| Fikk jobben!!! :D :D :D | |
|
+13Linn Kinkade Maria ElinK Garp Anne Lex Simira -linda- Nina (Kennel Dijontoma) Camilla Ann-Helen Hera 17 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| |
| |
Hera
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Fre Des 04 2009, 18:51 | |
| - Arne skrev:
- Gratulerer med jobben! Der har jeg bodd
Takk Trivdes? :P | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Fre Des 04 2009, 18:55 | |
| | |
|
| |
Hera
| |
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Fre Des 04 2009, 18:56 | |
| Seilet er jo kjempefint . Hvor i Molde er det dere skal bo ? | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Fre Des 04 2009, 18:57 | |
| | |
|
| |
Hera
| |
| |
Hera
| |
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Søn Des 06 2009, 12:43 | |
| GRATULERER med ny jobb, og ikke minst en jobb du hadde lyst på! Vet hvor lenge og mye du har holdt på nå, så morro at det endelig var din tur Sanam! MEN..... kommer til å savne dere MASSE MASSE MASSE Som jeg sa på telefonen: Molde??? di tullkjærring!!! Utrolig synd at drømme jobben er i Molde da, blir tomt å ikke se dere og god jenta Hera på trening lengre. Men er utrolig glad for at vi har hatt muligheten til å passe super jenta før dere dro da. Hærlig to uker altså Så håper dere kommer oppover mange ganger å hilser på, så vet jeg hvertfall hvor vi skal bo når det blir utstilling i molde området, haha Håper dere kommer til å trives der, og så har faktisk Øyvind familie der, så vi kommer nok til å treffes | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Søn Des 06 2009, 13:25 | |
| Gratulerer med ny jobb Jeg har også masse familie i Molde, og er der hvert år | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Søn Des 06 2009, 15:34 | |
| - Fixa skrev:
- GRATULERER med ny jobb, og ikke minst en jobb du hadde lyst på! Vet hvor lenge og mye du har holdt på nå, så morro at det endelig var din tur Sanam!
MEN.....
kommer til å savne dere MASSE MASSE MASSE Som jeg sa på telefonen: Molde??? di tullkjærring!!! Utrolig synd at drømme jobben er i Molde da, blir tomt å ikke se dere og god jenta Hera på trening lengre. Men er utrolig glad for at vi har hatt muligheten til å passe super jenta før dere dro da. Hærlig to uker altså Så håper dere kommer oppover mange ganger å hilser på, så vet jeg hvertfall hvor vi skal bo når det blir utstilling i molde området, haha Håper dere kommer til å trives der, og så har faktisk Øyvind familie der, så vi kommer nok til å treffes TUUUSEN TAKK Ingrid! Det var virkelig på tide ! Skulle ikke tro det, men jaggu ble det min tur også Kommer til å savne selskapet deres på treffene, praten, turene og alt det sosiale sammen med deg og Øyvind . Dere er en flott gjeng og vi kommer ikke minst til å savne god jentene Fixa og Meggie. Søte og herlige jentene ! Så synd vi ikke fikk passet Fixa noe da, men må gjeeerne bare komme til Molde og levne henne til oss når dere trenger fri . Så flott at Øyvind har familie der ... yeeeeeey, da forventer jeg et pip fra dere når dere ankommer byen! Stor klem fra oss 3 | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D Søn Des 06 2009, 15:35 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Fikk jobben!!! :D :D :D | |
| |
|