Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !

Go down 
+36
Kennel Mirenzo
tulalula
Ulla-Britt
Linda
Cuthalion
Julie
Bente L
Anniken Cicilie
Nina (Kennel Dijontoma)
xitamiz kennel
Cesilie
Gry Elena
camillahoel
Maiken
Tine
ElinK
Marie
Islendis
Linn
Antamina
Irene
Bente
Caroline
-linda-
Lene
Marion G
jeanette
Lex
Kinkade
Fixa
MariaK
Ann-Helen
Marte
Kaja
Marita
Eva
40 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 11:47

-linda- skrev:
Norwinstars skrev:
Hva med vi som har Tangetoppen-hunder da???

Det er vel ikke noe lov mot det, så lenge hunden ikke har vært i dommers eie siste halve året eller noe?!

Regner med Elisabeth kommer til å være rettferdig ovenfor hva hun mener er i følge standaren uansett Smile

Tviler slett ikke på Elisabeth sine dommerkunnskaper. Hun kjenner jo rasen MEGET godt! wink3

Jeg bare undret meg på OM vi med TT-hunder kunne stille. Og det har jeg fått vite at vi kan. Kan ikke annet enn å håpe på den siste ck'en på gamlefar her hjemme. happy4

Gleder meg til en herlig dag på spesialen! happy5
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 11:54

jeanette skrev:
Lena skrev:
Jeg lurer litt på om noen i styret/utstillingkomiteen kan svare meg på hvorfor dette i utgangspunktet skulle holdes hemmelig for medlemmene i klubben?
Noen som mener at vi ikke har rett til å få vite om slike ting?
Eller var det i frykt for at medlemmer skulle trekke seg fra utstillingen ved dommerbytte?

Ved dommer bytte kan man trekke hunden sin og få pengene igjen Lena...

Når det gjelder å stille hunder som dommeren er oppdretter for, kan man stille sier NKK, men det er svært skjeldent at det gjøres, med tanke på "kjøpt og betalt" prinsippet.


Lykke til alle som skal stille på spesialen, vi kommer ikke i år, vi reiser til Danmark happy6 happy6

Ja jeg er klar over at man kan trekke hunden sin Jeanette. Og det skrev jeg også over her.
Men ved å holde dommerbyttet hemmelig, slipper man også risken ved å tilbakebetale eventuelle kandidater som trekker seg!
Det er godt at det ble offentliggjort til slutt, men jeg liker ikke fremgangsmåten dette er blitt gjort på..
Dette er en offentlig klubb, og det passer seg rett og slett ikke å oppføre seg slik...

"4.4 Kunngjøring av dommerendring
Dommerendring kunngjøres skriftlig til
utstiller. Skjer endringen så sent at dette
ikke er mulig, skal endringen kunngjøres
ved aktuell ring."

Denne beskjeden om at Göran ikke kunne dømme, kom da i såpass god tid at det ikke finnes noe grunnlag for at dette skulle hemmlighetsholdes.
Jeg regner med at alle utstillere også får mail om denne endringen, da det helt sikkert finnes utstillere som ikke er på dette forumet.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 12:18

Ærlig talt! what3 Alltid skal det krangles straks noe kommer litt skjevt ut.
TAKK HELLER DEM SOM JOBBER RÆVVA AV SEG FOR AT VI SKAL FÅ HA SPESIALEN! bravo3
(det går an å vise litt smidighet da!)

Jeg håper ALLE møter til årets pinscherutstilling og er med på å støtte klubben vår! happy6
Dette er et av årets høydepunkt og det er ALLTID like god stemning!
(Håper bare at jeg får tak i mer av den sjokoladekaka... Tror det var Eva si...? icecream )

MØT OPP folkens! party2
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 12:27

Norwinstars skrev:
Ærlig talt! what3 Alltid skal det krangles straks noe kommer litt skjevt ut.
TAKK HELLER DEM SOM JOBBER RÆVVA AV SEG FOR AT VI SKAL FÅ HA SPESIALEN! bravo3
(det går an å vise litt smidighet da!)

Jeg håper ALLE møter til årets pinscherutstilling og er med på å støtte klubben vår! happy6
Dette er et av årets høydepunkt og det er ALLTID like god stemning!
(Håper bare at jeg får tak i mer av den sjokoladekaka... Tror det var Eva si...? icecream )

MØT OPP folkens! party2


happy6 happy6 happy6

LYKKE TIL ALLE SAMMEN dog dog dog sol
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 12:34

Norwinstars skrev:
Ærlig talt! what3 Alltid skal det krangles straks noe kommer litt skjevt ut.
TAKK HELLER DEM SOM JOBBER RÆVVA AV SEG FOR AT VI SKAL FÅ HA SPESIALEN! bravo3
(det går an å vise litt smidighet da!)

Jeg håper ALLE møter til årets pinscherutstilling og er med på å støtte klubben vår! happy6
Dette er et av årets høydepunkt og det er ALLTID like god stemning!
(Håper bare at jeg får tak i mer av den sjokoladekaka... Tror det var Eva si...? icecream )

MØT OPP folkens! party2

Trist at det skal tolkes som krangling, om man setter spørsmålstegn om hvordan ting gjøres.
Men jeg hadde vel ikke ventet noe annet..
Det virker som om at det rett og slett ikke godtas at man sier ifra om det er noe som skurrer, mens det heller er bedre å gå i viske og tiske i krokene..
Sorry mac, men det gidder jeg ikke å være en del av..

Dette er en offentlig klubb, og som medlem synest jeg det er trist at det foregår så mye i det skjulte.

Jeg skal selvfølgelig delta på utstillingen, og det skal bli spennende å stille for Elisabeth!
Og ser frem til å møte alle sammen der! cool
Til Toppen Go down
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:16

Har jeg gått glipp av noe tro.. Er det lenge siden Gøran meldte avbud? Forstod det slik at det var noe som hadde dukket opp nå denne uken..
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:23

Lex skrev:
Har jeg gått glipp av noe tro.. Er det lenge siden Gøran meldte avbud? Forstod det slik at det var noe som hadde dukket opp nå denne uken..

Det rodde jeg også. Kanskje det bare er vi som er litt trege i oppfattelsen Vivi? lalala2

Masse lykke til alle sammen!! Blir koselig å være med på spesialen for aller første gang happy5
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:29

Saken er ikke når Göran meldte avbud, men hvordan saken ble håndtert etterpå!
Til Toppen Go down
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:41

Lena skrev:
Saken er ikke når Göran meldte avbud, men hvordan saken ble håndtert etterpå!

Jeg vet ikke, men tenker det sånn at om han meldte avbud på mandag, og de i går var i kontakt med Elisabeth, og de skrev det på forumet så fort de var helt sikre på at hun faktisk stilte opp. Så har de jo ikke holdt noe hemmelig mener jeg.. Men jeg vet jo ikke om det er slik situasjonen er.
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:47

Lena skrev:
Saken er ikke når Göran meldte avbud, men hvordan saken ble håndtert etterpå!

Dette har jo ingen betydning for selve utstillingen. Alle vil vel ha de ettertraktede klubbvinnerkortene, uansett hvem som dømmer og hvordan eventuelle dommerendringer håndteres.

Og jeg tror ikke denne "håndteringen" vil påvirke DIN dag på spesialen, Lena! happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:55

Norwinstars skrev:
Lena skrev:
Saken er ikke når Göran meldte avbud, men hvordan saken ble håndtert etterpå!

Dette har jo ingen betydning for selve utstillingen. Alle vil vel ha de ettertraktede klubbvinnerkortene, uansett hvem som dømmer og hvordan eventuelle dommerendringer håndteres.

Og jeg tror ikke denne "håndteringen" vil påvirke DIN dag på spesialen, Lena! happy6

Vel, jeg har ikke tenkt klubbvinnerkort eller noe i denne sammenhengen.
Jeg har ikke bekymret meg en smule om hvem som skal dømme, eller hvordan det ville ordne seg. For det regnet jeg faktisk med at klubben ville få en ordning på!
Jeg startet mitt innlegg med å sette spørsmålstegn ved "hemmeligholdningen" av dommerbyttet.
Slik at medlemmene er klare over det, så hadde ingen tenkt å fortelle noe som helst, før alle møtte opp på søndag.. Det er vel ikke akkurat så taktfult..

Flott av de medlemmene som faktisk la litt press på rette personer, slik at dette faktisk ble offentliggjort...
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:57

Avbudet kom denne uken, og det har siden da blitt jobbet med å finne en ny dommer. Vi er jo i dag på onsdag, så lang tid har det jo ikke tatt, hverken med å finne ny dommer, eller å informere alle som skal stille. Saken er håndtert på en bra måte utifra hva jeg kan se, og det er trist at Göran ikke dømmer, men vi er heldige som fikk Elisabeth på så kort varsel.

Flott jobbet til dere som har fått ting i orden!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 13:59

Kaja skrev:
Avbudet kom denne uken, og det har siden da blitt jobbet med å finne en ny dommer. Vi er jo i dag på onsdag, så lang tid har det jo ikke tatt, hverken med å finne ny dommer, eller å informere alle som skal stille. Saken er håndtert på en bra måte utifra hva jeg kan se, og det er trist at Göran ikke dømmer, men vi er heldige som fikk Elisabeth på så kort varsel.

Flott jobbet til dere som har fått ting i orden!

Joda.. på utsiden ser alt bra ut ikke sant!! happy6
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 14:01

Kaja skrev:
Avbudet kom denne uken, og det har siden da blitt jobbet med å finne en ny dommer. Vi er jo i dag på onsdag, så lang tid har det jo ikke tatt, hverken med å finne ny dommer, eller å informere alle som skal stille. Saken er håndtert på en bra måte utifra hva jeg kan se, og det er trist at Göran ikke dømmer, men vi er heldige som fikk Elisabeth på så kort varsel.

Flott jobbet til dere som har fått ting i orden!

Helt enig! happy5
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 14:36

Lex skrev:
Har jeg gått glipp av noe tro.. Er det lenge siden Gøran meldte avbud? Forstod det slik at det var noe som hadde dukket opp nå denne uken..

Gøran ringte meg og meldte avbud mandagen dvs. den 14.

Vi skal vel være bare veldig glade vi fikk tak i dommer i det hele tatt...
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 14:43

Eva skrev:
Lex skrev:
Har jeg gått glipp av noe tro.. Er det lenge siden Gøran meldte avbud? Forstod det slik at det var noe som hadde dukket opp nå denne uken..

Gøran ringte meg og meldte avbud mandagen dvs. den 14.

Vi skal vel være bare veldig glade vi fikk tak i dommer i det hele tatt...

Jeg har ingenting å utsette på hva som er gjort! Har ikke stillt for hverken Gøran eller Elisabeth noen gang, så samme for meg hvem som dømmer.. (Eller jeg gru-gleder meg like mye uansett.. lalala2 )
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 14:45

Det vil si at det gikk ett døgn fra Gøran sa ifra til det ble opplyst om det og det kaller ikke jeg å hemmeligholde lalala2 Man kan ikke legge ut info før alt er sikkert happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 14:55

Nei men herre jesus da damer...

For å ha det klart her...

Jeg gleder meg selv til å stille for Elisabeth. Jeg har på INGEN måte klaget på valg av dommer, hverken den dommeren som skulle dømme, eller den som nå skal dømme!
Jeg har da meldt på utstillingen, og har også valgt å fortsatt stå som påmeldt etter dommerendring.
Så vær snill og ikke få det til å fremstå som om at jeg klager på det.

Hvor lang tid det har gått fra Göran sier ifra og til det blir lagt ut, og deretter ny dommer publisert er heller ingen diskusjon.

Spørsmålet mitt gjelder hvorfor det i det hele tatt var meningen med å holde dette hemmelig?
At det ble offentliggjort, er vel heller mer enkelte medlemmers fortjeneste enn noe annet.

Jeg kan for mitt bare liv ikke forstå hvorfor det er så himla vanskelig å innrømme at det faktisk var planen og forklare hvorfor man tok det valget?
Vi er da bare mennesker, og vi gjør alle feile valg i mellom, men vi må da kunne stå for det.
Jeg er selv medlem i klubben, og ønsker derfor å vite hvorfor dere mente det var best at jeg ikke visste noe før selve utstillingsdagen...
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 15:42

Jeg aner ikke noe om hvem som har diskutert hva eller når eller hvordan, men det spiller da ingen trille om en eller kanskje muligens har lurt på når det skulle offentliggjøres. Resultatet er uansett at de som har jobbet med dette her har informert mens de har jobbet med saken happy6 , fått en ny og (etter hva jeg vet) god dommer på veldig kort varsel happy5 og fått ut informasjon om dette så snart det var klart. biggrin

Det er ikke alt man behøver å diskutere i hjel når rett resultat uansett er nådd før diskusjonen i det hele tatt starter cool3

Jeg håper alle møter med godt humør og positiv innstilning! Veldig bra jobba at ny dommer ble klart så raskt og veldig sporty av Elisabeth å stille på så kort varsel wawe3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 16:12

Melding fra Elisabeth Olsen:

Jeg vet flere av dere hadde gledet dere til å stille for Gøran, men nå som han dessverre ikke kan dømme håper jeg dere vil gi meg en sjanse.

Og at ikke klubben får for mange som nå ikke kommer siden det er jeg som dømmer!! Jeg gleder meg veldig og håper dere gjør det samme selv med meg som dommer
Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 16:19

Jeg har forsøkt å sende mail til alle påmeldere via DogArra om at det har blitt dommerendring.
Dessverre får jeg ikke til å sende den (det er rett og slett ingen send-knapp å trykke på).
Jeg håper at alle kan være behjelpelige med å spre informasjon. På forhånd takk!
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 16:24

Linn skrev:
Jeg aner ikke noe om hvem som har diskutert hva eller når eller hvordan, men det spiller da ingen trille om en eller kanskje muligens har lurt på når det skulle offentliggjøres. Resultatet er uansett at de som har jobbet med dette her har informert mens de har jobbet med saken happy6 , fått en ny og (etter hva jeg vet) god dommer på veldig kort varsel happy5 og fått ut informasjon om dette så snart det var klart. biggrin

Det er ikke alt man behøver å diskutere i hjel når rett resultat uansett er nådd før diskusjonen i det hele tatt starter cool3

Jeg håper alle møter med godt humør og positiv innstilning! Veldig bra jobba at ny dommer ble klart så raskt og veldig sporty av Elisabeth å stille på så kort varsel wawe3

Bra skrevet, Linn, sign denne.

Kan jeg liksom ikke helt skjønne når dette (les: den påståtte håndtering av dommerbytte) ble et issue?

Jeg gleder meg til å få stille på spesialen, og ser frem til å treffe dere alle. Husk å ta med godt humør og fint vær.. biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 18:15

Jeg synes det er håndtert på en fin måte. Om enn en eller annen medlem fikk vite om avbud for det lå skriftlig avtale med ny dommer, og rakk å spørre det på Forum, så har det ingenting å si. Saken ble løst raskt og informert også. Det hadde vært lite mening å skrive her "krisemeldinger" og skape panikk hos medlemmer når en dommer meldte avbud, bedre at man raskt fikk det ordnet og kunne gi ordentlig info om endringer i stedenfor å sette i gang spekulasjoner om hvem som tar dommeroppgaven.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 18:19

Nå har jeg sitti å lest en del av kommentarene her og jeg må si at man i det hele tatt sjikanerer enkelt personer for noe de lurer på er smålig.
Det må være lov å spørre om noe man lurer på.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 EmptyOns Jun 16 2010, 18:31

Nei.. jeg skjønner jo at man ikke vil få noe svar hos de det faktisk gjelder..
Men det er vel heller ikke verken første eller siste gang..
Og det er jo flott at alt ser så fryktelig rosenrødt ut på utsiden..

Mitt spørsmål omhandlet ene og alene hvordan håndteringen av denne saken ble gjort, og jeg skjønner jo meget godt at visse personer her inne, som likevel får informasjon enten de er med i styre eller ikke, ikke bryr seg så hardt om hva som skjer.
Men for oss andre medlemmer, som det ikke er en selvfølge at vi får vite slike ting, så er det faktisk viktig å vite at ting blir håndtert på en skikkelig måte. Uten at vi skal måtte være redd for at vi ikke får de opplysninger som vi faktisk har rett på.
Til Toppen Go down
Sponsored content





SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty
PosteTema: Re: SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !   SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai ! - Page 8 Empty

Til Toppen Go down
 
SPESIALEN 2010 - Forlenget frist 31 mai !
Til Toppen 
Side 8 av 10Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» PP nr.3 - 2010: frist 1. august
» Pinscher spesialen 2010
» Valpeshow 20.05.12 på Nordkisa-fristen er forlenget til 06.05.12
» PINSHERSPESIALEN OG JUBILEUMSHELG 2011
» Pinscherposten nr 4/2012 - frist 1. november

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Klubben :: Spesialen - Norsk Pinscherklubbs spesialutstilling-
Gå Til: