| Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... | |
|
+6Lene Anne Eva Marte helle ElinK 10 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:02 | |
| | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:04 | |
| Så herlige bilder Slik ser det forresten ut når niesen min på 1,5 år spiser også, halvparten av maten ligger på gulvet, utover bordet, eller på oss som sitter ved siden av henne | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:05 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:10 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:16 | |
| Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr. | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Marte
| |
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:29 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:30 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:32 | |
| |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:36 | |
| - ElinK skrev:
- Marte skrev:
- ElinK skrev:
- Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.
Det må du jo klikke inn, og sette komando på Kjempe kult triks Jeg har faktisk tenkt på det, men vi har jo ikke begynt med klikkertrening enda. Det er jo enkelt og bare begynne ( selv om jeg anbefaler kurs, så man lærer det riktig ) Men å lære at klikk betyr godbit skader ingen. Det har jeg gjort med Fia.. Bare hatt henne forran meg, uten på kreve noe av henne. Har en neve med tørrfor ( ja, jeg er så heldig at jeg trener med tørrfor ) og setter i gang. Klikk - godbit- klikk - godbit - klikk - godbit. Tar ikke lang tid før han skjønner det, og da kan du klikke når han dykker etter maten og gi han en godbit - MANGE ganger Ikke få han til åå gjøre det fordi du vil det, men klikk når han gjør det av seg selv Tilslutt går han vel og gjør det av seg selv forran deg, bare for å få godbit Jeg ser i allefall ikke a det er noen skade og begyne der | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:41 | |
| - Marte skrev:
- helle skrev:
- Så herlige bilder Slik ser det forresten ut når niesen min på 1,5 år spiser også, halvparten av maten ligger på gulvet, utover bordet, eller på oss som sitter ved siden av henne
... og la meg gjette... hundene sitter under bordet eller?? Jepp! Anna er generellt veldig populær blant hundene her, hun syns nemlig det er utrolig festlig å mate hundene Hun går bort til Kali og sier "Kalle kos", og så bøyer hun seg ned og får suss på munnen.. Må flire da.. Og etterpå gir hun nam til dem, gjerne i sånn "en til meg, en til deg" stil.. Ja, pusen var råfin! Blir litt trist når jeg ser slike fine puser, jeg er nemlig allergiskmot katt og kan aldri få katt. | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:41 | |
| - Marte skrev:
- ElinK skrev:
- Marte skrev:
- ElinK skrev:
- Jeg burde vel egentlig stoppet henne istedet for å ta bilder, men jeg kunne ikke dy meg! Men skal prøve å ta bilder av Scot når han dykker etter maten i vannskåla, omtrent 1/6 av maten havner jo der, og han har lært å blåse luft ut av snuta for å ikke få vann i den. Er så utrolig morsomt å se på at boblene spruter når han dykker nedi og hvor fornøyd han ser ut når han kommer opp igjen, smattende på godt oppbløtet fôr.
Det må du jo klikke inn, og sette komando på Kjempe kult triks Jeg har faktisk tenkt på det, men vi har jo ikke begynt med klikkertrening enda. Det er jo enkelt og bare begynne ( selv om jeg anbefaler kurs, så man lærer det riktig ) Men å lære at klikk betyr godbit skader ingen. Det har jeg gjort med Fia.. Bare hatt henne forran meg, uten på kreve noe av henne. Har en neve med tørrfor ( ja, jeg er så heldig at jeg trener med tørrfor ) og setter i gang. Klikk - godbit- klikk - godbit - klikk - godbit. Tar ikke lang tid før han skjønner det, og da kan du klikke når han dykker etter maten og gi han en godbit - MANGE ganger Ikke få han til åå gjøre det fordi du vil det, men klikk når han gjør det av seg selv
Tilslutt går han vel og gjør det av seg selv forran deg, bare for å få godbit
Jeg ser i allefall ikke a det er noen skade og begyne der Hmm... Kanskje jeg skal prøve det. Har tenkt på å ta klikkerkurs etter at vi er ferdig med grunnkurset som starter 4. januar. Er jo ferdig med valpekurs og han er jo så lærevillig, selv om han ikke alltid hører | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:44 | |
| - helle skrev:
Ja, pusen var råfin! Blir litt trist når jeg ser slike fine puser, jeg er nemlig allergiskmot katt og kan aldri få katt. Jeg er allergisk mot de fleste katter, men Sara tåler jeg. Men tror det er enten eller, noen reagerer voldsomt på henne, mens f.eks jeg og mamma tåler henne helt fint. Og mamma er hyper-allergisk mot det aller meste. Det eneste er i pollensesongen, når den er på sitt verste, da kan jeg reagere på henne om jeg får henne opp i ansiktet. Men det er jo igjen kanskje pga. pollen i pelsen hennes. Du får komme og hilse på da vettu | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:44 | |
| | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:46 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:49 | |
| |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 20:55 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 21:10 | |
| Hun er vakker Min samboer er en skikkelig kattemann Vi hadde en mix katt som het pus, men han (verdens fineste) ble påkjørt rett utenfor der vi bodde, så vi sørget veeeeeeeeeeeldig over han Hva ligger de på i pris sånn ca?? |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 21:14 | |
| Så nydelige de er begge to | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 21:15 | |
| - Hege skrev:
- Hun er vakker Min samboer er en skikkelig kattemann
Vi hadde en mix katt som het pus, men han (verdens fineste) ble påkjørt rett utenfor der vi bodde, så vi sørget veeeeeeeeeeeldig over han
Hva ligger de på i pris sånn ca?? Min forrige katt ble også påkjørt rett utenfor der jeg bodde før. Gikk litt over 2 år før jeg skaffet meg Sara siden jeg ikke ville skaffe meg en katt som "erstatning" for Mio. Ser på finn.no at bengaler selges fra 3000 kr og oppover. Men er som med hunder, anbefaler å kjøpe fra oppdretter, så da koster de fort 8.000 - 14.000. Kjøpte Sara for 7.000 i 2005, og fikk henne rabattert pga. en fargefeil. Står en del info på den siden her: www.bengal.noEr de som overtok oppdrettet til Stig Grimsgaard, oppdretteren til Sara. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| |
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 22:05 | |
| Så herlige bilder! De er no søte da | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 22:10 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... Man Des 07 2009, 22:13 | |
| Nyyydelige bilder! De er morsomme disse dyrene asså, livet bir aldri kjedelig med dyr i hus... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... | |
| |
|
| |
| Hvorfor det går så mye valpefôr hos oss... | |
|