| Dvergpinscher i Molde?!? | |
|
+4Tiny Amigo Simira Ann-Helen Hera 8 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 03 2009, 22:17 | |
| Hei, Vi skal flytte til Molde i februar og må tappert si farvell til alle de fantastiske menneskene og hundene i pinscherklubben i Trondheim . Er det noen her som bor i eller uttenfor Molde som kunne tenkt seg å hilse på oss? | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 03 2009, 22:29 | |
| Vi | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 03 2009, 22:33 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Vi
Åååå, gjett om vi ble glade for å høre nå Hvor i Molde? | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 03 2009, 22:41 | |
| Vi bor ikke i Molde, men på ei øy utafor som heter Aukra. Det er der som Ormen Lange ligger (om du har hørt om det). Det er ca en halv times reise fra Molde. Malin og Fendi er jo ofte her hjemme på besøk også. Ellers er det dårlig med Dvergpinschere her i området, så kjekt at det blir flere . | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 03 2009, 22:46 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Vi bor ikke i Molde, men på ei øy utafor som heter Aukra. Det er der som Ormen Lange ligger (om du har hørt om det). Det er ca en halv times reise fra Molde. Malin og Fendi er jo ofte her hjemme på besøk også. Ellers er det dårlig med Dvergpinschere her i området, så kjekt at det blir flere .
Ah, men Malin og Fendi bor vell i Molde, eller? Må høre med henne jeg og be henne si fra når hun er der Fryktet og mistenkte at det kunne være dårlig stelt med DP´er der i gården ja ... vi får skaffe flere ... reklamere godt for Molde området her no :P | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 03 2009, 22:50 | |
| Malin er jo datter mi. Bor i Trondheim, men er herifra opprinnelig. Aukra er nabokommunen til Molde. | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 07:04 | |
| Kjenner ikke til noen dp i Molde (eller pinschere), lurer på om det er en i Fræna. Så er det Aukraværingene, og Toril i Ålesund. I Ålesund er det forsåvidt flere. Men den lokale hundeklubben er veldig hyggelig uansett hvilken rase og hvilke ambisjoner man har. Anbefales! | |
|
| |
Tiny Amigo
Antall Innlegg : 107 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Verdal
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 08:00 | |
| Jeg har en valpekjøper som bor i Molde...De har en hannvalp fra mitt C-kull. En kjempe trivelig framilie | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 08:32 | |
| Tror Exigor's Unbeaten Uncle, som Mu-Ti-La eigde før, også bor på Fræna/Molde-traktene. Mine valpekjøpere som har Freddy Krueger har ihvertfall møtt han der, siden dem også har familie i traktene og ferierer "hjemme" av og til. Det skal være en svart tispe der også. Mon tro om det er der Exigor's Kleopatra bor...? Det var ihvertfall exigor's hund/foreldre. Mu-Ti-La sin "Frøken", hvor bor hun da? Kan det være henne dem har møtt? Burde vel ikke være så vanskelig å spore opp DP-eiere. Syns å huske at det var et medlem som bodde der oppe, og som hadde et valpekull...ei ganske ung jente. Mulig hun bor der fortsatt. Er ganske sikker på at det var Molde hun bodde... Det går jo an å henge opp en "etterlysning" av DP-folk hos veterinærer/dyrebutikker rundt om der oppe. |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 11:07 | |
| Hun som var på forumet før som har hatt et valpekull bor i Kristiansund. Ellers bor det faktisk en dvergpinscher til her på Aukra. Han heter Diesel og er en liten black/tan. Det er en omplasseringshund etter noen som drev m dp-oppdrett her ute for noen år siden. Tror kennelen hel Luxura eller noe sånt. Han som eier den hunden bråstoppet m bilen sin en gang vi var ute å gikk slik at vi fikk hilse på hundene til hverandre. Han fikk tlf nr vårt og skulle ringe oss for å avtale treff, men har ikke hørt noe mer. Det er en veldig liten hanne og han fortalte at str var pga at det var mye amerikansk i han. Noen som vet hvem hunden kan vere ? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 11:32 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Hun som var på forumet før som har hatt et valpekull bor i Kristiansund. Ellers bor det faktisk en dvergpinscher til her på Aukra. Han heter Diesel og er en liten black/tan. Det er en omplasseringshund etter noen som drev m dp-oppdrett her ute for noen år siden. Tror kennelen hel Luxura eller noe sånt. Han som eier den hunden bråstoppet m bilen sin en gang vi var ute å gikk slik at vi fikk hilse på hundene til hverandre. Han fikk tlf nr vårt og skulle ringe oss for å avtale treff, men har ikke hørt noe mer. Det er en veldig liten hanne og han fortalte at str var pga at det var mye amerikansk i han. Noen som vet hvem hunden kan vere ?
Kr.sund var det ja. Er lenge siden hun har gitt lyd fra seg i forum. Hvis den b/t er en hanne, så var mine gjettninger feil ihvertfall. |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 13:06 | |
| - Norwinstars skrev:
- Ann-Helen skrev:
- Hun som var på forumet før som har hatt et valpekull bor i Kristiansund. Ellers bor det faktisk en dvergpinscher til her på Aukra. Han heter Diesel og er en liten black/tan. Det er en omplasseringshund etter noen som drev m dp-oppdrett her ute for noen år siden. Tror kennelen hel Luxura eller noe sånt. Han som eier den hunden bråstoppet m bilen sin en gang vi var ute å gikk slik at vi fikk hilse på hundene til hverandre. Han fikk tlf nr vårt og skulle ringe oss for å avtale treff, men har ikke hørt noe mer. Det er en veldig liten hanne og han fortalte at str var pga at det var mye amerikansk i han. Noen som vet hvem hunden kan vere ?
Kr.sund var det ja. Er lenge siden hun har gitt lyd fra seg i forum.
Hvis den b/t er en hanne, så var mine gjettninger feil ihvertfall. Det er den som bor her på Aukra som er en hanne. Han som heter Diesel og som har mye amerikansk i seg ifølge eieren. Og som har vært i kennel Luxura (eller hva det var det het) sitt eie. Denne kennelen holdt visst til her på Aukra for ca 3-4 år siden. Tror de som drev den kennelen hadde hunder fra Jean Dark(sikkert feilstavet). Men det vet jeg ikke sikkert. Veldig nysgjerrig på den hunden siden vi bor på samme øy.... | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 14:21 | |
| Chi O´din Brazil bor i Molde
(dessverre hører vi lite fra den kanten, men treffer dere på en bitteliten mørkrød herremann, så er det stor sannsynlighet for at det er Hilmar ;O)) | |
|
| |
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 16:38 | |
| Er visst flere som har DP i Kr.sund. Hun dere tenker på har to black/tan DP´er, Geisha og Thea. Hun hadde et kull på Geisha, så mulig noen av de ble solgt til traktene. Ellers har jeg hørt rykter om noen til i KR.sund, også finnes det ei rød tispe på Frei som er fra Fewandfarbetween Tror det er flere der oppe enn man tror ellers så er jo jeg opprinnelig fra Frei, og er hjemme så ofte jeg kan. Da kan man jo få til et lite DP-treff? | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 17:07 | |
| Jeg vet også om mange i Kristiansund. Men i Moldeområdet det er lite dessverre . | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 18:24 | |
| Typpisk! | |
|
| |
Ann-Helen
| |
| |
Hera
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Fre Des 04 2009, 19:08 | |
| | |
|
| |
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Søn Des 13 2009, 02:53 | |
| Vi er nå et par DP-eiere i Moldetraktene tross alt Men det er klart at det er litt mindre forhold her enn i Trondheim. Jeg er bor i Fræna, ca 15 km fra Molde sentrum. Eier en 4 år gammel b/t tispe som heter Arielle (Noziro's Black Arielle Amore). Hun er omplassert fra Kennel Luxuria, og har vært hos meg i tre år. Jeg synes det hadde vært hyggelig å treffe andre DP-eiere i området | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Søn Des 13 2009, 07:52 | |
| | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Søn Des 13 2009, 20:01 | |
| - LizH skrev:
- Vi er nå et par DP-eiere i Moldetraktene tross alt Men det er klart at det er litt mindre forhold her enn i Trondheim.
Jeg er bor i Fræna, ca 15 km fra Molde sentrum. Eier en 4 år gammel b/t tispe som heter Arielle (Noziro's Black Arielle Amore). Hun er omplassert fra Kennel Luxuria, og har vært hos meg i tre år.
Jeg synes det hadde vært hyggelig å treffe andre DP-eiere i området Å, det var jo hyggelig å høre Ca. 30min uttenfor Molde da eller? Da må vi holde kontakten da, så kan vi treffes en gang med hundene, hadde vært hyggelig det | |
|
| |
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Søn Des 13 2009, 20:04 | |
| Jeg bruker mellom 15 og 20 minutter til Molde sentrum. Føles egentlig kortere synes jeg. | |
|
| |
Hera
| |
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 17 2009, 13:19 | |
| Du kan bo på Aukra og pendle til Molde. Mange som gjør det, og mye billigere å bo her enn i Molde. Mange arbeidsplasser også her på øya. Ormen Lange b.l.a. Se så fint her er : https://www.youtube.com/user/RETTRADI | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? Tor Des 17 2009, 20:34 | |
| Hehehe... joda, men har fått meg jobb i Molde, så er nok der jeg heller vil oppholde meg ... også med tanke på familie osv ... Men muligens får Jørn seg jobb der i Aukra da, så da blir nok en av oss å pendle, men Molde blir nok plassen Syns heller du skal vurdere å flytte til Molde :P | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Dvergpinscher i Molde?!? | |
| |
|
| |
| Dvergpinscher i Molde?!? | |
|