| SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! | |
|
+36Kennel Mirenzo tulalula Ulla-Britt Linda Cuthalion Julie Bente L Anniken Cicilie Nina (Kennel Dijontoma) xitamiz kennel Cesilie Gry Elena camillahoel Maiken Tine ElinK Marie Islendis Linn Antamina Irene Bente Caroline -linda- Lene Marion G jeanette Lex Kinkade Fixa MariaK Ann-Helen Marte Kaja Marita Eva 40 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Feb 17 2010, 11:58 | |
| - Marion G skrev:
- Om jeg har frihelg,så lurer jeg på om jeg skal melde på Toya,Sunny,Tobby og Nadja. Om vdet finnes sovernatting
Du får være ute i god tid med å bestille Kanskje noen vet om noen steder å overnatte i nærheten? Kan jo legge inn linker her, om noen har noen tips | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Feb 17 2010, 12:06 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Tor Mar 04 2010, 05:37 | |
| Jeg regner med at jeg rekker spesialen, må prøve å få det til på et vis |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Mar 17 2010, 19:44 | |
| Hmm... Det står opplyst at det koster kr. 300,- å melde på en voksen hund på Spesialen. Men når jeg går inn på påmeldingsskjemaet på NKKs sider så står det kr. 260,- Ikke at det gjør meg noe om det er billigere enn opplyst ( ) , men det bør vel sjekkes opp om det har skjedd en feil et sted..? | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Mar 17 2010, 19:57 | |
| - Marion G skrev:
- Om jeg har frihelg,så lurer jeg på om jeg skal melde på Toya,Sunny,Tobby og Nadja. Om vdet finnes sovernatting
Utstillingen tar plass på Hoksund camping, så det er sikkert mulig å få leid hytte der kanskje, om det er noe ledig igjen.. Ellers ligger det også et hotell på andre siden av gaten. Husker ikke helt navnet i hodet akkurat nå. Men dette står på hjemmesiden går jeg ut ifra? Eller i det nyeste PP. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Mar 17 2010, 21:01 | |
| - -linda- skrev:
- Marion G skrev:
Utstillingen tar plass på Hoksund camping, så det er sikkert mulig å få leid hytte der kanskje, om det er noe ledig igjen.. Ellers ligger det også et hotell på andre siden av gaten. Husker ikke helt navnet i hodet akkurat nå. Men dette står på hjemmesiden går jeg ut ifra? Eller i det nyeste PP. Alt dette står på første innlegget: - Sitat :
- Overnatting:
Hokksund camping har 23 hytter som kan leies, samt plass til campingvogn. (med eller uten strømuttak) www.hokksund-camping.no Ops. Prisene på leie av campingplass kan stige noe. (ca 50 kr)
Sanden Hotell ligger rett på andre siden av veien. www.sandenhotell.no
Det anbefales å booke hytter/rom tidlig!
Kan også nevne noen andre mulige overnattings muligheter: Langebru Gjestegård Meierigata 1, 3300 Hokksund 32754700 Rica Park DrammenFirst Hotel Drammen | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Mar 17 2010, 21:07 | |
| - Lene skrev:
- Hmm...
Det står opplyst at det koster kr. 300,- å melde på en voksen hund på Spesialen. Men når jeg går inn på påmeldingsskjemaet på NKKs sider så står det kr. 260,-
Ikke at det gjør meg noe om det er billigere enn opplyst ( ) , men det bør vel sjekkes opp om det har skjedd en feil et sted..? Takk for at du sa ifra! Skal sjekkes. | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Lør Apr 17 2010, 03:15 | |
| - Eva skrev:
- -linda- skrev:
- Marion G skrev:
Utstillingen tar plass på Hoksund camping, så det er sikkert mulig å få leid hytte der kanskje, om det er noe ledig igjen.. Ellers ligger det også et hotell på andre siden av gaten. Husker ikke helt navnet i hodet akkurat nå. Men dette står på hjemmesiden går jeg ut ifra? Eller i det nyeste PP. Alt dette står på første innlegget:
- Sitat :
- Overnatting:
Hokksund camping har 23 hytter som kan leies, samt plass til campingvogn. (med eller uten strømuttak) www.hokksund-camping.no Ops. Prisene på leie av campingplass kan stige noe. (ca 50 kr)
Sanden Hotell ligger rett på andre siden av veien. www.sandenhotell.no
Det anbefales å booke hytter/rom tidlig!
Kan også nevne noen andre mulige overnattings muligheter:
Langebru Gjestegård Meierigata 1, 3300 Hokksund 32754700
Rica Park Drammen
First Hotel Drammen Det er også flere hoteller i Drammen (men jeg vet ikke om de tar i mot hunder da), pluss campingplassen. Clarion Hotel TollbodenComfort Hotel Union Brygge (som er helt nytt) Best Western Globus Hotell (som er ganske nytt) Drammen Camping (Tror de åpner for sesongen ca 1. mai) |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 14:34 | |
| Det er utstilling i sandefjord denne helgen også. 20 juni er det for pinscher rasene. |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 18:49 | |
| - Marion skrev:
- Det er utstilling i sandefjord denne helgen også.
20 juni er det for pinscher rasene. Det kan vel ikke være riktig? Det skal jo ikke takkes ja til en utstilling som holdes samme dag som vår egen spesial! | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:08 | |
| - Kaja skrev:
- Marion skrev:
- Det er utstilling i sandefjord denne helgen også.
20 juni er det for pinscher rasene. Det kan vel ikke være riktig? Det skal jo ikke takkes ja til en utstilling som holdes samme dag som vår egen spesial! Nei, det kan ikke være riktig. Det skal ha blitt sagt nei til alle utstillinger som er samme dag som vår spesial. | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:25 | |
| |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:30 | |
| | |
|
| |
Caroline
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:40 | |
| Ja, hvis det er tilfelle så håper jeg folk støtter klubben og kommer på spesialen | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:46 | |
| Jeg reagerte også på den annonsen i Hundesport, for det står ikke noe om at det ikke er for Pinscherrasene (slik det gjør i Oppdal). Det er riktignok ikke satt opp noen dommer direkte for Pinscherrasene, men de går vel da under "Øvrige raser". Men kan ikke NPK nå avtale med Sandefjord Hundeklubb at Pinscherrasene ikke får delta? Eller? | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:54 | |
| Nå er jo ikke utstillingen i Sandefjord så veldig "populær" blandt DP i alle fall. Generellt få påmeldte (litt untak i fjor). Syntes forresten at det er litt dårlig planlagt at det ikke er gruppe 2 på lørdag i sandefjord, og at det da hadde gått ann å få med seg et stort og et lite CERT samme helgen med moderat reisevei i mellom.. Litt kjipt å ikke få stille på en utstilling en selv er med på å arrangere. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 19:55 | |
| - Marita skrev:
- Jeg reagerte også på den annonsen i Hundesport, for det står ikke noe om at det ikke er for Pinscherrasene (slik det gjør i Oppdal). Det er riktignok ikke satt opp noen dommer direkte for Pinscherrasene, men de går vel da under "Øvrige raser". Men kan ikke NPK nå avtale med Sandefjord Hundeklubb at Pinscherrasene ikke får delta? Eller?
Det er satt opp dommer : Dommer for pinscher rasene er : Per Kristian Andersen,Norge |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Ons Apr 21 2010, 20:46 | |
| Det må Sandefjord hundeklubb ta og rydde opp, da det skal ha vært sendt mail til alle raseklubbene på NKK sin liste om at pinscherrasene skal ikke være med den dagen vi har spesialen. Kanskje de har uheldigvis oversett det ? Uansett så bør utstillingsansvarlig for NPK ta det umiddelbart opp med Sandefjord. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Tor Apr 22 2010, 06:10 | |
| - Marion skrev:
- Marita skrev:
- Jeg reagerte også på den annonsen i Hundesport, for det står ikke noe om at det ikke er for Pinscherrasene (slik det gjør i Oppdal). Det er riktignok ikke satt opp noen dommer direkte for Pinscherrasene, men de går vel da under "Øvrige raser". Men kan ikke NPK nå avtale med Sandefjord Hundeklubb at Pinscherrasene ikke får delta? Eller?
Det er satt opp dommer : Dommer for pinscher rasene er : Per Kristian Andersen,Norge Der kan du se hvor godt jeg har lest annonsen | |
|
| |
Caroline
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Tor Apr 22 2010, 07:08 | |
| - Marion skrev:
- Marita skrev:
Det er satt opp dommer : Dommer for pinscher rasene er : Per Kristian Andersen,Norge Denne dommeren dømmer dvergpinscher på NKK Drammen også. | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Tor Apr 22 2010, 07:44 | |
| - Caroline skrev:
- Marion skrev:
- Marita skrev:
Det er satt opp dommer : Dommer for pinscher rasene er : Per Kristian Andersen,Norge Denne dommeren dømmer dvergpinscher på NKK Drammen også. I fjor? |
|
| |
Caroline
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! Tor Apr 22 2010, 08:18 | |
| - Marion skrev:
- Caroline skrev:
- Marion skrev:
- Marita skrev:
Det er satt opp dommer : Dommer for pinscher rasene er : Per Kristian Andersen,Norge Denne dommeren dømmer dvergpinscher på NKK Drammen også. I fjor? I år. | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! | |
| |
|
| |
| SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! | |