| Bli kjent med svenske Amanda | |
|
+14Gry Elena Fly helle Susanne Nina (Kennel Dijontoma) Eva Benedicte LizH ElinK Kaja Helene Lene Camilla J ToneAngelica 18 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
ToneAngelica
Antall Innlegg : 235 Join date : 13.06.2009 Age : 34 Bosted : Trondheim
| Tema: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 09:47 | |
| | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 11:44 | |
| Enig!! Blir nesten flau på hennes vegner jeg | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 13:14 | |
| Hahaha! Hva i all verden var greia med "hamster-lydene" da?!? | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| |
| |
Camilla J
| |
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 15:03 | |
| Er det en spøk eller.. hehehe... huff og huff... | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 16:11 | |
| Jeg lurer på hvordan generasjonen med dukker som vokser opp idag noensinne skal klare seg på egenhånd | |
|
| |
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 16:29 | |
| Tror ikke det er en spøk, dessverre. DET er trist, det! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 16:37 | |
| - ElinK skrev:
- Jeg lurer på hvordan generasjonen med dukker som vokser opp idag noensinne skal klare seg på egenhånd
Har du sett det programmet (tror det er på TVNorge) hvor flere ungdommer blir plassert sammen i et hus og så må de klare seg selv over en viss tid? De er jo så dumme og bortskjemte at det er grusomt å se på! Er jo bare såvidt de får til å smøre på brødskiva selv. | |
|
| |
Camilla J
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 16:51 | |
| | |
|
| |
ToneAngelica
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 21:14 | |
| Æ skjønne itj at hu itj skjønne sjøl kor tragisk hu e | |
|
| |
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 22:49 | |
| ja det er jammen meg en smule tragisk gitt... er ett par norske patetiske smæfrøkner også... | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 23:17 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 23:30 | |
| What the fu*k?!?! HAHAHA, er det muuuuulig?!?! Tror det er lenge siden jeg har vært så flæu som jeg ble nå gitt, hva er dette liksom?!?!?! Men helt alvorlig, det der kan da umulig være no annert enn tull, for sååå tett går det da vel virkelig ikke an å være?! | |
|
| |
Camilla J
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 23:35 | |
| | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Man Des 14 2009, 23:36 | |
| Skjønner ikke at det er mulig å være så selvopptatt... Jeg lurer ofte på hvordan foreldrene er, når ungene blir sånn Sitat fra bloggen Eva la ut: "Og jeg har bare begynt å digg caps. Jeg mener, jeg ser jo så søt ut, men med caps ser jeg søtest ut. Kanskje ikke helt meg, men jeg digger det uansett. Å gå med for herlighetens skyld er bare gøt. Så, jeg tenkte egentlig bare å blogge om dette, sånn at dere kunne fortelle meg hvor søt jeg så ut med caps. Kjør på, jeg skal lese alle komplimentene. " | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| |
| |
ToneAngelica
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 05:53 | |
| | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 08:22 | |
| | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 08:27 | |
| | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 17:10 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 17:20 | |
| - -linda- skrev:
- helle skrev:
- Camilla J skrev:
- Lene skrev:
- Hahaha! Hva i all verden var greia med "hamster-lydene" da?!?
Har sett flere av bloggene hennes og hun lager sånne lyder på absolutt ALLE omtrendt..... Tipper det er tics, ikke noe å le av eller gjøre narr av. Det kan være.. Men resten av jenta er jo latterlig! For ei fjolle! Tviler sterkt på at dette har noe som helst med tics å gjøre, jeg har hvert fall aldri i mitt liv sett tics som har liknet noe som helst på denne merkelig oppførselen her, men jeg har derimot sett mange svenske jenter holde på med en mild versjon av dette med å si "jaaaa, mmm" osv, så hun har vel sikkert sett en eller annen skrulle hun ser opp til på TV eller no sånt, og dratt det litt langt tipper jeg, haha! Tenker hun langde et blogginnlegg bare for å vise hvor fin hun var i den nye sminken sin og fiske etter litt komplimenter jeg, og så visste hun vips ikke helt hv hun skulle si mens hun filmet seg selv... Har faktisk sett en del tilfeller av sånn helt latterlig adoptering av rare ting fra personer man liker gjør... Bl.a. begynte plutselig kusinen til en venninne av meg med sånn voldsomt kraftig blunking som noen gjør pga nervøsitet, og foreldrene ble kjempe bekymret, for de lurte jo på om hun hadde det vanskelig på skolen, eller om hun hadde no skade på nervesystemet eller hva det var, men da de hadde samtale med noen av lærerne til datteren for å prøve å finne ut mer fant de fort svar på problemet da det viste seg at datterens yndlingslærer, som hun så veldig opp til blunket på denne måten, så datteren hadde rett og slett adoptert dette fra henne for å bli mer lik henne... Da de forstod dette og fikk snakket med datteren var det med en gang slutt på blunkeproblemene...! | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 17:54 | |
| - Nina skrev:
- -linda- skrev:
- helle skrev:
- Camilla J skrev:
- Lene skrev:
- Hahaha! Hva i all verden var greia med "hamster-lydene" da?!?
Har sett flere av bloggene hennes og hun lager sånne lyder på absolutt ALLE omtrendt..... Tipper det er tics, ikke noe å le av eller gjøre narr av. Det kan være.. Men resten av jenta er jo latterlig! For ei fjolle! Tviler sterkt på at dette har noe som helst med tics å gjøre, jeg har hvert fall aldri i mitt liv sett tics som har liknet noe som helst på denne merkelig oppførselen her, men jeg har derimot sett mange svenske jenter holde på med en mild versjon av dette med å si "jaaaa, mmm" osv, så hun har vel sikkert sett en eller annen skrulle hun ser opp til på TV eller no sånt, og dratt det litt langt tipper jeg, haha! Tenker hun langde et blogginnlegg bare for å vise hvor fin hun var i den nye sminken sin og fiske etter litt komplimenter jeg, og så visste hun vips ikke helt hv hun skulle si mens hun filmet seg selv...
Har faktisk sett en del tilfeller av sånn helt latterlig adoptering av rare ting fra personer man liker gjør... Bl.a. begynte plutselig kusinen til en venninne av meg med sånn voldsomt kraftig blunking som noen gjør pga nervøsitet, og foreldrene ble kjempe bekymret, for de lurte jo på om hun hadde det vanskelig på skolen, eller om hun hadde no skade på nervesystemet eller hva det var, men da de hadde samtale med noen av lærerne til datteren for å prøve å finne ut mer fant de fort svar på problemet da det viste seg at datterens yndlingslærer, som hun så veldig opp til blunket på denne måten, så datteren hadde rett og slett adoptert dette fra henne for å bli mer lik henne... Da de forstod dette og fikk snakket med datteren var det med en gang slutt på blunkeproblemene...! Gamle naboen min hadde vokale tics, og det hørtes nøyaktig likt ut.. Men for all del, godt mulig det ikke er tics. | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda Tir Des 15 2009, 18:30 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Bli kjent med svenske Amanda | |
| |
|