Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Julenissens 26. gåte

Go down 
+5
ElinK
Marita
Lene
Camilla
Nissefar
9 posters
AvInnlegg
Nissefar

Nissefar


Antall Innlegg : 101
Join date : 01.12.2009

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 00:26

Bildeoppgave igjen!

I dag ønsker nissefar å se bilder av medlemmene på forumet!

MEN, du skal ikke legge ut bilde av deg selv, men et bilde du har tatt av et annet medlem her inne!
Skriv gjerne litt historie om bildet og om personen du har valgt!

Husk at vi er snille med hverandre, og legger ikke ut graverende eller støtende bilder!

Et julehjerte til alle som deltar. Julenissens 26. gåte Heart-bullet
jul33
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 01:05

Her er altid snille og greie TrineLise! Tusen takk for alle de fine turene vi går sammen, Dennis sitter sååå stor pris på kompissen sin, Camaro happy6
På det ene bildet blir det gitt ut godbiter og på det andre bildet trener Trine Lise sitt og bli med Camaro og Dennis dog4 Du er en knupp!

Julenissens 26. gåte Trinelise
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 01:13

Her er et bilde av godjentene Cathrina og Aimee som ble tatt på pinschertreff i fjor høst.
Skikkelig ruskevær, så både hunder og eiere var godt påkledd. wink3

Julenissens 26. gåte IMG_2107
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 09:09

Julenissens 26. gåte BISavl-1

Her har vi Camilla (her med Xena), Caroline (her med Johnny), jeg (med Zeus), Elisabeth (med Ilex) og Marian (med Madonna)
Skulle jo vært uten meg dette bildet her, men håper det er ok siden det er så mange andre forumbrukere på bildet happy6
Bildet er fra Pinscherspesialen i fjor da vi stilte avlsklasse. Husker det var veldig mye styr om vi kunne stille eller ikke, og Marian og jeg sprang rundt på hele plassen for å få tak i rette personer, men det gikk bra tilslutt happy5
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 09:33

Julenissens 26. gåte Bilde147
Et bilde av Irene fra Bjerke i sommer. Vet dessverre
ikke hvilken hund det er.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 12:23

Julenissens 26. gåte Kaja

Dette er Kaja ( Kennel Chi O´din ) fra Spesialen 08, med Jean Dark Enchilada ( Chili ) som for dagen vant en stor Champion klasse.

Begge disse damene betyr masse for meg, mest av alt Kaja, men hadde det ikke vært for Chili, hadde jeg ikke hatt de to fantastiske jentene jeg har hjemme hos meg i dag. Chili er mor og mormor til mine jenter plain3

Kaja var en av de første jeg ble kjent med i miljøet når jeg fikk min første dvergpinscher. Vi oppdaget fort at vi var en "god match" og ble fort gode venner sidehug
Det er takket være Kaja jeg kan det meste jeg kan om hund i dag og at gløden for utstilling, avl og alt rundt dvergpinscheren er så stor happy3

Takk for alle fine år Kaja, og alt du har lært meg. happy6 Jeg er veldig glad i deg flower
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gjest
Gjest




Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 13:57

Julenissens 26. gåte Alpha-cola

Dette bildet er av Marion sammen med mine to jenter Alpha og Cola!
Det er tatt dagen etter vi kom hjem med Cola fra Finland, og viser godt hvor glade mine jenter er i denne dama!!

Takk Marion for at du passet bikkjer og hjem mens vi var på tur, og takk for den gode vennen du altid er! smellkyss3
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 22:20

Her er bilde av Ann Mathilde m Chiccos fine datter Lana. Bildet er tatt på utstillingen i Sunnmørshallen i vår. Ann Mathilde (Tildemor) er ei kjempekoselig dame, og vi har hatt det mye kjekt ilag på utstillinger rundt om :

Julenissens 26. gåte Sunnmrshallen09053
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 22:39

Julenissens 26. gåte 146
Foto: meg Modeller: Eva og Ny

Bildet ble tatt en vakker høstdag på Gulskogen Gård i Drammen Smile

Eva er ei toppers jente som finner på mye rart! Skal ikke nevne alt det rare hun har gjort mens jeg har kjent henne, men hun er utrolig kul! Smile
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Gjest
Gjest




Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 22:42

Irene Dahlen (saradino) er et fantastisk menneske på alle måter! Mine minner og opplevelser ville vært fattige uten henne, og jeg vet ikke hvor jeg ville vært uten hennes hjelp og støtte. Det eksisterer aldri "pinlig stillhet" når jeg er ilag med Irene. Et mer jordnært og hjelpsomt menneske tror jeg faktisk ikke finnes!

Bildet er fra Irenes første forsøk på å stille go'gutten Johnny. Dette var på et match show, og dem slo like greit til med å bli BEST IN SHOW.

Jeg er kjempeglad i deg, Irene, og jeg skal love deg at du ALDRI blir kvitt meg! greenstars*

Julenissens 26. gåte 7725_155162431071_522646071_4008406_6544407_n
Til Toppen Go down
Nissefar

Nissefar


Antall Innlegg : 101
Join date : 01.12.2009

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptyTor Des 10 2009, 23:14

Tusen takk for alle fine bidrag på denne oppgaven!!
Nissefar synest det er et friskt pust i hverdagen, og håper dere vil fortsette på denne tråden, selv om utdeling av julehjerter avsluttes!
Det er koselig å få høre og se hvem medlemmene her inne er!

Julehjerter deles ut til: Julenissens 26. gåte Heart-bullet
Camilla
Lene
Marita
ElinK
Marte
Lena
Ann-Helen
Linda
Marian
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte EmptySøn Des 13 2009, 18:42

Marte skrev:
Julenissens 26. gåte Kaja

Dette er Kaja ( Kennel Chi O´din ) fra Spesialen 08, med Jean Dark Enchilada ( Chili ) som for dagen vant en stor Champion klasse.

Begge disse damene betyr masse for meg, mest av alt Kaja, men hadde det ikke vært for Chili, hadde jeg ikke hatt de to fantastiske jentene jeg har hjemme hos meg i dag. Chili er mor og mormor til mine jenter plain3

Kaja var en av de første jeg ble kjent med i miljøet når jeg fikk min første dvergpinscher. Vi oppdaget fort at vi var en "god match" og ble fort gode venner sidehug
Det er takket være Kaja jeg kan det meste jeg kan om hund i dag og at gløden for utstilling, avl og alt rundt dvergpinscheren er så stor happy3

Takk for alle fine år Kaja, og alt du har lært meg. happy6 Jeg er veldig glad i deg flower

THANKS sidehug floating
Satte jeg stoooor pris på Marte. U R the greatest! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Sponsored content





Julenissens 26. gåte Empty
PosteTema: Re: Julenissens 26. gåte   Julenissens 26. gåte Empty

Til Toppen Go down
 
Julenissens 26. gåte
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Julenissens 8. gåte
» Julenissens 24. gåte
» Julenissens 9. gåte
» Julenissens 25. gåte
» Julenissens 10. gåte

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: