Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

div utstyr til valp

Go down 
+3
MiraHedda
Monica P
Christine
7 posters
AvInnlegg
Christine

Christine

Antall Innlegg : 344

div utstyr til valp Empty
PosteTema: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyTor Des 24 2009, 12:37

Hei!
Jeg kan jo starte med en liten presentasjon:

Jeg er en jente på 25 som skal få en liten pinscherjente 03. januar. Jeg skal hente henne i Stockholm, og gleder meg enormt!

Jeg og min samboer bor i Stavanger, og dette er vår første hund sammen.

Det er jo en kald årstid og jeg er redd for at den lille skal fryse, men er usikker på hvilken størrelse i dekken jeg skal kjøpe. De små vokser jo fort, så jeg vil jo ha noe som hun kanskje kan vokse bittelitt i, men samtidig ikke er for stort. Er det noen som har tips???

Og så var det seler da..hvilken størrelse og hvilken merke bør en gå for? Vanskelig det her...

unsure3

Er det forresten aandre pinschere i stavangerområdet?
Hadde vært kjekt med lekekamerater Smile

Christine
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P

Antall Innlegg : 410

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyTor Des 24 2009, 13:07

Christine skrev:
Hei!
Jeg kan jo starte med en liten presentasjon:

Jeg er en jente på 25 som skal få en liten pinscherjente 03. januar. Jeg skal hente henne i Stockholm, og gleder meg enormt!

Jeg og min samboer bor i Stavanger, og dette er vår første hund sammen.

Det er jo en kald årstid og jeg er redd for at den lille skal fryse, men er usikker på hvilken størrelse i dekken jeg skal kjøpe. De små vokser jo fort, så jeg vil jo ha noe som hun kanskje kan vokse bittelitt i, men samtidig ikke er for stort. Er det noen som har tips???

Og så var det seler da..hvilken størrelse og hvilken merke bør en gå for? Vanskelig det her...

unsure3

Er det forresten aandre pinschere i stavangerområdet?
Hadde vært kjekt med lekekamerater Smile

Christine

Hei og velkommen til forumet wink3
Gratulerer med pinschervalp.
Vi bor også i Stavanger og har en pinschergutt på 20 mnd og han har alltid lyst på nye lekekamerater og turvenner happy3
Hvor i Stavanger bor dere? Vi bor på tjensvoll.
Vi går ofte tur i "hundeskogen" en skog på bråstein perfekt sted for å lufte hundene. Der går vi ofte tur med to andre pinschertisper. Av og til er det flere som hiver seg med biggrin
Innimellom har vi også pinschertreff, selv om det har blitt lite av det i høst. Men vi satser å få til et i starten på nyåret Smile

Hvilken oppdretter skal dere ha fra? Du må legge ut et bilde av henne så vi får se Very Happy

Ang dekken så ville jeg kjøpt et billigt nå i starten, hun vokser jo fort ut av det. Vi kjøpte vårt på dyrebutikken på ikea for en billig penge. Det er bare til å ta henne med inn og prøve.
Sele brukte vi i starten merket trixie, som er en ganske billig og grei sele som vi forsåvidt var veldig fornøyde med. Men har nå kjøpt en huken. Den er kjempegod og sitter perfekt. Den har vi bestilt på www.huken.no
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
MiraHedda

MiraHedda

Antall Innlegg : 232

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyFre Des 25 2009, 08:39

Gratulerer med ny valp og velkommen hit! jul3

Jeg tror dere skal ha fra Lilla Enebys ? De holder hvertfall til rett utenfor Stockholm:) Vi skal selv hente vår første Pinscher-valp (28.desember) der. Skal dere ha fra Pin'P, On'O eller Que'Q kullet ?
Til Toppen Go down
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyFre Des 25 2009, 10:32

Så kjekt å høre at det er en lite "pinschermiljø" i Stavanger. Vi har ikke så mange hundevenner i Stavanger, så det hadde vært fint å få hengt seg på noen, sånn at vi får sosialisert den lille:) Vi bor på Eiganes, så det er jo ikke langt til Tjensvoll. Får håpe det blir flere pinschertreff i det nye året da, er jo gøy å få møte flere pinschere.

Vi skal ha valp av lillaenebys (MiraHedda; vi skal ha fra pin'p kullet:))

Er det dyrebutikk på ikea forresten? Det har jeg aldri lagt merke til, men skal sjekke det ut ja:) Takk for tipset! Hadde tenkt å bestille på nett, men er kanskje greit å få prøvd det på..

Skal legge ut bilde når jeg har vært og hentet henne. Er litt usikker på navn enda, men tror hun skal hete india, eller indira. Tar gjerne imot navneforslag happy3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyFre Des 25 2009, 10:42

Gratulerer med ny valp, og Velkommen hit jul33
Til Toppen Go down
Gry

Gry

Antall Innlegg : 377

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyFre Des 25 2009, 17:39

Gratulerer med valp!! Smile Jeg har også valp fra Lilla Enebys (NY'N-kullet) som er 6 måneder nå. Smile Vi holder til på Karmøy, så gjerne gi beskjed om dere skal over fjorden engang, så kan vi ha et lite Pinscher-treff. happy6
Til Toppen Go down
http://ilmoonadira.wordpress.com/
Gry Elena

Gry Elena

Antall Innlegg : 2849

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyFre Des 25 2009, 21:16

Velkommen hit og gratulerer med valpen happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 16:42

Christine skrev:
Så kjekt å høre at det er en lite "pinschermiljø" i Stavanger. Vi har ikke så mange hundevenner i Stavanger, så det hadde vært fint å få hengt seg på noen, sånn at vi får sosialisert den lille:) Vi bor på Eiganes, så det er jo ikke langt til Tjensvoll. Får håpe det blir flere pinschertreff i det nye året da, er jo gøy å få møte flere pinschere.

Er det dyrebutikk på ikea forresten? Det har jeg aldri lagt merke til, men skal sjekke det ut ja:) Takk for tipset! Hadde tenkt å bestille på nett, men er kanskje greit å få prøvd det på..

Skal legge ut bilde når jeg har vært og hentet henne. Er litt usikker på navn enda, men tror hun skal hete india, eller indira. Tar gjerne imot navneforslag happy3

India synes jeg var kjempefint wub4
Til Toppen Go down
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 18:40

Gry skrev:
Gratulerer med valp!! Smile Jeg har også valp fra Lilla Enebys (NY'N-kullet) som er 6 måneder nå. Smile Vi holder til på Karmøy, så gjerne gi beskjed om dere skal over fjorden engang, så kan vi ha et lite Pinscher-treff. happy6

Tar gjerne kontakt hvis vi skulle ta turen til Karmøy en gang. Har egentlig aldri vært på karmøy. Hverken jeg eller min samboer er fra rogaland, og vi har ikke farta så mye rundt. Men dere er hjertelig velkommen til å ta kontakt hvis dere skulle være i Stavanger en gang. Kjekt å få møte flere pinschere happy6
Til Toppen Go down
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 18:44

Takker for hyggelige velkomster forresten biggrin

Hege; jeg liker og India veldig godt, tror nok hun kommer til å hete det happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 19:50

Christine skrev:
Takker for hyggelige velkomster forresten biggrin

Hege; jeg liker og India veldig godt, tror nok hun kommer til å hete det happy6

Så fint happy5 Masse lykke til med henne og legg gjerne ut noen bilder av henne happy4
Til Toppen Go down
Bente

Bente

Antall Innlegg : 1067

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 19:54

Velkommen hit og grattis med jenta som kommer og som har fått flott navn happy6 Likte selv det navnet godt happy3
Til Toppen Go down
http://www.frismilla.weebly.com
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 20:27

Bente skrev:
Velkommen hit og grattis med jenta som kommer og som har fått flott navn happy6 Likte selv det navnet godt happy3

Takk takk happy4

Christine
Til Toppen Go down
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyLør Des 26 2009, 20:31

Hege skrev:

Så fint happy5 Masse lykke til med henne og legg gjerne ut noen bilder av henne happy4

Takk for det! Skal legge ut bilder så snart jeg har fått hentet henne. Bare en uke igjen! Kan nesten ikke vente happy5

Christine
Til Toppen Go down
Monica P

Monica P

Antall Innlegg : 410

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptySøn Des 27 2009, 01:23

Christine skrev:

Eiganes er jo ikke så langt vekke nei :-) Vi pleier å gå i Sørmarka også som ligger nærmere, der er det jo også fine turområder og en del hunder som de kan sosialiseres med biggrin

Ja det er dyrebutikk rett ved Ikea, bortsett fra dekkenet som var billig er det en ganske dyr butikk så det er ikke så mye vi handler der.

India var et kjempefint navn wink3
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptySøn Des 27 2009, 11:02

Monica P skrev:

Eiganes er jo ikke så langt vekke nei :-) Vi pleier å gå i Sørmarka også som ligger nærmere, der er det jo også fine turområder og en del hunder som de kan sosialiseres med biggrin

Ja det er dyrebutikk rett ved Ikea, bortsett fra dekkenet som var billig er det en ganske dyr butikk så det er ikke så mye vi handler der.

India var et kjempefint navn wink3

Sørmarka er jo en veldig fin plass å gå tur ja happy3
Er litt usikker på om jeg vet hvor hundeskogen er. Er ikke fra stavanger, så har ikke så sinnsykt gode lokalkunnskaper (selv om jeg kanskje burde ha det etter fem-seks år Embarassed )

Christine
Til Toppen Go down
camilla87

camilla87

Antall Innlegg : 17

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptySøn Jan 03 2010, 14:10

hvilken kull skal du hente fra ? Jeg skal hente fra Q-kullet:) reiser nedover 8 januar !Smile
Til Toppen Go down
Christine

Christine

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp EmptyMan Jan 04 2010, 10:01

camilla87 skrev:
hvilken kull skal du hente fra ? Jeg skal hente fra Q-kullet:) reiser nedover 8 januar !Smile

Jeg hentet en nydelig liten jente fra pin p kullet igår:) og hun er vel halvsøsken til din.. skal du ha tispe eller hannhund?

Du kan bare glede deg:) Var utrolig kjekt å få henne hjem! Men turen var litt lang og slitsom. Jeg fikk henne 13.30 og var ikke hjemme før 22.30. Vi var utslitt begge to.
Har du en lang reise?

Nå ligger hun og sover i fanget mitt...såååååå søt!

Christine&India
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: div utstyr til valp   div utstyr til valp Empty

Til Toppen Go down

div utstyr til valp
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Utstyr