| Julenissens 26. gåte | |
|
+5ElinK Marita Lene Camilla Nissefar 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nissefar
Antall Innlegg : 101 Join date : 01.12.2009
| Tema: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 00:26 | |
| Bildeoppgave igjen! I dag ønsker nissefar å se bilder av medlemmene på forumet! MEN, du skal ikke legge ut bilde av deg selv, men et bilde du har tatt av et annet medlem her inne! Skriv gjerne litt historie om bildet og om personen du har valgt! Husk at vi er snille med hverandre, og legger ikke ut graverende eller støtende bilder! Et julehjerte til alle som deltar. | |
|
| |
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 01:05 | |
| Her er altid snille og greie TrineLise! Tusen takk for alle de fine turene vi går sammen, Dennis sitter sååå stor pris på kompissen sin, Camaro På det ene bildet blir det gitt ut godbiter og på det andre bildet trener Trine Lise sitt og bli med Camaro og Dennis Du er en knupp! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 01:13 | |
| Her er et bilde av godjentene Cathrina og Aimee som ble tatt på pinschertreff i fjor høst. Skikkelig ruskevær, så både hunder og eiere var godt påkledd. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 09:09 | |
| Her har vi Camilla (her med Xena), Caroline (her med Johnny), jeg (med Zeus), Elisabeth (med Ilex) og Marian (med Madonna) Skulle jo vært uten meg dette bildet her, men håper det er ok siden det er så mange andre forumbrukere på bildet Bildet er fra Pinscherspesialen i fjor da vi stilte avlsklasse. Husker det var veldig mye styr om vi kunne stille eller ikke, og Marian og jeg sprang rundt på hele plassen for å få tak i rette personer, men det gikk bra tilslutt | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 09:33 | |
| Et bilde av Irene fra Bjerke i sommer. Vet dessverre ikke hvilken hund det er. | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 12:23 | |
| Dette er Kaja ( Kennel Chi O´din ) fra Spesialen 08, med Jean Dark Enchilada ( Chili ) som for dagen vant en stor Champion klasse. Begge disse damene betyr masse for meg, mest av alt Kaja, men hadde det ikke vært for Chili, hadde jeg ikke hatt de to fantastiske jentene jeg har hjemme hos meg i dag. Chili er mor og mormor til mine jenter Kaja var en av de første jeg ble kjent med i miljøet når jeg fikk min første dvergpinscher. Vi oppdaget fort at vi var en "god match" og ble fort gode venner Det er takket være Kaja jeg kan det meste jeg kan om hund i dag og at gløden for utstilling, avl og alt rundt dvergpinscheren er så stor Takk for alle fine år Kaja, og alt du har lært meg. Jeg er veldig glad i deg | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 13:57 | |
| Dette bildet er av Marion sammen med mine to jenter Alpha og Cola! Det er tatt dagen etter vi kom hjem med Cola fra Finland, og viser godt hvor glade mine jenter er i denne dama!! Takk Marion for at du passet bikkjer og hjem mens vi var på tur, og takk for den gode vennen du altid er! |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 22:20 | |
| Her er bilde av Ann Mathilde m Chiccos fine datter Lana. Bildet er tatt på utstillingen i Sunnmørshallen i vår. Ann Mathilde (Tildemor) er ei kjempekoselig dame, og vi har hatt det mye kjekt ilag på utstillinger rundt om : | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 22:39 | |
| Foto: meg Modeller: Eva og Ny Bildet ble tatt en vakker høstdag på Gulskogen Gård i Drammen Eva er ei toppers jente som finner på mye rart! Skal ikke nevne alt det rare hun har gjort mens jeg har kjent henne, men hun er utrolig kul! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 22:42 | |
| Irene Dahlen (saradino) er et fantastisk menneske på alle måter! Mine minner og opplevelser ville vært fattige uten henne, og jeg vet ikke hvor jeg ville vært uten hennes hjelp og støtte. Det eksisterer aldri "pinlig stillhet" når jeg er ilag med Irene. Et mer jordnært og hjelpsomt menneske tror jeg faktisk ikke finnes! Bildet er fra Irenes første forsøk på å stille go'gutten Johnny. Dette var på et match show, og dem slo like greit til med å bli BEST IN SHOW. Jeg er kjempeglad i deg, Irene, og jeg skal love deg at du ALDRI blir kvitt meg! |
|
| |
Nissefar
Antall Innlegg : 101 Join date : 01.12.2009
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Tor Des 10 2009, 23:14 | |
| Tusen takk for alle fine bidrag på denne oppgaven!! Nissefar synest det er et friskt pust i hverdagen, og håper dere vil fortsette på denne tråden, selv om utdeling av julehjerter avsluttes! Det er koselig å få høre og se hvem medlemmene her inne er! Julehjerter deles ut til: Camilla Lene Marita ElinK Marte Lena Ann-Helen Linda Marian | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte Søn Des 13 2009, 18:42 | |
| - Marte skrev:
Dette er Kaja ( Kennel Chi O´din ) fra Spesialen 08, med Jean Dark Enchilada ( Chili ) som for dagen vant en stor Champion klasse. Begge disse damene betyr masse for meg, mest av alt Kaja, men hadde det ikke vært for Chili, hadde jeg ikke hatt de to fantastiske jentene jeg har hjemme hos meg i dag. Chili er mor og mormor til mine jenter Kaja var en av de første jeg ble kjent med i miljøet når jeg fikk min første dvergpinscher. Vi oppdaget fort at vi var en "god match" og ble fort gode venner Det er takket være Kaja jeg kan det meste jeg kan om hund i dag og at gløden for utstilling, avl og alt rundt dvergpinscheren er så stor Takk for alle fine år Kaja, og alt du har lært meg. Jeg er veldig glad i deg THANKS Satte jeg stoooor pris på Marte. U R the greatest! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Julenissens 26. gåte | |
| |
|
| |
| Julenissens 26. gåte | |
|