|
|
| Sprukket pote | |
| | Av | Innlegg |
---|
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Sprukket pote Man Nov 30 2009, 22:02 | |
| Lurer på hva jeg kan smøre på under poten til Bobby nå til natta. Har ikke lyst å ha på han Fyra Ess pga at han sover i senga vår og det stinker og er veldig kliss. Lurer på om jeg kan bruke Avene Cold Creme....Noen som vet ? Det er bare en liten rift han har, sånn som er lett for å komme på vinteren. | |
| | | Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Sprukket pote Man Nov 30 2009, 22:05 | |
| Er det sprukket pga tør hud? Spenol er det beste middelet jeg bruker for sånt | |
| | | Ann-Helen
| Tema: Re: Sprukket pote Man Nov 30 2009, 22:11 | |
| Ja det er pga tørr hud. Jeg har ikke spenol, men det må jeg kjøpe i morra. Takk for tips. Får bare prøve m den håndkremen jeg har da i natt, kan vel ikke vere skadelig...? | |
| | | Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Sprukket pote Man Nov 30 2009, 22:14 | |
| nei går nok bra det. Spenol trekker bra inn i huden,og mykner godt opp. | |
| | | Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Sprukket pote Man Nov 30 2009, 22:31 | |
| Du kan smøre på med alt av uparfymerte og fete kremer, og bare ta på en potesokk utenpå... | |
| | | Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Sprukket pote Man Nov 30 2009, 23:05 | |
| Jeg bruker en krem som heter Ceridal Lipogel til Dennis. Den er ivertfall parfymefri, uten vann, fargestoffer og konserveringsmiddel. Liker den veldig godt Her har vi brukt den på alt fra sår hunderompe til poter | |
| | | Gry
Antall Innlegg : 377 Join date : 22.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Sprukket pote Tir Des 01 2009, 02:14 | |
| Spenol eller Helosan er bra å bruke. Helosan er enda litt feitere enn Spenol tror jeg, funker knall. Ellers kan det være lurt å gi han tilskudd av oljer, da dette forebygger tørr og sprukken hud "innenifra". | |
| | | Ann-Helen
| Tema: Re: Sprukket pote Tir Des 01 2009, 06:49 | |
| Takk for gode tips. Jeg gir hundene salmo pet i kapsler m smak, den er suveren for kresne hunder og veldig lettvindt å gi. Ikke noe søl, slukes som godbit . Tror Bobby har fått den sprekken pga at det blir mange turer ut og inn i snøen. Blir voldsom temperaturforskjell når han springer sånn ut og inn og veksler mellom snø og intens peisvarme. Han ligger jo så klin inntil peisen som han kan komme og tørker potene sine, rart han ikke smelter....Han er ikke plaget av den sprekken, oppdaget den da jeg klippet klør i går kveld. Går nok fort over. Kom brått vinteren i år, blir frem m Fyra Ess boksen før turen i dag . | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Sprukket pote | |
| |
| | | | Sprukket pote | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|