. Den er kjempegod og sitter perfekt. Den har vi bestilt på www.huken.no | |
|
| |
MiraHedda
Antall Innlegg : 232 Join date : 04.11.2009 Bosted : Son, Akershus
| Tema: Re: div utstyr til valp Fre Des 25 2009, 08:39 | |
| Gratulerer med ny valp og velkommen hit! Jeg tror dere skal ha fra Lilla Enebys ? De holder hvertfall til rett utenfor Stockholm:) Vi skal selv hente vår første Pinscher-valp (28.desember) der. Skal dere ha fra Pin'P, On'O eller Que'Q kullet ? | |
|
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Fre Des 25 2009, 10:32 | |
| Så kjekt å høre at det er en lite "pinschermiljø" i Stavanger. Vi har ikke så mange hundevenner i Stavanger, så det hadde vært fint å få hengt seg på noen, sånn at vi får sosialisert den lille:) Vi bor på Eiganes, så det er jo ikke langt til Tjensvoll. Får håpe det blir flere pinschertreff i det nye året da, er jo gøy å få møte flere pinschere. Vi skal ha valp av lillaenebys (MiraHedda; vi skal ha fra pin'p kullet:)) Er det dyrebutikk på ikea forresten? Det har jeg aldri lagt merke til, men skal sjekke det ut ja:) Takk for tipset! Hadde tenkt å bestille på nett, men er kanskje greit å få prøvd det på.. Skal legge ut bilde når jeg har vært og hentet henne. Er litt usikker på navn enda, men tror hun skal hete india, eller indira. Tar gjerne imot navneforslag | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: div utstyr til valp Fre Des 25 2009, 10:42 | |
| Gratulerer med ny valp, og Velkommen hit |
|
| |
Gry
Antall Innlegg : 377 Join date : 22.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: div utstyr til valp Fre Des 25 2009, 17:39 | |
| Gratulerer med valp!! Jeg har også valp fra Lilla Enebys (NY'N-kullet) som er 6 måneder nå. Vi holder til på Karmøy, så gjerne gi beskjed om dere skal over fjorden engang, så kan vi ha et lite Pinscher-treff. | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: div utstyr til valp Fre Des 25 2009, 21:16 | |
| Velkommen hit og gratulerer med valpen | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Lør Des 26 2009, 18:40 | |
| | |
|
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Lør Des 26 2009, 18:44 | |
| Takker for hyggelige velkomster forresten Hege; jeg liker og India veldig godt, tror nok hun kommer til å hete det | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: div utstyr til valp Lør Des 26 2009, 19:50 | |
| |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: div utstyr til valp Lør Des 26 2009, 19:54 | |
| Velkommen hit og grattis med jenta som kommer og som har fått flott navn Likte selv det navnet godt | |
|
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Lør Des 26 2009, 20:27 | |
| - Bente skrev:
- Velkommen hit og grattis med jenta som kommer og som har fått flott navn Likte selv det navnet godt
Takk takk ______________ Christine | |
|
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Lør Des 26 2009, 20:31 | |
| - Hege skrev:
Så fint Masse lykke til med henne og legg gjerne ut noen bilder av henne Takk for det! Skal legge ut bilder så snart jeg har fått hentet henne. Bare en uke igjen! Kan nesten ikke vente _________________ Christine | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: div utstyr til valp Søn Des 27 2009, 01:23 | |
| - Christine skrev:
- Så kjekt å høre at det er en lite "pinschermiljø" i Stavanger. Vi har ikke så mange hundevenner i Stavanger, så det hadde vært fint å få hengt seg på noen, sånn at vi får sosialisert den lille:) Vi bor på Eiganes, så det er jo ikke langt til Tjensvoll. Får håpe det blir flere pinschertreff i det nye året da, er jo gøy å få møte flere pinschere.
Vi skal ha valp av lillaenebys (MiraHedda; vi skal ha fra pin'p kullet:))
Er det dyrebutikk på ikea forresten? Det har jeg aldri lagt merke til, men skal sjekke det ut ja:) Takk for tipset! Hadde tenkt å bestille på nett, men er kanskje greit å få prøvd det på..
Skal legge ut bilde når jeg har vært og hentet henne. Er litt usikker på navn enda, men tror hun skal hete india, eller indira. Tar gjerne imot navneforslag Eiganes er jo ikke så langt vekke nei :-) Vi pleier å gå i Sørmarka også som ligger nærmere, der er det jo også fine turområder og en del hunder som de kan sosialiseres med Ja det er dyrebutikk rett ved Ikea, bortsett fra dekkenet som var billig er det en ganske dyr butikk så det er ikke så mye vi handler der. India var et kjempefint navn | |
|
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Søn Des 27 2009, 11:02 | |
| - Monica P skrev:
Eiganes er jo ikke så langt vekke nei :-) Vi pleier å gå i Sørmarka også som ligger nærmere, der er det jo også fine turområder og en del hunder som de kan sosialiseres med
Ja det er dyrebutikk rett ved Ikea, bortsett fra dekkenet som var billig er det en ganske dyr butikk så det er ikke så mye vi handler der.
India var et kjempefint navn Sørmarka er jo en veldig fin plass å gå tur ja Er litt usikker på om jeg vet hvor hundeskogen er. Er ikke fra stavanger, så har ikke så sinnsykt gode lokalkunnskaper (selv om jeg kanskje burde ha det etter fem-seks år ) ________________ Christine | |
|
| |
camilla87
Antall Innlegg : 17 Join date : 21.12.2009 Age : 37 Bosted : Mosjøen
| Tema: Re: div utstyr til valp Søn Jan 03 2010, 14:10 | |
| hvilken kull skal du hente fra ? Jeg skal hente fra Q-kullet:) reiser nedover 8 januar ! | |
|
| |
Christine
| Tema: Re: div utstyr til valp Man Jan 04 2010, 10:01 | |
| - camilla87 skrev:
- hvilken kull skal du hente fra ? Jeg skal hente fra Q-kullet:) reiser nedover 8 januar !
Jeg hentet en nydelig liten jente fra pin p kullet igår:) og hun er vel halvsøsken til din.. skal du ha tispe eller hannhund? Du kan bare glede deg:) Var utrolig kjekt å få henne hjem! Men turen var litt lang og slitsom. Jeg fikk henne 13.30 og var ikke hjemme før 22.30. Vi var utslitt begge to. Har du en lang reise? Nå ligger hun og sover i fanget mitt...såååååå søt! ___________________ Christine&India | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: div utstyr til valp | |
| |
|
| |
| div utstyr til valp | |
|