Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dvergpinscher i Molde?!?

Go down 
+4
Tiny Amigo
Simira
Ann-Helen
Hera
8 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Molde?!?   Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 EmptySøn Mar 07 2010, 18:38

Ann-Helen skrev:
Ellers bor det faktisk en dvergpinscher til her på Aukra. Han heter Diesel og er en liten black/tan. Det er en omplasseringshund etter noen som drev m dp-oppdrett her ute for noen år siden. Tror kennelen hel Luxura eller noe sånt. Han som eier den hunden bråstoppet m bilen sin en gang vi var ute å gikk slik at vi fikk hilse på hundene til hverandre. Han fikk tlf nr vårt og skulle ringe oss for å avtale treff, men har ikke hørt noe mer. Det er en veldig liten hanne og han fortalte at str var pga at det var mye amerikansk i han. Noen som vet hvem hunden kan vere ?


Dette spørsmålet har gått meg hus forbi... sorry...

Diezel er nok "Theneican's Playboy", han bodde i alle fall sammen med min Arielle hos Kennel Luxuria på Aukra. http://luxuria.piczo.com/?g=13797065&cr=4
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Molde?!?   Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 EmptySøn Mar 07 2010, 18:59

Tenkte han kom fra den kennelen ja, da er det nok broren til Kyrre som eier han nå happy3 .
Hyggelig å hilse på deg og Arielle i dag biggrin , ser jeg noen med dvergpinscher så MÅ jeg bare ta kontakt. Ren refleks happy4 .
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Molde?!?   Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 EmptySøn Mar 07 2010, 19:34

Kjempekoselig at du tok kontakt! Sto og så på alle DP'ene da de var i ringen... men tok jeg kontakt? Neeeida!

Jammen godt en av oss har vett på det! happy3




(Stakkars lille frøkna ligger helt utslitt og sover her... ble nok mange inntrykk i dag ja biggrin )
Til Toppen Go down
Sponsored content





Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dvergpinscher i Molde?!?   Dvergpinscher i Molde?!? - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Dvergpinscher i Molde?!?
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Dvergpinscher Hanne 1 år og Dvergpinscher Tispe 6 mnd til omplassering
» Søker hundepasser i Molde!
» VALPESHOW MOLDE 6 FEBRUAR
» Dvergpinscher
» Valpeshow i Molde KFBFH 07.02.2010

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: